kaasari

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
ruttunen
"Hirsch"
Viestit: 749
Liittynyt: Pe Elo 19, 2005 08:38
Paikkakunta: ESPOO

kaasari

Viesti Kirjoittaja ruttunen »

kaasarin vaihto yksikurkkusesta kaksikurkkuseen käykö helposti
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 8099
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

riippuu

Viesti Kirjoittaja mestari »

vähän autosta ,mutta kuvittelisin näin saab palstalla että on kyse v4 koneesta ja sen imusarja kaasarin vaihtoprojektista.
aikaa vie n. 2,5h kun vaihtaa lelut ja jälkikiristää immun
ruttunen
"Hirsch"
Viestit: 749
Liittynyt: Pe Elo 19, 2005 08:38
Paikkakunta: ESPOO

kaasari

Viesti Kirjoittaja ruttunen »

siis pitääkö ostaa paketti jossa on kaasarit ja imusarja ja paljonkohan paketille tulisi hintaa
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 8099
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

moro

Viesti Kirjoittaja mestari »

panes tolle ostetaan myydään osat palstalle iloitus niin eiköhän löydy tavarat.

mutta sittenhän saat enempi murheita kun nyt ykskurkkusella. esim kuumakäynnistys huono,neulavenaongelmat, yms.
MikkiV4
"Aero"
Viestit: 302
Liittynyt: Ke Touko 21, 2003 12:07
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja MikkiV4 »

Minäkään en suosittele vaihtoa solexiin, parin-kolmen hepan lisäys ei vielä vedä suuta virneeseen, varsinkaan kun kulutus nousee melko paljon saatuun hyötyyn nähden. Lisäksi tuo solexin automaattiryyppysysteemi ei tietääkseni ole toimivuudeltaan paras mahdollinen.

Mielestäni paras kaasutinvaihtoehto vakio V4-kuuppaan on fordin käsiryypyllinen yksikurkkumalli tai korvaus-weber.
Viritys on onnistunut, jos alle 10% tehoista häviää.
96 V4 Super -77 1700cc
96L V4 -76, odottaa aikaa ja motivaatiota | 96 super -78 K/VA | 9000 CD iA -89 VA
Forester XT 2.5T -07 (modified) | #2020
Vastaa Viestiin