Se toinen ruotsalainen; V60 D6 AWD Plug-In Hybrid

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6715
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Se toinen ruotsalainen; V60 D6 AWD Plug-In Hybrid

Viesti Kirjoittaja Eski »

Jep, sikäli tuossa patterin sijoituksessa on vanhakoppaisessa se haaste, että akku nostaa tavaratilan pohjaa ja farkuksi vaatimaton kontti on vielä surkeampi. Eipä sitä muinaista Fordin koppaa osattu alun perin suunnitella hybridiksi. Siinäkin suhteessa on uudemmissa etuna huomattavasti isompi tavaratila.

Eski
jmaatta
"Hölösuu"
Viestit: 1759
Liittynyt: Ma Tammi 04, 2010 15:33
Paikkakunta: Oulu

Re: Se toinen ruotsalainen; V60 D6 AWD Plug-In Hybrid

Viesti Kirjoittaja jmaatta »

Mutta ei ota pohjakosketuksia... :mrgreen:
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6715
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Se toinen ruotsalainen; V60 D6 AWD Plug-In Hybrid

Viesti Kirjoittaja Eski »

Kuva
Jep, olen itse kuvitellut, että siellä kontin pohjassa se patteri on SPA-kopassakin, mutta sepä onkin keskikonsolissa. Ilmankos ne kaikki tavaralokerot on niin surkeat :twisted:

Eski
Scraab
"Turbo"
Viestit: 281
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2018 13:03

Re: Se toinen ruotsalainen; V60 D6 AWD Plug-In Hybrid

Viesti Kirjoittaja Scraab »

Eski kirjoitti:
Su Kesä 28, 2026 15:37
Ilmankos ne kaikki tavaralokerot on niin surkeat :twisted:
Toisaalta auton tavaratila on täysikokoinen ja painopiste kohdillaan. Riittävästi silti löytyi tilaa ja lokeroita, yli oman tarpeen ainakin itselle.
Ohjaus noissa on melko tyypillinen nykyautoille. Sähköisestä tehostuksesta ei saada hydraulisen veroista, mutta Pilot Assist hoitelee maantieajot. Mukava ainakin 90 oli tietä taittaa, vaikka P80 ohjaus aavistuksen tunnokkaampi olikin. Myös maltillinen rengastus tuo mukavuutta kehitysmaan väylille :mrgreen:
Vastaa Viestiin