Hengissä, ja hengessä mukana

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Saabsick
"Aero"
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 08:50
Paikkakunta: TUUSULA

Viesti Kirjoittaja Saabsick »

Sairaus alullaan! Pahoittelen :wink:
Tervetuloa tivoliin!
Hulluutta tämäkin: annan vaimon ajaa ilmastoidulla tonnarilla kun itse "tyydyn" ajelemaan OG satkulla. Mukavampaa silla on sukkuloida ruuhkan seassa...
Mitä hinkkaamiseen tulee niin älä 3600 huolestu...meilläkin pyöritellään päätä kuinka tuota 310tkm kelattua arkiajokkia myllytetään ja vahataan ja siivotaan...koskaan ei ole vaimoa (joka silla tavallisemmin ajelee) tielle tai pihaan jättänyt...siitä ei kiitosta heru :roll: ei kotimekaanikolle -ei Trollhättanin suunnittelijoille. Sellaisia hassuja ne naiset ovat :winyk:
Nauti kilsoista ja muista antaa kavereiden tyypata Saabia, lisää käännytettyjä tulossa :twisted:
Viimeksi muokannut Saabsick, To Heinä 07, 2005 11:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuultua:
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
kt
"Turbo"
Viestit: 297
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 22:43
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kt »

Tervetuloa joukkoon! Itselläni on hieman vanhempi Saab. Alkuun kyselin täällä kaiken näköistä ja sain silti hyviä neuvoja. Nyt on itseluottamus kasvanut ja uskallan rukata autoani omin päin. Hienoa hommaa. Tuore klubijäsenkin vielä. Ei palava kiinnostus autoasi kohtaan ainakaan sitä puunamalla vähene. Pahenee vain. Osta vielä og -satku! Perheesi voi jäädä vähälle huomiolle, mutta appiukostasi tulee läheinen. Entisiä saabisteja kun ei taida olla olemassakaan.
Mercedes-Benz S124 E300TD -94
EX:SAAB 9000 CS 2.3-16 Aut. M95 - Paras auto tähän mennessä. Myyty eteenpäin pitkin hampain
EX: SAAB 9000 CS 2.3 16v M92 - Mahtavaa
EX: SAAB 900i 8v Kat M90 - Ei ruovi kuin jäällä, mutta ei ole tarkoituskaan
Saha
"Turbo"
Viestit: 281
Liittynyt: To Heinä 22, 2004 14:26

...

Viesti Kirjoittaja Saha »

Tervetuloa mukaan!! Sen parempaa siunausta ei olekaan kuin Saabismi. :lol: Itse liityin klubin jäseneksi heti kun nämä sivut löysin, ei voinut muutakaan 8)

Meillä se on mies joka ei käsitä mun jatkuvaa pulaamista Saabin kanssa, mutta eipä sillä ole juuri vaihtoehtojakaan :lol:
Vastaa Viestiin