Sen sijaan auton tekniikka muuten on ollut ilahduttavan luotettavaa, ensin isä ja sittemmin itse on tuolla ajettu jo 150 tkm eikä tällä matkalla ole moottorin tai voimansiirron kanssa ongelmia, jousitukseenkaan ei ole muistaakseni uusittu muuta kuin taka-akselin korkeusanturi (sekä tietysti koiranluuta, puslaa).
Nyt alkaa vain ikä painamaan, ja kun en itse osaa enkä halua käyttöautoa korjata niin eilisen koiranluun vaihdon ja katsastuskelpoisuuden tarkastuksen jäljiltä jäi käteen 550-3000€ korjauslista, vähän katsastusmiehen näkemyksistä riippuen. Pyöränlaakeria, kääntölaakeria, aavistuksen heikkotehoista seisontajarrua, hikoilevat takajousisylinterit, oikeasta yläkulmasta rikkinäinen tuulilasi. Seisontajarrun osalta vaihtoehtoina satula, 250€, tai vaijeripaketti, 1300€, siitä noin suuri skaala.
Huollostakin neuvottiin menemään katsastukseen hakemaan vikalista, niin näkee mitä noista laakerien lisäksi oikeasti täytyy korjata. Lisäksi syksyllä edessä 360 tkm huolto, jossa jakopään vaihto… eli lähestyy se hetki kun korjaukset ylittävät reippaasti sekä auton rahallisen arvon että odotettavissa olevan käyttöarvon. Näppärästi automarkkinat samaan aikaan aivan solmussa ja hinnat taivaissa, saa nähdä ajetaanko tässä kohta satkulla.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)