Satku elokuvassa...

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Marko A
"Hölösuu"
Viestit: 2897
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 04:50
Viesti:

Satku elokuvassa...

Viesti Kirjoittaja Marko A »

...Lapsia ja Aikuisia

Tuli bongattua satku ja samalla löytyi pikkunen moka.
Pariskunta ajaa tyylikkäällä vanhalla satkulla jossa SuperInca vanteet
ja takaa puuttuu vanteen keskilevy:

Kuva

Seuraavassa hetkessä (n. pari sekuntia edellisestä) auto kaartaa talon
pihaan, eli samalla "ajoreissulla":
Kuva

Hups! Olikin vanteet vaihtuneet, olikos nuo nyt US turbo mallit.
Nopeaa toimintaa.

Rekisteri on näkyvissä useassa kohtaa:

Kuva

Onko kukaan bongannut liikenteessä?
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Viistokeula ja US turbot... hmmm. Kai tuo on niitä sekamalleja, joissa vanhat navat ja uusi nokka. Molemmat kuvissa esiintyvät vanteet on vanhalla 114,3 jaolla.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
Haza
"Hölösuu"
Viestit: 1288
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:59
Paikkakunta: Merimasku

Viesti Kirjoittaja Haza »

G-mies kirjoitti:Viistokeula ja US turbot... hmmm. Kai tuo on niitä sekamalleja, joissa vanhat navat ja uusi nokka. Molemmat kuvissa esiintyvät vanteet on vanhalla 114,3 jaolla.

Matti
vm. 87 siis

ja super-incoja on kyllä myös 4x108 jaolla
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Puistokemisti
"Hirsch"
Viestit: 801
Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 13:14
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Puistokemisti »

Ihme homma toi "renkaitten vaihto" :roll: ....
On vissii joskus ottanut osumaa keulaan,ku on vähä sävyeroa....
Muksu
"Hölösuu"
Viestit: 1081
Liittynyt: Su Touko 30, 2004 19:19
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Muksu »

Näitä sattuu

Nousukaudessakin käytettiin ilmeisesti kahta eri Pyhimys-Voleniusta, kun kesken takaa-ajon autossa vaihtuivat rekisterikilvet :lol:

Itse olin mukana tekemässä Kari Hotakaisen vähemmän tunnettua elokuvaa "Klassikko" Jos joku muistaa, niin kyseisessä elokuvassa myöhäistä Amis-teini-ikää poteva kaveri ajoi keltaisella DX-korollalla. Kyseisiä keltaiseksi maalattuja korollia oli käytössä yhteensä kolme. Mutta vain yhdet kilvet, joita vaihdeltiin autoihin tarpeen mukaan (yhdestä paukahti öljypohja hidastetöyssyhyppyrissä) :lol:

Pakko myöntää, että itsekin bongailen elokuvista mokia ja epäolennaisuuksia varsinkin jos elokuva alkaa tympimään :roll:
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka

Volvo V50, 2012
Siriam
"Viggen"
Viestit: 511
Liittynyt: La Kesä 05, 2004 14:19
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Siriam »

Muksu kirjoitti: Itse olin mukana tekemässä Kari Hotakaisen vähemmän tunnettua elokuvaa "Klassikko" Jos joku muistaa, niin kyseisessä elokuvassa myöhäistä Amis-teini-ikää poteva kaveri ajoi keltaisella DX-korollalla. Kyseisiä keltaiseksi maalattuja korollia oli käytössä yhteensä kolme. Mutta vain yhdet kilvet, joita vaihdeltiin autoihin tarpeen mukaan (yhdestä paukahti öljypohja hidastetöyssyhyppyrissä) :lol:
Onkos tuo se leffa missä se toinen jamppa kisailee bemarilla vai oliko se alfa..?
Ensimmäinen Saab: 900i 2.0L -89
Toinen Saab: 9-3 1.8t(=2.0t?) 2004vm.
MikkiV4
"Aero"
Viestit: 302
Liittynyt: Ke Touko 21, 2003 12:07
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja MikkiV4 »

Muksu kirjoitti:Näitä sattuu

Itse olin mukana tekemässä Kari Hotakaisen vähemmän tunnettua elokuvaa "Klassikko" Jos joku muistaa, niin kyseisessä elokuvassa myöhäistä Amis-teini-ikää poteva kaveri ajoi keltaisella DX-korollalla. Kyseisiä keltaiseksi maalattuja korollia oli käytössä yhteensä kolme. Mutta vain yhdet kilvet, joita vaihdeltiin autoihin tarpeen mukaan (yhdestä paukahti öljypohja hidastetöyssyhyppyrissä) :lol:
Tuo klassikko on mainio raina.. Vedet silmissä tuli naurettua..
"Kaikki alkoi siitä kun näin keltaisen toyota corollan jättävän mustaa raitaa R-kioskin pihaan" :lol:

..ja lopussa tosiaan kisataan alfalla.
Viritys on onnistunut, jos alle 10% tehoista häviää.
96 V4 Super -77 1700cc
96L V4 -76, odottaa aikaa ja motivaatiota | 96 super -78 K/VA | 9000 CD iA -89 VA
Forester XT 2.5T -07 (modified) | #2020
Muksu
"Hölösuu"
Viestit: 1081
Liittynyt: Su Touko 30, 2004 19:19
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Muksu »

Se Klassikko vaatii tietynlaista sairasta huumorintajua :wink:
...juu, löytyy :P .
Monet, varsinkin ammattikriitikot haukkuivat elokuvan täysin lyttyyn, mikä oli tavallaan harmi.

...Milloinkohan sivuteiden arvostusta yritetään seuraavan kerran kohottaa :wink:
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka

Volvo V50, 2012
Siriam
"Viggen"
Viestit: 511
Liittynyt: La Kesä 05, 2004 14:19
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Siriam »

Muksu kirjoitti:Se Klassikko vaatii tietynlaista sairasta huumorintajua :wink:
...juu, löytyy :P .
Monet, varsinkin ammattikriitikot haukkuivat elokuvan täysin lyttyyn, mikä oli tavallaan harmi.

...Milloinkohan sivuteiden arvostusta yritetään seuraavan kerran kohottaa :wink:
Mun mielestä tuo leffa oli hauska. Lisää vaan tälläsiä. :D
Ensimmäinen Saab: 900i 2.0L -89
Toinen Saab: 9-3 1.8t(=2.0t?) 2004vm.
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1019
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

Muksu kirjoitti:Itse olin mukana tekemässä Kari Hotakaisen vähemmän tunnettua elokuvaa "Klassikko" Jos joku muistaa, niin kyseisessä elokuvassa myöhäistä Amis-teini-ikää poteva kaveri ajoi keltaisella DX-korollalla. Kyseisiä keltaiseksi maalattuja korollia oli käytössä yhteensä kolme. Mutta vain yhdet kilvet, joita vaihdeltiin autoihin tarpeen mukaan (yhdestä paukahti öljypohja hidastetöyssyhyppyrissä) :lol:
Klassikko on mitä loistavin elokuva. Itse ajelin siitä elokuvan myyntihallin ohi pyörällä tuona kesänä useaan otteeseen töihin mennessä. Kuvaukset oli aina silloin tällöin ilmeisesti käynnissä ja muistan ihmetelleeni. :wink:
Jope
-
Viestit: 4168
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Muksu kirjoitti:...Milloinkohan sivuteiden arvostusta yritetään seuraavan kerran kohottaa :wink:
Ihan mainio pätkä oli kyllä.. Pitänee katsoa uudestaan joku päivä.. :-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Jari Tervon kirjoista tehtyjä leffoja on kuvattu Roissa ja tuli valmiista leffasta katottua kuinka kätevästi kuvauspaikat vaihteli pitkin kaupunkia :D
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
jmo
"Viggen"
Viestit: 502
Liittynyt: Su Elo 17, 2003 10:55

Viesti Kirjoittaja jmo »

dimebak kirjoitti:Jari Tervon kirjoista tehtyjä leffoja on kuvattu Roissa ja tuli valmiista leffasta katottua kuinka kätevästi kuvauspaikat vaihteli pitkin kaupunkia :D
Sama juttu, mut leffana Joki ja paikkana Äänekoski.
TK
"Ruisku"
Viestit: 123
Liittynyt: Ke Syys 01, 2004 22:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja TK »

Levottomat 3:ssa päähenkilönaisella oli ainakin kaksi (vaiko peräti kolme, en muista enää) erilaista A4 Avantia, vieläpä hieman erivärisiä. Oli Amuletrot (4G) ja Brilliantrot -väriset, jälkimmäinen siis sävyltään kirkkaampi ja myös ilman ikkunoiden kiiltolistoja. Autoissa oli myös erimalliset ja erikokoiset vanteet. Kaiken lisäksi bensa- ja TDI-versiot!

Enpä tiedä huomaako moista tavallinen katsoja, mutta.. :):)
Vastaa Viestiin