Vaihtoehto bensakoneelle
täällä
sieltähän ei tule saastetta ollenskaan konttorille kun menee niin mittari ei näytä mitn.
vain vettä ja tervankatkua
km kulut on jossain 1-2zenaa tämä kärkölän kaverin malli tosiaan polttaa pellettiä joka on hieman kaliimpaa.
konehuoneestaan on todella siistiati rakennettu kun vertaa esim samoilla markkinoilla näkyneeseen volvoon.
vain vettä ja tervankatkua
km kulut on jossain 1-2zenaa tämä kärkölän kaverin malli tosiaan polttaa pellettiä joka on hieman kaliimpaa.
konehuoneestaan on todella siistiati rakennettu kun vertaa esim samoilla markkinoilla näkyneeseen volvoon.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1032
- Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
Häkäpönttöauto on kyllä ns. piippumiehen ajokki. Niin käynnistykseltään kuin ajoltaankin. Mikäs siinä, jos ei kiire ole. Nollasta sataan kiihdytellessä ehtii hyvinkin sen piipullisen ladata ja poltella. 
Aamullakin, kun käy ensimmäiseksi virittelemässä häkäpöntön tulille, ehtii hyvin keitellä kahvit ja lukea lehden ennen kuin pääsee töihin ajelemaan.
Sitten iltapäivällä, kun jossain keskustan pysäköintitalossa alkaa raapia tikkuja kotiinlähtöä varten, niin kohta on piipaa autot paikalla
Toisaalta, nykyelektroniikalla häkäpöntöstä voisi saada irti enemmänkin: Automaattisytytys, palamisen valvonta, integroitu kaasuanalysaattori jne.

Aamullakin, kun käy ensimmäiseksi virittelemässä häkäpöntön tulille, ehtii hyvin keitellä kahvit ja lukea lehden ennen kuin pääsee töihin ajelemaan.

Sitten iltapäivällä, kun jossain keskustan pysäköintitalossa alkaa raapia tikkuja kotiinlähtöä varten, niin kohta on piipaa autot paikalla

Toisaalta, nykyelektroniikalla häkäpöntöstä voisi saada irti enemmänkin: Automaattisytytys, palamisen valvonta, integroitu kaasuanalysaattori jne.

Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21