Yritin hakua, mutta ei löytynyt tietoa pulmaan.
Eli 290k km alkaa olla Griffinin mittarissa ja nyt pitäisi lähteä kesälomilla europpaan . Kävi mielessä, että tarkastaisi di-kasetin iän eli onko sitä vaihdettu. Onko tämä mahdollista ja jos on, niin miten homma toimii?
Varmaankin kannattaa vaihtaa uuteen, jos on alkuperäinen kasetti vai "säästäisikö" jälleen oikessa paikassa
og900 special -89 (ex),9-5 sedan manual aero -00 (ex), 9000 Griffin -93 (ex)
9-5 wagon aero -03(ex), 9-3 tids wagon -07
Jäsen nro 2050
Tuosta iästä ei tiiä mutta jos noin pitkälle reissulle lähtee niin varmaan kannattaa pari työkalua ottaa mukaan että saa vaihdettua.
Eikös se olisi hyvä taktiikka että ostaa uuden ja laittaa paikalleen, ja vanha (vielä toimiva) konttiin varalle, ei tartte kai kuin ruuvarin että saa vaihdettua jos uus joskus alkaa pottuilemaan.
Hmm, kertokaas joku oliko griffineitä muillakin koneilla kuin V6 jossa koko onkelmaa ei liene, mistä lienen saanut päähäni moisen?
Kiitos taas neuvoista, jotenkin arvasin, että kyllä tuon asian joku (Mimmi ainakin) tietää.
Tarkoitus on ottaa mukaan pieni määrä työkaluja ja jonkin verran tarvikkeita. Ja huoltaa auto ennen lähtöä.
og900 special -89 (ex),9-5 sedan manual aero -00 (ex), 9000 Griffin -93 (ex)
9-5 wagon aero -03(ex), 9-3 tids wagon -07
Jäsen nro 2050