Jm-Sm Liigakisaa kuupilla.

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
ASTech
"Hölösuu"
Viestit: 1167
Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 17:37
Paikkakunta: Uki

Viesti Kirjoittaja ASTech »

lucaf kirjoitti:mielenkiintoista. mites koneen lämmöt saadaan pysymään aisoissa tollaisissa kisoissa? joutuuko kannentiivisteen vaihtamaan joka kisan jälkeen? :)

olis kyl kiva päästä keikkakuskiksi saappiin :) jokkislisenssi voimassa vielä pari vuotta :)
Vaikka puristussuhdetta on kasvatettu, ei lämpöjen kanssa ole ollut koskaan mitään ongelmia. Vesipumppu on vaihdettu (olikohan se 96:n vai H-koneen pumppu) vakion tilalle (ei paikalle kuitenkaan, vaan samaan paikkaan, kuin uudemmissa satkuissa on tehostajan pumppu) ja flekti pyörii koko ajan, jotta hitaissa nopeuksissa ei tule viivettä jäähdytykseen. Yhtään kannentiivistettä ei ole mennyt lämpöjen takia.

Jäähdytysjärjestelmän pesu (kunnollinen, oikeilla aineilla), kunnossa oleva syyläri ja uudet nesteet tekee asiaa.

Edit: Kannentiiviste taisi olla muokattu eli jotain vesireikiä suurennettiin tai lisättiin jonkin eteläisen pallonpuoliskon -mallin mukaiseksi.
900C -86
Vastaa Viestiin