Jos Volvon automaatti muistuttaa Saabin vaihteistoa, on syytä huolestua
Ehkä huuhtelu voisi vielä pelastaa tilanteen.
No eikös itseasiassa Saabin ja Volvon automaateissa ole samoja laatikoita? Mutta tässä viittasin automaatti-ilmastointiin. Toi mun Volvo on vaihteistoltaan manuaali, Aero on automaatti, joka toden totta ei edusta omaan makuun sitä mukavinta ja säpäkintä toteutusta. Tosin auton suunnitteluhetkellä (n. 2001-2002 kun NG93 tuli markkinoille 2002 lopussa) ei ne automaatit kovin kummoisempia tainneet olla muillakaan.
Harmi, että tuossa on maalipinta niin heikossa hapessa konepellin osalta sekä osin peräluukussa ja takapuskurissa. Muutenhan tuo vaikuttaa sen verran siistiltä, että saattaisit jopa kelpuuttaa. Mun on vaikea nähdä, että kolmatta talvea tuolla ajelisin.IC1970 kirjoitti: ↑Ti Huhti 25, 2023 19:16^Hyvää tekemistä. Jotain tuon tyylistä olisi tarkoitus ottaa ohjelmaan vuoden päästä, jos liisarit on nähty silloin vähäksi aikaa. Voi aivan hyvin olla, että Musta on silloin(kin) minun autoni vain sillä erotuksella, että ainoa. Pääomakulut mahdollisimman alas ja ylläpitokulut (luultavasti ylös ) kuriin.