Kojelautakamerat

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
anv
"Hölösuu"

Re: Kojelautakamerat

Viesti Kirjoittaja anv »

aero kirjoitti:
To Syys 10, 2026 16:42
Kyllä se tosiaan noin tekee, wifi menee sammuksiin jos ei tarraa kiinni. Pitänee pistää feature requesti aiheesta, että aktivoi vaikka GPS:n perusteella. Toistaiseksi päätin ratkaista tuon niin, että tarvittaessa käytän pihatiellä kameran virtapiuhan irti, kun se on mulla juur sopivasti käden ulottuvilla.
Hyvä. On tuo wifi muutenkin vähän kökkö juttu. Jos tuo on tuossa station modessa, siihenhän ei pääse puhelimella kiinni kotipihan ulkopuolella muuten kuin sammuttamalla (jos päällä) ja käynnistämällä wifi nappulasta uudelleen. Se taas resetoi tuon wifi station moden pois käytöstä. Jotta sen saa taas päälle, pitää käydä asetuksissa puhelimella käpistelemässä tuon wifi station moden asetuksia ja tallentaa vaikka tekemättä mitään muutoksia. Tuokin olisi kovin simppeli tehdä vaikka niin että jos se on konfattu, se olisi aina virtaresetissä päällä. Noin minä oletin sen tekevän, mutta eipäs ollutkaan. Tai yksinkertaisesti valintakytkin softaan päällä/pois. Muistaakseni blackvuen kamerassa pystyi määrittelemään wifi timeoutille arvoja, joista yksi oli "never".
Antti
MB 350 4Matic Launch Edition -26
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -24
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
aero
-

Re: Kojelautakamerat

Viesti Kirjoittaja aero »

Joo ei sitä tosiaan täydelliseksi rohkea sanoa. Täyttää mun tarpeen siinä määrin, että kameralta saa verkon yli ladattua filet kotona automagialla, mutta kun se sammuttaa wifin niin sekään ei toimi ihan perfekto. Mutta tarttee tosiaan vähän miettiä että mitä tahtoisi kehitettäväksi ja pistää feature requestia sisään, se tuki tuntui olevan innokas ja asiallinen vastaamaan niin ehkä ne asiakasta kuuntelee noissakin.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
Vastaa Viestiin