^Hyvin selvennetty, minäkin ymmärsin. Näinhän se varmasti on, kytkeytymishetkellä tulee kovempi hetkellinen paine kriittiseen paikkaan ja kun ehjää metallia ei olekaan 2.5 tuumaa, vaan 10mm, niin hupsista. Täytyy omin silmin todeta tuo rakenne, niin ymmärtää paremmin.
Kyllähän mä silloin kun nuo kummatkin ostin, niin hetikohta olin ruiskuttamassa kotelosuojaa joka paikkaan. Ei siitä haittaa ole ainakaan. SIltä näytti kummankin alustassa, että jos ei sitä tee, niin jotain probleemaa saattaa tulla.
Ovien alareunat, takalokasuojien kaaret, muovipuskurin ja rungon välinen sauma takana, etuvetarit ja pahimpana taka-apurunko, joka on enenevissä määrin Accordien tien pää. Sitähän ei saa korjata, vaan se pitää vaihtaa. Työ maksaa niin paljon, että paaliin menee helposti. Paaliin menevät melkein jo jos katalysaattori pöllitään, hiukka yli tonnin keikka.
Katsokaapas tuosta, miltä näyttää takapyörän asento, kun taka-apurunko on pettänyt, toki johtunee tukivarren rikkoutumisesta, mutta siihen on osansa sillä taka-apurungolla ->
https://huutokaupat.com/4053800/honda-accord-2005
Hämmentävän kova hinta tuosta muuten maksettiin ! Okei, katalysaattorista saa 450-600e, näytti olevan hyvät rengaskerrat, olisko se semmoinen 2 x 200-300e, siinähän se huutohinta jo melkein oli. Kuskin penkki näytti tosi hyväkuntoiselta jne jne. Saahan tuosta osina helposti muutamankin tonnin, ei siinä mitään.
Hyundai Kona Electric Style 64 kWh -22, Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A (Harmaa), Honda Accord 2.4-08 Executive X A (Musta), Honda Civic 1.8-08 Executive A (Beige)
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634