Nelivetoista mietinnössä, kokemuksia vm 1996-2007
Nelivetoista mietinnössä, kokemuksia vm 1996-2007
Saab lähti jo ja pirkkavolvokin liipaisimella.
Kokemuksia jos on vm 1996-2007 välin nelikoista jollain otetaan vastaan. Kriteerit sedan tai HB , bensaturbo, korin kokoluokka A4, S40 tasoa, ehkä nippanappa S60, Octavia saattaisi mennä. Hintataso maximi 7000€
Korin ruostuvuus, sähköjen ongelmat, koneiden tyyppiviat ja kestävyys, aut laatikon /man kytkin kestävyys, nelikon osien kestävyys jne.
Noista Volvoista jotain ominaisuuksista olen jo haarukoinut ja pihalla etuvetoja aut/ man on mutta VAG jne ei kokemuksia tai tietoa.
Kokemuksia jos on vm 1996-2007 välin nelikoista jollain otetaan vastaan. Kriteerit sedan tai HB , bensaturbo, korin kokoluokka A4, S40 tasoa, ehkä nippanappa S60, Octavia saattaisi mennä. Hintataso maximi 7000€
Korin ruostuvuus, sähköjen ongelmat, koneiden tyyppiviat ja kestävyys, aut laatikon /man kytkin kestävyys, nelikon osien kestävyys jne.
Noista Volvoista jotain ominaisuuksista olen jo haarukoinut ja pihalla etuvetoja aut/ man on mutta VAG jne ei kokemuksia tai tietoa.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Re: Nelivetoista mietinnössä, kokemuksia vm 1996-2007
Jos siitä ahtimesta pystyy tinkimään, niin ottaisin listalle BMW:ltä E90-sukuisen 3-sarjan (n. 2006->) ja/tai E60-sukuisen 5-sarjan (n. 2003->) xDrivenä bensakutosella (eli alkaen malleista 325i ja 525i).
+Korit on melko kestäviä
+Kuutosmoottorit on ihan päteviä koneita
+xDrive käyttää nelivetotekniikkana Magnan Actimaxia, joka on käytännössä aivan kuningastasoa
+Automaatit on ZF:n 6HP-sarjaa, hyviä ja kestäviä askeja
+Laaja harrastajakunta, tukea arkeen on hyvin saatavilla
+Muokattavuus ja jälkivarusteltavuus on hyvällä tasolla
+Rakenteet on pääosin laadukkaita
+Materiaalit on pääosin laadukkaita
+Virallinen huolto- ja varaosaorganisaatio on toimivin kohtaamani
+Myös epävirallisia spesialistipajoja on maassa useita, koska merkki on aika suosittu
+Hyviä autoja ajaa, myös talvella
-Tyyppivikansa on näissäkin, esim. N53 -moottori syö suuttimia sekä puolia, N52 -moottorissa puolestaan lievää jännitystä saattaa aiheuttaa Valvetronic -teknologia
-Jakolaatikon (eli keskikytkimen) rataskoneisto saattaa hajota, ymmärtääkseni paljon vähemmän todennäköinen osuma kuin esim. Volvon booriholkki
-Kuljettajakunnan maine on heikko
-Bemareihin liittyy tietty palovaara, tässä ikäluokassa kannattaa tarkistaa päävirtajohtimen kytkentä pääsulaketauluun sekä kaikki korin läpiviennit, mistä menee isoja johtoja läpi
-Joka nippeli on autoa tilatessa ollut lisävaruste, joten halutuista jutuista kannattaa oikeasti tehdä ruksilista
-Peruspenkit on hirveet laudat, jos vaan kroppa mahtuu sporttipenkkiin niin miljoonasti parempi
-E61 eli 5-sarjan farkku valuttaa panodraamakatosta (jos moinen on) ohivuotovedet viemärien tukkeuduttua varapyöräkotelon pohjalla olevan multimedialaitteiston päälle
Näistäkin toki kannattaa haarukoida hyväkuntoinen yksilö, niin pääsee helpommalla, kuten kaikista muistakin autoista.
+Korit on melko kestäviä
+Kuutosmoottorit on ihan päteviä koneita
+xDrive käyttää nelivetotekniikkana Magnan Actimaxia, joka on käytännössä aivan kuningastasoa
+Automaatit on ZF:n 6HP-sarjaa, hyviä ja kestäviä askeja
+Laaja harrastajakunta, tukea arkeen on hyvin saatavilla
+Muokattavuus ja jälkivarusteltavuus on hyvällä tasolla
+Rakenteet on pääosin laadukkaita
+Materiaalit on pääosin laadukkaita
+Virallinen huolto- ja varaosaorganisaatio on toimivin kohtaamani
+Myös epävirallisia spesialistipajoja on maassa useita, koska merkki on aika suosittu
+Hyviä autoja ajaa, myös talvella
-Tyyppivikansa on näissäkin, esim. N53 -moottori syö suuttimia sekä puolia, N52 -moottorissa puolestaan lievää jännitystä saattaa aiheuttaa Valvetronic -teknologia
-Jakolaatikon (eli keskikytkimen) rataskoneisto saattaa hajota, ymmärtääkseni paljon vähemmän todennäköinen osuma kuin esim. Volvon booriholkki
-Kuljettajakunnan maine on heikko
-Bemareihin liittyy tietty palovaara, tässä ikäluokassa kannattaa tarkistaa päävirtajohtimen kytkentä pääsulaketauluun sekä kaikki korin läpiviennit, mistä menee isoja johtoja läpi
-Joka nippeli on autoa tilatessa ollut lisävaruste, joten halutuista jutuista kannattaa oikeasti tehdä ruksilista
-Peruspenkit on hirveet laudat, jos vaan kroppa mahtuu sporttipenkkiin niin miljoonasti parempi
-E61 eli 5-sarjan farkku valuttaa panodraamakatosta (jos moinen on) ohivuotovedet viemärien tukkeuduttua varapyöräkotelon pohjalla olevan multimedialaitteiston päälle
Näistäkin toki kannattaa haarukoida hyväkuntoinen yksilö, niin pääsee helpommalla, kuten kaikista muistakin autoista.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Nelivetoista mietinnössä, kokemuksia vm 1996-2007
Mä oon ollut tyytyväinen 9-3 xwd 2.0 aeroon, mutta sellaista et ehkä löydä noilla sun kriteereillä. Jos bmw mahtuu joukkoon aeron ehdotuksen mukaan, niin mulla on kokemusta e90, e91 ja e61 malleista. Ne tosin kaikki dieselinä.
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
Re: Nelivetoista mietinnössä, kokemuksia vm 1996-2007
^^^joku nettituttu siirtynyt Subarun leiriin(heillä ei ehkä baijerin tekeleet ostoslistalla ekana). Jos yläraja on vm 2007, ei ihan helppoa.
9-5 2.0t A bp+ ´07
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
Re: Nelivetoista mietinnössä, kokemuksia vm 1996-2007
Turbo subaruu ei taida tuohon hintaluokkaan saada tai sitten ne on piiskattuja projekteja.
Toki 2.5 litranen kuljettaa jo kivasti. Jossain 2000-luvun alkupuolella niiden automaatit muuttuu haldex tyylisiks.
Manuaalin voimansiirto on kyllä kestävä.
Toki Audin A4 löytyy 1.8T quattrona, menee kyl hienosti mutta saattavat olla aika rääkättyjä ja "tuunattuja".
On kyllä tosa ikäluokassa sellaisia että ei paljonkaa tartte tulla kilsoja niin käyttökulut puoltaa edelleen diisseleitä.
Octaviaa joskus harkittin legacyn jälkeen niin ne oli kyllä diisseleitä melkein järjestään.
Toki 2.5 litranen kuljettaa jo kivasti. Jossain 2000-luvun alkupuolella niiden automaatit muuttuu haldex tyylisiks.
Manuaalin voimansiirto on kyllä kestävä.
Toki Audin A4 löytyy 1.8T quattrona, menee kyl hienosti mutta saattavat olla aika rääkättyjä ja "tuunattuja".
On kyllä tosa ikäluokassa sellaisia että ei paljonkaa tartte tulla kilsoja niin käyttökulut puoltaa edelleen diisseleitä.
Octaviaa joskus harkittin legacyn jälkeen niin ne oli kyllä diisseleitä melkein järjestään.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Nelivetoista mietinnössä, kokemuksia vm 1996-2007
Km tulee noin 15tkm vuoteen. Dieselit koneena mulle hepreaa ja sen verran yhdestä suvun s60 d5 seurannut että polttoainepuolen ongelmia jos tulee ei ihan halpaa dieselinkäån ylläpito ole.
Kuutoskoneet ei oikein inspiroi, 5 cyl jotenkuten menee kun opiskellut tuota yhtä pihalla ja 4cyl se simppeleinyksikkö.
Farkku täysin poissuljettu vaihtoehto.
Turbo siksi että alavääntöä oltava ja myös pientä tehonnostoa saatavilla helposti softaamalla.
Alunperin oli lähinnä ajatus A4 1.8T vm alle 2000 (sinkitty kori) mutta ajo km ja tarjonta sedaneissa aika huono. Kone ehkä parhain ja simppelein 1.8t versio VAG tuotteissa.
VAG tuotteet 00> sen verran hajua että pellit etenkin helmat ruostuu, sähköongelmia on, lasinnostimet hajoaa,ja kallista jos vaijereilla ja uudempien koneissa mm 2.0tsfi lankomies kehotti jättämään suosiolla väliin.
Volvoissa S60 mk1:pellit ei ruostu, booriholkki uusittava osa, haldexin pumppuja ja boxeja menee ja aut laatikon öljynvaihdot oltava tehtynä edes joskus. Manuaalisena ei awd versiota löydy.
Subaruista levorg kiinnostaa mutta liian hintava.
Opel Insignia nelikko pyörinyt yli hintatason kun nettiautoa selannut
Penkeistä sport on paras vaihtoehto ja tykännyt kun nykyisessä s40 ne on.
Kiitos Aero, kattella BMW miltä näyttävät. Kukaan lähipiirissä ei omista BMW tai meseä niin niistä ei mitään kuvaa. Subaruista on tuntumaa kyllä.
Kuutoskoneet ei oikein inspiroi, 5 cyl jotenkuten menee kun opiskellut tuota yhtä pihalla ja 4cyl se simppeleinyksikkö.
Farkku täysin poissuljettu vaihtoehto.
Turbo siksi että alavääntöä oltava ja myös pientä tehonnostoa saatavilla helposti softaamalla.
Alunperin oli lähinnä ajatus A4 1.8T vm alle 2000 (sinkitty kori) mutta ajo km ja tarjonta sedaneissa aika huono. Kone ehkä parhain ja simppelein 1.8t versio VAG tuotteissa.
VAG tuotteet 00> sen verran hajua että pellit etenkin helmat ruostuu, sähköongelmia on, lasinnostimet hajoaa,ja kallista jos vaijereilla ja uudempien koneissa mm 2.0tsfi lankomies kehotti jättämään suosiolla väliin.
Volvoissa S60 mk1:pellit ei ruostu, booriholkki uusittava osa, haldexin pumppuja ja boxeja menee ja aut laatikon öljynvaihdot oltava tehtynä edes joskus. Manuaalisena ei awd versiota löydy.
Subaruista levorg kiinnostaa mutta liian hintava.
Opel Insignia nelikko pyörinyt yli hintatason kun nettiautoa selannut
Penkeistä sport on paras vaihtoehto ja tykännyt kun nykyisessä s40 ne on.
Kiitos Aero, kattella BMW miltä näyttävät. Kukaan lähipiirissä ei omista BMW tai meseä niin niistä ei mitään kuvaa. Subaruista on tuntumaa kyllä.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Re: Nelivetoista mietinnössä, kokemuksia vm 1996-2007
Sitten Bemarin kanssa on pieni haaste, siellä kuutoskoneella on vaan selkeä etu sekä käytöksessä että luotettavuudessa etenkin tuon ikä-/hintaluokan bensakoneissa. Niissä kun ei pikkuturboja ole (3.0 turboa kyllä löytyy, mutta hyvä sellainen ampunee yli budjetin näyttävästi).
Ymmärrän kyllä hyvin. Siitä voimannälän määrästä on kiinni, piisaako tuollanen 200-270hp / 250-300Nm 2,5-3l vapari. Se kun on kuskista kiinni, niin ei voi kuin ehdottaa kokeilemaan. Joillekin sopii ja riittää, toisille ei ja kokeilu sen kertoo, kelpaako itselle.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Nelivetoista mietinnössä, kokemuksia vm 1996-2007
Jep, aero tietää mistä kirjoittaa Kokemusasiantuntija siis kyseessä
Asiaa viestin täydeltä.
Asiaa viestin täydeltä.
Re: Nelivetoista mietinnössä, kokemuksia vm 1996-2007
Siinä määrin joo, että tuollasella tuli se satakuntatonnia (olikohan joku 130-230tkm tjsp) tuupattua 2014-2016:
Tuo on/oli siis 325xi E90 vuodelta 2006, eli ahdinta ja kutoskonetta lukuunottamatta osuu kaivattuun haarukkaan. Seuraava about 100tkm meni 325i E93 (eli avokorinen takaveto) 2007 -mallilla, joka vaihtui E88 128i:hin (jälleen avotakaveto) joka taas E90 335xi:hin (jälleen sedan-neliveto, mutta tuoreempi ja 3.0 turbokoneella).
Jaa niin, jos vesipumppu on hiljattain vaihdettu, niin se on plussaa. Noissa on sähköinen logiikkaohjattu pumppu ja se on osana vähän hintavahko. Tuosta se meni vähän 150tkm jälkeen, kolmesta muusta ei minun aikana ehtinyt mennä.
Tuo on/oli siis 325xi E90 vuodelta 2006, eli ahdinta ja kutoskonetta lukuunottamatta osuu kaivattuun haarukkaan. Seuraava about 100tkm meni 325i E93 (eli avokorinen takaveto) 2007 -mallilla, joka vaihtui E88 128i:hin (jälleen avotakaveto) joka taas E90 335xi:hin (jälleen sedan-neliveto, mutta tuoreempi ja 3.0 turbokoneella).
Jaa niin, jos vesipumppu on hiljattain vaihdettu, niin se on plussaa. Noissa on sähköinen logiikkaohjattu pumppu ja se on osana vähän hintavahko. Tuosta se meni vähän 150tkm jälkeen, kolmesta muusta ei minun aikana ehtinyt mennä.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Nelivetoista mietinnössä, kokemuksia vm 1996-2007
Yksi kysymys, saako tolla seiskalla Bimmeristä luotettavan ratsun vaiko s**tanallisen työmaan, johon menee tonni jos toinenkin Vanoksien ja muiden perinteisten vaivojen korjaamiseen? Nyt ei puhuta Dieseleistä, mutta lähes aina noi on ajettu viittä vaille hitosti ja kiertäneet n. kymmenellä omistajalla, jotka huoltaneet autoa lompakon sallimissa rajoissa.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Nelivetoista mietinnössä, kokemuksia vm 1996-2007
Ei ole BMW mitenkään poissuljettu jatkossa, aerolla on sen verran hyvät pointit perustella että perehdyn noihinkin.
Pirkkavolvo jos menee alle 250€ panostuksella leimaan 15.6 mennessä jatkan sillä vuoden työajoa, jos ei niin myydå pois ja hommattava auto silloin viimeistään kesäkuussa.
Etuvetoisista rankannut vain kaksi vaihtoehtoa, 9-3 SS 2.0T tai Aero ja S60T5 260hv 05-09 joka 2.4l 81mm porauksella ja löytyy myös manuaalilla.
Se minkä ostan seuraavaksi tarkoitus pitää +5v eteenpäin. Auto mulle investointi jossa raami 7000€, mieluummin saa jäädä alle maksimin mutta yhtään yli ei mene.
Jos 7000€ auto niin pitää olla juuri leimattu, aivan kaikki öljyt, suodattimet, tulpat ja muut huollot mm ilmastointi jne tehty, kriittiset osat ( iskarit, jouset, tukivarret tms ) uusittu, kaikki renkaat priimat, tuulilasi täysin ehjä jne.
5000€ autolle sitten taas jää 2000€ sitä touhurahaa.
Madallettu alusta myös ei mun työkäytössä surkeilla teillä ja auraamattomilla pikkuteillä ole kuin haittana. Suv tai korotettua kuten XC70 mallia en kuitenkaan halua vaikka sitäkin parin kaverin taholta suositeltu.
Vetokoukku ei enää pakollinen varuste, tilasin päivällä emännän S60 irrotettavan koukun 7-napaisella johtosarjalla ja kaveri lupasi asentaa.
Pirkkavolvo jos menee alle 250€ panostuksella leimaan 15.6 mennessä jatkan sillä vuoden työajoa, jos ei niin myydå pois ja hommattava auto silloin viimeistään kesäkuussa.
Etuvetoisista rankannut vain kaksi vaihtoehtoa, 9-3 SS 2.0T tai Aero ja S60T5 260hv 05-09 joka 2.4l 81mm porauksella ja löytyy myös manuaalilla.
Se minkä ostan seuraavaksi tarkoitus pitää +5v eteenpäin. Auto mulle investointi jossa raami 7000€, mieluummin saa jäädä alle maksimin mutta yhtään yli ei mene.
Jos 7000€ auto niin pitää olla juuri leimattu, aivan kaikki öljyt, suodattimet, tulpat ja muut huollot mm ilmastointi jne tehty, kriittiset osat ( iskarit, jouset, tukivarret tms ) uusittu, kaikki renkaat priimat, tuulilasi täysin ehjä jne.
5000€ autolle sitten taas jää 2000€ sitä touhurahaa.
Madallettu alusta myös ei mun työkäytössä surkeilla teillä ja auraamattomilla pikkuteillä ole kuin haittana. Suv tai korotettua kuten XC70 mallia en kuitenkaan halua vaikka sitäkin parin kaverin taholta suositeltu.
Vetokoukku ei enää pakollinen varuste, tilasin päivällä emännän S60 irrotettavan koukun 7-napaisella johtosarjalla ja kaveri lupasi asentaa.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Re: Nelivetoista mietinnössä, kokemuksia vm 1996-2007
https://www.nettiauto.com/13445487
En tiiä onko tää piiskattu, mutta komee olis tollasella pöristellä aamuyön lehtienjakokierros
Toki ruosteet mainittu mutta aika vähissä on haetun ilämuokan kärryt joita ei ruoste jollain tasolla jo vaivaisi. Varsinkin nun haetaan nelikkoa bensaturbolla niin ne ei yleensä ole ollut niitä vähimmällä ja keveimmällä käytöllä olleita autoja.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Nelivetoista mietinnössä, kokemuksia vm 1996-2007
Noissa kieltämättä on paljon potentiaalisesti loppuunpoljettua tarjontaa, mutta niin on muillakin merkeillä. Iso merkitys on Bemarissakin sillä, miten yksilöä on ylläpidetty, joten sitä historiaa kannattaa katsella vähän tarkemmin. Autoja ne on siinä missä muutkin.Cona kirjoitti: ↑Pe Maalis 03, 2023 22:41Yksi kysymys, saako tolla seiskalla Bimmeristä luotettavan ratsun vaiko s**tanallisen työmaan, johon menee tonni jos toinenkin Vanoksien ja muiden perinteisten vaivojen korjaamiseen? Nyt ei puhuta Dieseleistä, mutta lähes aina noi on ajettu viittä vaille hitosti ja kiertäneet n. kymmenellä omistajalla, jotka huoltaneet autoa lompakon sallimissa rajoissa.
Joka tapauksessa käytettyä ostaessa kannattaa kuulostella että tunteeko myyjä myymäänsä autoa ja millaista historiaa kulkineella on.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Nelivetoista mietinnössä, kokemuksia vm 1996-2007
Noi vaaditut speksit kun laittaa Nettiautoon niin nopeasti saa todeta että tarjolla on vain Audia serkkuineen ja Volvo S60:a, mausteena muutama Impreza. Että siinä se valikoima käytännössä taitaa olla jos kriteerit on jämyt.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Nelivetoista mietinnössä, kokemuksia vm 1996-2007
Vastaavia pohdintoja ollut moneen kertaan ja havainto on tosiaan, että tarjontaa on aivan olemattomasti, jos pitää olla bensa ja ei saa olla mukamaasturi.
Tässä nyt kuitenkin ajatuksia herättelemään muutama automalli, jotka on olleet pohdinnoissa itselläni, vaikka eivät tosiaan täytä speksejäsi kuin osittain.
https://www.nettiauto.com/mitsubishi/outlander/13422613
https://www.nettiauto.com/mitsubishi/outlander/13406863
https://www.nettiauto.com/volvo/v50/13364699
https://www.nettiauto.com/mitsubishi/outlander/13415741
https://www.nettiauto.com/jaguar/x-type/13269751
Tässä nyt kuitenkin ajatuksia herättelemään muutama automalli, jotka on olleet pohdinnoissa itselläni, vaikka eivät tosiaan täytä speksejäsi kuin osittain.
https://www.nettiauto.com/mitsubishi/outlander/13422613
https://www.nettiauto.com/mitsubishi/outlander/13406863
https://www.nettiauto.com/volvo/v50/13364699
https://www.nettiauto.com/mitsubishi/outlander/13415741
https://www.nettiauto.com/jaguar/x-type/13269751
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05