Mistä renkaita jkl:stä?
Mistä renkaita jkl:stä?
Eli mistäs päin kannattanee kysellä edullisia nastarenkaita (uusio renkaatkin käy, eikö ne ole nykyään aikas hyviä?) Jyväskylän alueelta. Itse, kun en tunne paikka kuntaa juuri ollenkaan. Kiitoksia vastanneille.
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
-
- "Hölösuu"
-
- "Hölösuu"
tohon 10-20 lisää niin saat merkkirenkaat 15"
elikkä tohon hintaan saat ihan 14" merkkirenkaat
esim. bridgestone noreza yms...
tota mä suosittelisin...
jos kiinnostaa niin laita yv:tä tuleen
elikkä tohon hintaan saat ihan 14" merkkirenkaat
esim. bridgestone noreza yms...
tota mä suosittelisin...
jos kiinnostaa niin laita yv:tä tuleen
Viimeksi muokannut saabracing, Ma Loka 24, 2005 15:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jepjep, itselläkin olisi uuden satsin hommaus edessä, paikkakuntana juurikin JKL tai vaihtoehtoisesti Lappeenranta, mutta kuitenkin. Kattelin vianorin sivustoilta hintoja sarjoille ja aika pitkälti näytti olevan 500e molemmin puolin (+-50e) hinnat. Koko siis tuo 195/65/R15.
Olisko muita liikkeitä ja renkaita suositella? Mahd. myös kitkoista vois antaa kokemuksia, itselläni ei vielä yhdessäkään autossa kitkoja ole ollut juurikin jään takia, pari kertaa kuitenkin olen päässyt ajamaan kitkoilla varustetulla laina-autolla matkaa ja hiljaisuus kiinnostaa.. Ainoat epäilyksen kohteet ovat kuluminen (eikös nuo kulu koht. nopeasti loppuun) ja tuo pito jäällä (lähinnä matka-ajossa jos tulee salakavalia paikkoja, laina-auto oli 3000 omega joten pari kertaa perä lähti mukavasti vaeltamaan..
Olisko muita liikkeitä ja renkaita suositella? Mahd. myös kitkoista vois antaa kokemuksia, itselläni ei vielä yhdessäkään autossa kitkoja ole ollut juurikin jään takia, pari kertaa kuitenkin olen päässyt ajamaan kitkoilla varustetulla laina-autolla matkaa ja hiljaisuus kiinnostaa.. Ainoat epäilyksen kohteet ovat kuluminen (eikös nuo kulu koht. nopeasti loppuun) ja tuo pito jäällä (lähinnä matka-ajossa jos tulee salakavalia paikkoja, laina-auto oli 3000 omega joten pari kertaa perä lähti mukavasti vaeltamaan..

Jäällä pito on paras nastakiekossa, mutta muuten pärjää myös kitkalla. Täällä Keski-Suomessa on kaikki sivutiet koko talven jäiset, joten itse en uskalla kitkoja ostaa...
Itse laitoin eilen 9-5 Wagonin alle uudet ContiWinterViking2 205/55R16 ja ne vaikutti hiljaisemmilta kuin Dunlopin 225/45R17" -kesärenkaat. Ei ne nastarenkaat välttämättä niin äänekkäät ole, jos ei Nokialaisia ole ihan pakko ostaa
Eski
Itse laitoin eilen 9-5 Wagonin alle uudet ContiWinterViking2 205/55R16 ja ne vaikutti hiljaisemmilta kuin Dunlopin 225/45R17" -kesärenkaat. Ei ne nastarenkaat välttämättä niin äänekkäät ole, jos ei Nokialaisia ole ihan pakko ostaa

Eski
-
- "Hölösuu"
-
- "Hölösuu"
-
- "Aero"
Sain setin Klebereitä, 205-55 R16 hintaan 300e. Ei siis tätä uusinta Kleberiä vaan Hakkapelitta 2 kopiota. Toistaiseksi osoittautunut yllättävän hiljaiseksi, ja hintaero Nokian nelosiin tai misukkaan lähes puolet...
Saa vaan nähdä onko noista mihinkään enää keväällä...
Saa vaan nähdä onko noista mihinkään enää keväällä...
-93 9000 Griffin
-98 Volvo V70
-98 Volvo V70
-
- "Hölösuu"
täytyy kyllä myöntää, et halvalla sait kun 33" kumit makso kaverilla pikkusen alle 600€ sarja.koshh kirjoitti:On ne kyllä halpoja noi kottikärryn renkulat. Ostin tossa renkaat kokoa 35x12,5x15. Hintaa jäi 480€ vaikka sain alle puoleen hinitaan. No kait se on niin, että jos haluaa eteenpäin päästä näillä Suomen huippu hyvillä teillä niin joutuu maksamaan.