Suurimmat kilometrimäärät?
Et ole ajatellut liekkirenkaiden tekoa siihen koneeseen? Saattaisi paremmin pelata. tossa eräs Fiat virittelijä teki renkaat ihan MMJ-sähköjohdosta kuorimalla kuparia ja tietysti lohkoon+kanteen täytyy koneistaa urat.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
- "Hirsch"
- Viestit: 733
- Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 14:51
- Paikkakunta: Västra Götaland
- Viesti:
99:ssä lasissa nyt 405tkm. Tai ollut jo useamman ajan, kun on ollut tämän kuun seisonnassa. Parin viikon päästä jos ajais pari päivää, notkistusajoa ettei mene paikat jumiin.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Tuossa mun tonnarissa on mittarissa 440 tkm, ja jossain elämän vaiheessa siittä on "kadonnut" runsaat 200 tkm. Eli totuus kilsoista on luokkaa 650000. Itse ostin laitteen vasta äskettäin, mutta edellisellä omistajalla (ostanut sen vuoden ikäisenä) ajo oli pitkää matka-ajoa, tosin ylisuuri (noin 2000 kg) perävaunu yleensä perässä
.
Laite toimii työmatkakulkimena ja täyttää tehtävänsa hyvin. Jopa automaatti-ilmastointi toimii
. Pellit ovat kuin tilkkutäkki - uusittu on paljon ja vähän kerrallaan (tyyliin "no jospa sen vielä kerran katsastaisi" - jo muutaman vuoden ajan).
Koneelle tai laatikolle ei koskaan ole tehty suurempaa remonttia tai vaihdettu (ainakaan viimeiseen 10 vuoteen). Turbosta en tiedä - paineita se ainakin vielä tekee normaalisti. Öljyä kuluu, mutta ei mitenkään mahdottomasti. Pidemmän seisonnan jälkeen käynnistettäessä savuttaa, mutta ei normaalisti ajettaessa. Käyntihäiriöitä on ja monet varusteet ei toimi tai toimivat miten sattuu. MUTTA se kulkee vieläkin ja on katsastettu
.

Laite toimii työmatkakulkimena ja täyttää tehtävänsa hyvin. Jopa automaatti-ilmastointi toimii

Koneelle tai laatikolle ei koskaan ole tehty suurempaa remonttia tai vaihdettu (ainakaan viimeiseen 10 vuoteen). Turbosta en tiedä - paineita se ainakin vielä tekee normaalisti. Öljyä kuluu, mutta ei mitenkään mahdottomasti. Pidemmän seisonnan jälkeen käynnistettäessä savuttaa, mutta ei normaalisti ajettaessa. Käyntihäiriöitä on ja monet varusteet ei toimi tai toimivat miten sattuu. MUTTA se kulkee vieläkin ja on katsastettu

Saab... hyvä auto... kaikille!
Volkswagen Polo Classic TDi -00 Käyttöauto
Nissan Micra 1,2LX -92 Työmatkakulkine
Volkswagen Polo Classic TDi -00 Käyttöauto
Nissan Micra 1,2LX -92 Työmatkakulkine
-
- "Viggen"
- Viestit: 668
- Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 21:31
- Paikkakunta: Jalasjärvi
Minulla oli edellinen auto -89 9000 CD kahden litran vaparilla, ja mittarissa oli apaut 440tkm kun sen myin. Mielestäni oli ihan ok iskussa vielä.
Timo-Juhani Lahdenmäki #2155
*Sydämeltään aina Saabisti*
-Kia Ceed 1.6 CRDi EX SW ´09 (Oma siirtymäväline)
-Skoda Superb Sedan 2.0 TDi DSG '18 (Vaimon kulkine)
-Ex Saabeja 10 kpl....
*Sydämeltään aina Saabisti*
-Kia Ceed 1.6 CRDi EX SW ´09 (Oma siirtymäväline)
-Skoda Superb Sedan 2.0 TDi DSG '18 (Vaimon kulkine)
-Ex Saabeja 10 kpl....
-
- "Hirsch"
- Viestit: 722
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
- Paikkakunta: Muurola