Levottomat 3:ssa päähenkilönaisella oli ainakin kaksi (vaiko peräti kolme, en muista enää) erilaista A4 Avantia, vieläpä hieman erivärisiä. Oli Amuletrot (4G) ja Brilliantrot -väriset, jälkimmäinen siis sävyltään kirkkaampi ja myös ilman ikkunoiden kiiltolistoja. Autoissa oli myös erimalliset ja erikokoiset vanteet. Kaiken lisäksi bensa- ja TDI-versiot!
Enpä tiedä huomaako moista tavallinen katsoja, mutta.. :)
Nousukaudessakin käytettiin ilmeisesti kahta eri Pyhimys-Voleniusta, kun kesken takaa-ajon autossa vaihtuivat rekisterikilvet
Itse olin mukana tekemässä Kari Hotakaisen vähemmän tunnettua elokuvaa "Klassikko" Jos joku muistaa, niin kyseisessä elokuvassa myöhäistä Amis-teini-ikää poteva kaveri ajoi keltaisella DX-korollalla. Kyseisiä keltaiseksi maalattuja korollia oli käytössä yhteensä kolme. Mutta vain yhdet kilvet, joita vaihdeltiin autoihin tarpeen mukaan (yhdestä paukahti öljypohja hidastetöyssyhyppyrissä)
Pakko myöntää, että itsekin bongailen elokuvista mokia ja epäolennaisuuksia varsinkin jos elokuva alkaa tympimään
Klassikko on aivan loistava!!! tullu nähtyä useempaan kertaan. Mutta, pystyiskö muksu vahvistamaan... lopussa kun ajavat keltasen DX:n sinne kallioleikkeeseen, niin siinä ulosajossa näkyykin keltanen ETUVETO-DX. Onko näin vai onko minulla vain huono näkö (on tuota kohtaa tullut still-kuvallakin katsottua). Ihan hyvä etteivät mällänneet sitä takavetoa
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Paha mennä sanomaan, kun olin mukana liikenteenohjaushommissa, kun noita Helsingin takaa-ajoja kuvattiin. Mielestäni ne kaikki kolme olivat samanlaisia, mutta takuuseen en mene.
Nousukaudessakin käytettiin ilmeisesti kahta eri Pyhimys-Voleniusta, kun kesken takaa-ajon autossa vaihtuivat rekisterikilvet
Itse olin mukana tekemässä Kari Hotakaisen vähemmän tunnettua elokuvaa "Klassikko" Jos joku muistaa, niin kyseisessä elokuvassa myöhäistä Amis-teini-ikää poteva kaveri ajoi keltaisella DX-korollalla. Kyseisiä keltaiseksi maalattuja korollia oli käytössä yhteensä kolme. Mutta vain yhdet kilvet, joita vaihdeltiin autoihin tarpeen mukaan (yhdestä paukahti öljypohja hidastetöyssyhyppyrissä)
Pakko myöntää, että itsekin bongailen elokuvista mokia ja epäolennaisuuksia varsinkin jos elokuva alkaa tympimään
Klassikko on aivan loistava!!! tullu nähtyä useempaan kertaan. Mutta, pystyiskö muksu vahvistamaan... lopussa kun ajavat keltasen DX:n sinne kallioleikkeeseen, niin siinä ulosajossa näkyykin keltanen ETUVETO-DX. Onko näin vai onko minulla vain huono näkö (on tuota kohtaa tullut still-kuvallakin katsottua). Ihan hyvä etteivät mällänneet sitä takavetoa
Kyllä se on etuveto-dx, siinä ulosajokohtauksessa. Itsekin olen still-kuvana sitä katsonut
Muistaakseni James Bondin Timantit ovat ikuisia leffassa ajavat mustangin kapialle kujalle kahdelle pyörälle kuskin puoli maata kohti. Kuinka ollakaan kun auto poistuu kujalta, niin onkin hantin puolen renkaat maassa kiinni...
Jos Jumala olisi halunnut ihmisen kuuntelevan stereomusiikkia, hän olisi antanut ihmiselle kaksi korvaa...
Pari viikkoa takaisin tuli taas Schwarzenegger-leffa Commando, jossa sankari leipoi Porschen kyljelleen. Arnold toki sujuvasti tönäisi auton pyörilleen, ja matka jatkui. Porschen kurvatessa taas liikkeelle oli alla ollut kylki kylläkin täysin sileä; kaipa se jollain mainoskatkolla sen peukaloilla oikoi
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)