Moro!
Olis tarkoitus tuo tuontiauto viedä suojattavaksi. Vielä näytti nätiltä, vararengaskotelosta oli alkanut vähän varista. Kertokaa mitä kannattais tehdä/teetättää ja millä hinnalla sen saa?
Ruostesuojauksesta - kertokaa
Ruostesuojauksesta - kertokaa
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
itsellä sama edessä ja vuosi sitten kyseli hintoja joita en tietenkään enään muista. Oliskohan ollut täällä etelässä 500 paikkeilla
jostain syystä sekin jäi duunaamatta, mutta jos nyt keväällä sitten.

Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Tuossa Niittykummun vieressä Länsiautossa kertoi huollon miäs äskettäin mulle samaa noin 500 hintaa niiufemman mässäykselle. Paikkana on jokin alustamassaamo siinä kulmilla, antoi kopion käyntikortistakin, joka tietysti meni jätteisiin... kysyn uudelleen, jos käyn lähiaikoina visiitillä.potkuhousu kirjoitti:itsellä sama edessä ja vuosi sitten kyseli hintoja joita en tietenkään enään muista. Oliskohan ollut täällä etelässä 500 paikkeillajostain syystä sekin jäi duunaamatta, mutta jos nyt keväällä sitten.
Helmat täytyis varmaan raapia ensin itse irti, ja saattaisivat mennä paikoilleenkin itse asennettuna hieman paremmalla lopputuloksella.

-
- "Hölösuu"
- Viesti:
JA juuri tän takii odottelen lämpösiä ilmoja ettei tarvii muovinpalasista askarrella sivuhelmojaScarabee kirjoitti: Helmat täytyis varmaan raapia ensin itse irti, ja saattaisivat mennä paikoilleenkin itse asennettuna hieman paremmalla lopputuloksella.

Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
SS-K #1636 STCF #2
Oma suojaus
Oma -90 900 Aero (=3-ovinen coupé) käytettiin lokakuun alkupuolella helsinkiläisessä Rost-Stop nimisessä pienpajassa, joka Suomi24-puheiden mukaan oli voittanut taannoisen TM:n suojausvertailunkin. Täysi käsittely piti sisällään alustan massauksen lisäksi kaikki kotelot, ovet ja takaluukunkin; suojamassaa oli kyllä kiitettävästi kaikkialla. Työ maksoi 480 euroa ja sille annetaan (kai?) takuu - uusintakäsittely (mitä suositellaan) on 3 vuoden kuluttua.
Ei halpaa, mutta jos haluan välttää loska/suola-vaikutukset, pitää asialle tehdäkin jotain. Tietenkin itse pääsisi halvemmalla, mutta ei ole kaavioita, työkaluja, tekopaikkaa eikä tietenkään ammattitaitoa. Ainiin, ja aineetkaan eivät ole kuulemma ilmaisia..
Ei halpaa, mutta jos haluan välttää loska/suola-vaikutukset, pitää asialle tehdäkin jotain. Tietenkin itse pääsisi halvemmalla, mutta ei ole kaavioita, työkaluja, tekopaikkaa eikä tietenkään ammattitaitoa. Ainiin, ja aineetkaan eivät ole kuulemma ilmaisia..

Kantsii repii itte oviverhoilut irti, muuten poraavat oviin reiät ja suihkivat mönjän rei'istä, siellä on sitten lasinnostinta ja keskuslukkoa mönjäsuihkun alla ja muutenki saa paremmin aineen tarkemmin joka paikkaan. Ne ylimääräset turhat reiätkin on aina ikäviä vaikka kumitulpalla tulpataankin..
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10