Kojelautakamerat
Re: Kojelautakamerat
Pilven kautta kiertäminen ei ole vaihtoehto. Se on hidas eikä kameralla ole tarkoitus olla internet-yhteyttä, suora verkkoyhteys kelpaisi.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Kojelautakamerat
Noissa blackvuen kameroissa on myös tuo wifi-serveripää. Eli saat paikallisen wifiyhteyden ilman internetyhteyttä.
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -24
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -24
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
Re: Kojelautakamerat
No se jo sopisi ja olisi hyväkin. Wifiähän on tottakai tarjolla aina kun auto on pihassa, niin optimitilanteessa voisi jopa automatisoida koko siirron kotipalvelimen levylle.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Kojelautakamerat
Muistelen kuulleeni tai lukeneeni jostain, että joku on tehnyt sellaisen softan. Laskeskelin vaan että tarviisi aivan hirmumäärän levyä, kun mullakin on 500G:n muistikortti paikoillaan. Sehän kyllä kierrättää noita videoita, mutta mahtuuhan tuonne minun useamman viikon ajot vaikkakin nauhoittaa aina kun auto ei seiso kotipihassa.
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -24
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -24
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
Re: Kojelautakamerat
Joo, ei kaikkea kannata säästää. Käytännössä pitäisi saada vaan ne pätkät, jotka on erillisellä käskyllä käskenyt tallennettavaksi. Toki jos jälkikäteiskarsintaa pitää tehdä, niin kivempi sekin on tehdä tietokoneella kuin luurilla tai kameran pikkuruudulla.
Nelisen teraa mulla nyt on vielä tilaa vapaana, kyllä siihen jokunen tunti videotakin mahtuu.
Nelisen teraa mulla nyt on vielä tilaa vapaana, kyllä siihen jokunen tunti videotakin mahtuu.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla