Miten on käykö 9000:sista koneet og900:siin?
Ja onko vuoden -94 jälkeen tehdyt samoilla kiinnityksillä kuin vanhemmat (<-94)
Moottoreiden sopivuus?
Moottoreiden sopivuus?
Saabiton saabisti
#1470
#1470
Viisaammat voivat samalla vastata, että tuleeko mitään mahdottomia esteitä heittää ng900 turboon 9000:sen 2.3 turbo (aero?) Trionic 5 kone?
Puhutaan sitten siis 94-> jälkeen tehdyistä koneista.
Onko moottorinohjausyksikkö sama liitännöiltään/miltoiltaan? (tietty eri paikassa?..)
moottoriin pitäisi vaihtaa ainakin 900:sen moottorikorvakot, imusarja?, Pakosarja? Meneekö vaihdelaatikko heittämällä? Kytkin taitaa mennä vaihdelaatikon mukaan, eli ng900/viggen kytkin...
Ulkoisestihan 2.0 ja 2.3 kone näyttää samalta lukuunottamatta venttiilikoppaa, joka tulisi tietty 2.0:sta ...
Hook
Puhutaan sitten siis 94-> jälkeen tehdyistä koneista.
Onko moottorinohjausyksikkö sama liitännöiltään/miltoiltaan? (tietty eri paikassa?..)
moottoriin pitäisi vaihtaa ainakin 900:sen moottorikorvakot, imusarja?, Pakosarja? Meneekö vaihdelaatikko heittämällä? Kytkin taitaa mennä vaihdelaatikon mukaan, eli ng900/viggen kytkin...
Ulkoisestihan 2.0 ja 2.3 kone näyttää samalta lukuunottamatta venttiilikoppaa, joka tulisi tietty 2.0:sta ...

Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.