sähkösäätöinen penkki kummittelee

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
gis
Matalapaineturbo
Viestit: 169
Liittynyt: Ma Syys 08, 2003 12:05
Paikkakunta: Länsi-Lappi

sähkösäätöinen penkki kummittelee

Viesti Kirjoittaja gis »

Kyllä maailmasta tuntuu löytyvän aina vaan uutta ihmeteltävää. Pitäisikö penkin säätöjen toimia, kun istuu kuljettajan paikalle ja jättää oven auki, muttei kytke virtaa päälle. Ja olla toimimatta sitten kun oven sulkee. Ja toimia taas kun pistää virran päälle? :?

Mikä logiikka tuossa oikein on takana? Vai onko kyseessä taas vain jokin käsittämätön sähkövika.
pevi
"Hölösuu"
Viestit: 1784
Liittynyt: Pe Joulu 26, 2003 16:11
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja pevi »

Toinnarissa toimi kuten kuvailit. Se on turvatoimi lasten varalle. On paljon helpompi litistyä suljetun oven kuin avatun oven väliin.
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Mulla toimii riippumatta siitä onko ovi auki vaiko kiinni. Toimii jonkun aikaa ilman avainta kun oven avaa, aikarajaa en tosin muista. kyseessä toki 9-3.
#1730
500whp.net member
gis
Matalapaineturbo
Viestit: 169
Liittynyt: Ma Syys 08, 2003 12:05
Paikkakunta: Länsi-Lappi

jahas

Viesti Kirjoittaja gis »

Joo ja minulla kyseessä siis tonnari. Eli toiminto on siis mitä tonnarissa pitääkin eli niiltä osin kaikki kunnossa. Niin unohtui mainita, että pelkääjän puolella toimii vain kun virrat ovat päällä, mikä sekin sopii tuohon samaan kuvaan eli kokonaisuus ajateltu lapsiturvallisuuden kannalta. Mikä lie, että 9-3:ssa on sitten ajateltu eri tavalla...
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

ja mulla ku on niin vanha tuo tonttu ja jälkeenpäin laitoin sähköpenkit niin siel ei ollu paikkaa tolle toiminnolle joten se virta kiertää mulla virtalukon kautta...eli mul toimii vain kun on virrat päällä
BMW 525iA Touring Executive
Vastaa Viestiin