VAG joka ei syö öljyä, jakopäitä tai DSG / Enyaq -23, e-golf myyty
-
- "Kaasari"
- Viestit: 39
- Liittynyt: Ma Heinä 08, 2013 10:40
Re: VAG joka ei syö öljyä, jakopäitä tai DSG / Enyaq -23, e-golf myyty
Onko EV6 ssa mitään oikotietä ottaa kaistavahti pois. Vai onko otettava valikkojen kautta pois. EV6 lla muuten olen nyt talvella ajellut ihan normaalilla ajotilalla ja regeneroinnin taso 3.
Re: VAG joka ei syö öljyä, jakopäitä tai DSG / Enyaq -23, e-golf myyty
Jeps, pitää sitä ratissa olevaa kaistavahtinappulaa piiiitkään pohjassa.juhanahm.jhm kirjoitti: ↑Su Marras 26, 2023 22:20Onko EV6 ssa mitään oikotietä ottaa kaistavahti pois. Vai onko otettava valikkojen kautta pois. EV6 lla muuten olen nyt talvella ajellut ihan normaalilla ajotilalla ja regeneroinnin taso 3.
Mulla tuo snow-moodi pitää jatkuvan nelivedon päälla (=etumoottori mukana) ja käytän siis sitä. Tossa moodissa regenerointitasot 0-1 vaan käytössä ja käytän ykköstä.
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -24
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -24
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
Re: VAG joka ei syö öljyä, jakopäitä tai DSG / Enyaq -23, e-golf myyty
Nyt olis ensimmäinen 10tkm ajettu, auton mukaan keskikulutus koko matkalla 20,5kWh/100km joka tosin nousee varmaan vielä seuraavat 2kk kun näillä keleillä kulutus tuntuu olevan 23-30 haarukassa.
Ei murheita, ei pikalatausta..
Kyselin taannoin ajankuluksi mitä olisi maksanut vaihtaa uuteen -24 malliseen RS, ei tarvitse edes miettiä kun korkojen ja hintojen nousun takia kuukausierä karkaisi yli 250€ suuremmaksi. Taidan ajella tällä aika pitkään..
Ei murheita, ei pikalatausta..
Kyselin taannoin ajankuluksi mitä olisi maksanut vaihtaa uuteen -24 malliseen RS, ei tarvitse edes miettiä kun korkojen ja hintojen nousun takia kuukausierä karkaisi yli 250€ suuremmaksi. Taidan ajella tällä aika pitkään..
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Aero Cabriolet M01
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Re: VAG joka ei syö öljyä, jakopäitä tai DSG / Enyaq -23, e-golf myyty
Hupsista, eipä ole tullut tätä päivitettyä näemmä pitkään aikaan.
1,5 viikkoa sitten tuli vuosi täyteen, reilu 36tkm ehti kertyä siinä ajassa. Keväällä oli sen verran herjoja ettei valoautomaatti toimi että huollosta läheteltiin sähköpostia josko katsottaisiin mikä skodaa harmittaa. Ilmeisesti valoisuustunnistimessa se vaiva, softapäivityksillä se "korjattiin" ja kieltämättä tilanne parani kyllä merkittävästi, mutta muutaman kerran on sen jälkeenkin tullut samaa herjaa.
Keskikulutus taitaa olla nyt koko matkalta n 20,5kWh/100km. En nyt ole kauhean tarkkaan seuraillut kun toukokuussa alkoi jo avokelit niin olen ajellut enimmäkseen katto auki pl. suuren osan heinäkuusta kun myin edellisen avon eikä heti ehtinyt hakea seuraavaa.
Em. johtuen Skoda on ollut lähinnä teinin käytössä kesällä ja siitä on taas seurannut tarve viedä ensi viikolla se korjattavaksi kun parkkipaikalla taas kolhittu:

Nyt on sitten jo useamman kerran pikaladattukin, itse olen kahteen kertaan ja poika kai jonkun kerran myös. Kotilatauksessa tuli käännettyä nupit kaakkoon, ladataan 11kW aina kun nyt on pörssisähkö ja gridio hoitamassa latausten ajoituksen.
1,5 viikkoa sitten tuli vuosi täyteen, reilu 36tkm ehti kertyä siinä ajassa. Keväällä oli sen verran herjoja ettei valoautomaatti toimi että huollosta läheteltiin sähköpostia josko katsottaisiin mikä skodaa harmittaa. Ilmeisesti valoisuustunnistimessa se vaiva, softapäivityksillä se "korjattiin" ja kieltämättä tilanne parani kyllä merkittävästi, mutta muutaman kerran on sen jälkeenkin tullut samaa herjaa.
Keskikulutus taitaa olla nyt koko matkalta n 20,5kWh/100km. En nyt ole kauhean tarkkaan seuraillut kun toukokuussa alkoi jo avokelit niin olen ajellut enimmäkseen katto auki pl. suuren osan heinäkuusta kun myin edellisen avon eikä heti ehtinyt hakea seuraavaa.
Em. johtuen Skoda on ollut lähinnä teinin käytössä kesällä ja siitä on taas seurannut tarve viedä ensi viikolla se korjattavaksi kun parkkipaikalla taas kolhittu:
Nyt on sitten jo useamman kerran pikaladattukin, itse olen kahteen kertaan ja poika kai jonkun kerran myös. Kotilatauksessa tuli käännettyä nupit kaakkoon, ladataan 11kW aina kun nyt on pörssisähkö ja gridio hoitamassa latausten ajoituksen.
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Aero Cabriolet M01
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.