kaveri hirteen?

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Saab900i kirjoitti:Käytiin eilen polttaan VPK:n harjoituksissa tommonen Citr**n BX 1.6 GTi (paloi komeasti) :twisted: Siinä oli tehtaalta asti lasikuidusta konepelti, peräkontti, spoileri, puskurit ja helmat... (hyvin suli) 8O :D
Voisitte saman tien polttaa pari munakadettiakin (varsinkin nuorison suosiossa olevat GSi -munakadetit :wink: ). Hyvä jos niistä pääsisi eroon tuolla liikenteessä :twisted:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Turbo Sensonic kirjoitti:
Saab900i kirjoitti:Käytiin eilen polttaan VPK:n harjoituksissa tommonen Citr**n BX 1.6 GTi (paloi komeasti) :twisted: Siinä oli tehtaalta asti lasikuidusta konepelti, peräkontti, spoileri, puskurit ja helmat... (hyvin suli) 8O :D
Voisitte saman tien polttaa pari munakadettiakin (varsinkin nuorison suosiossa olevat GSi -munakadetit :wink: ). Hyvä jos niistä pääsisi eroon tuolla liikenteessä :twisted:
Eikös ne munakadetit syty palamaan ilman apuakin, kuulemma :D
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

NG900T kirjoitti:Eikös ne munakadetit syty palamaan ilman apuakin, kuulemma :D
Tai ainakin ruostuvat läpipuhki :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Musti kirjoitti:
Turbo Sensonic kirjoitti:
NG900T kirjoitti:Eikös ne munakadetit syty palamaan ilman apuakin, kuulemma :D
Tai ainakin ruostuvat läpipuhki :wink:
Sinä näköjään tiedät kaikki mun vanhat autot :lol: :lol: :lol:

Joo, siihen munakadettiin piti laittaa uudet helmat jo seitsenvuotiaana.
(Siis auto oli 7v, minä olin silloin jo lähes ikämies-sarjassa ja ropaillut enempi ihan toisenlaisissa helmoissa).

Kevään ekat kukat oli aina kadetissa :lol:

Musti
No joo :oops: Meikäläinen on ainoastaan kurvaillut tähän mennessä Escorteilla (eli Voorteilla, joissa oli "juuttuvakurkkuisia" kaasuttimia) ja sitten 90 -luvun puolivälistä Saabeilla (900:illa, sekä OG että NG). Nyt onkin sitten vaihteeksi "vaihdettu" automallia, kun ajelen 9³:lla. Huomattava "edistys" :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Suomik
"Hölösuu"
Viestit: 1117
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 11:32
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Suomik »

Kai munakadetissa oli Accordin takakaaret? Ei kai niitä alkuperäisiä enää olekaan, tosin -harvinaista kyllä- parannus alkuperäiseen on kyllä olemassa...
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Vastaa Viestiin