Kaverimme reetu

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Kaverimme reetu

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Reetu kauppasi aluvanteitaan myydään osiossa.No pienen väännön jälkeen sovimme että käyn aamulla maksamassa herralle pankkiin summan jonka hän niistä PYYSIKIN ELI EI TINGATTU.Kaupat sovittiin ja myös myynti-ilmoituksessa tehtiin selväksi että hän on nyt myynyt vanteensa minulle myös reetun itsensä toimesta.No äsken hän sitten ilmoitti minulle ettei myykkään vanteita minulle vaan toiselle joka on tarjonnut niistä enemmän!
Minusta tälläinen on erittäin huonon kauppatavan vastaista!!!
Onko reetusta jolle saabistit ovat keränneet rahaa,ostaneet autoja,lahjoittaneet osia tullut hieman AHNE välittämästä HYVISTÄ TAVOISTA...
Eikös reetu itse jokin aika sitten valittanut huonoista kauppakumppaneista ja mustaakin listaa puuhattiin?Ehdotankin että reetun nimi myös sinne näkyviin!
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Hmf. Minustakin kyllä on hieman arveluttavaa käytöstä tehdä "oharit" jo sovituista kaupoista, jos hintakin on alkuperäistä pyyntiä vastaava. Itse olen ollut muutaman kerran samanlaisessa tilanteessa, että jo sovittujen kauppojen jälkeen on tarjottu enemmän. Mutta silti olen aina pitänyt kiinni siitä että sovittu mikä sovittu.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
TuuSaR
"Hölösuu"
Viestit: 1472
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 15:28
Paikkakunta: Orimattila/Töölö

Viesti Kirjoittaja TuuSaR »

:idea: No nokita sen toisen äijän tarjous, ihan vaan piruuttaan :idea:
Fundamental
"Viggen"
Viestit: 654
Liittynyt: To Elo 12, 2004 19:37
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja Fundamental »

Kyseiset vanteet menivät minulle. Jos rahalle on tarve niin tottakai kannattaa myydä sille joka maksaa 50€ enemmän.

EDIT: Tottakai voit itse tehdä vielä isomman tarjouksen¨
Viimeksi muokannut Fundamental, To Loka 27, 2005 23:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 96 -70
Citroen Xsara Picasso HDI 2001
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

En todellakaan nokita.Tämä ei ollut huutokauppa vaikka nyt kun sitä ajettelee...Kyllä itse olen ainakin aina pitänyt sovitusta kiinni.Tässä nyt tekis mieli sanoa vähän pahemminkin mutta kun tiedän että reetulla on kannattajansa täällä säälipisteitä antamasa.
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Köyhänä vanhoja saabeja ropaavana opiskelijana en voi kieltää, etteikö itseäkin olisi useasti houkuttanut tehdä ohareita muutaman kympin paremman tarjouksen takia. Henkilökohtaisesti arvostan kuitenkin enemmän sitä että pitää sanansa ja sopimukset kuin tavoittelee kohtalaisen merkityksetöntä voittoa (muutamaakymmentä euroa). Ei edes minun taloudessani tuo ole millään tavoin maailmaa kaatava tai pelastava summa. ;)

No joo, en taida ottaa sen enempää tähän kyseiseen tapaukseen kantaa. Tuo on vain minun mielipiteeni noin yleensä ottaen kun on sovituista kaupoista kyse.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Fundamental kirjoitti:Kyseiset vanteet menivät minulle. Jos rahalle on tarve niin tottakai kannattaa myydä sille joka maksaa 50€ enemmän.
'

Sullakin voisi olla pieni miettimisen paikka tavoissas..Ne kaupat kun oli kuitenkin sovittu.No enhän minä sinua siitä syytä reetuhan se tilanteen ratkaisi.
No toivottavasti sullekin käy joskus samanlailla.
Fundamental
"Viggen"
Viestit: 654
Liittynyt: To Elo 12, 2004 19:37
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja Fundamental »

Henkilökohtaisesti ei harmita yhtään.. sen verran on nimittäin kiehahdellut aikoinaan sinun eräitä Reetua koskevia kommentteja lukiessa. Reetuna en olisi vanteita sinulle edes myynyt.
Saab 96 -70
Citroen Xsara Picasso HDI 2001
SAAB-vilho
"Tuplakaasari"
Viestit: 96
Liittynyt: Ti Syys 06, 2005 00:14
Paikkakunta: Siikajoki/Möhkö

Viesti Kirjoittaja SAAB-vilho »

Itsehän tarjosin säkin herkullisia rosamunda-pottuja niistä vanteista 8O
Saab 90 -85 "marsutarha" **100hp**vakio**
Tällä kepattu myös naapurin ämmä ja sen bokseri.
ROSAMUNDA - MAHAN TÄYTTYMINEN ALKAA ENSIMMÄISESTÄ SUUPALASTA.
http://www.rehupiikles.com/
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Fundamental kirjoitti:Henkilökohtaisesti ei harmita yhtään.. sen verran on nimittäin kiehahdellut aikoinaan sinun eräitä Reetua koskevia kommentteja lukiessa. Reetuna en olisi vanteita sinulle edes myynyt.
No voihan niitä vanteita ostella tolleenkin.Eli henkilökohtaisista syistä. :lol: :wink: :D :D Aikas palikka.. :D No nyt ei enää harmita yhtään..Sen verta hyvät naurut..
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

tomaatti kirjoitti:
Fundamental kirjoitti:Henkilökohtaisesti ei harmita yhtään.. sen verran on nimittäin kiehahdellut aikoinaan sinun eräitä Reetua koskevia kommentteja lukiessa. Reetuna en olisi vanteita sinulle edes myynyt.
No voihan niitä vanteita ostella tolleenkin.Eli henkilökohtaisista syistä. :lol: :wink: :D :D Aikas palikka.. :D No nyt ei enää harmita yhtään..Sen verta hyvät naurut..
Jos oot MIES , ÄLÄ ITKE JA SYYTÄ TOISTA.

Älä mollaa jos jäät ecuinesi toiseksi.

Palaa arkeen veli hyvä.
Arjessa puhuu VAIN RAHA, EIKÄ SELITYKSET.

Aika raukkamaista käytöstä, kuten sillä joka ei saanut niitä " siipikapseilta"
ostettua, kun olimme menossa kesällä Trollhättaniin.

Tulipahan vain pahoitettua monen mieli.

PARAS LÄÄKE. Maksa heti, kun sovit kaupoista, vaikka et ole tuotetta nähnyt.

Näin olen menetellyt monasti.
Täällä olevat Saabistit voivat todistaa väitteeni.
Enkä ole itkenyt jälkeenpäin. Enkä ala tomaatteilemaan.
Viimeksi muokannut Firges9000, Pe Loka 28, 2005 00:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Paljon olen apua saanut , se on totta. Kiitos siitä kaikille auttaneille, sitä emme unohda koskaan.

Varaosa myyntiä olen työttömyyden ohella tehnyt , sillä olemme päässeet eteenpäin, ja jopa 50e on meille tosi iso raha.

En puolustele tekoani, mutta en kadukkaan, tällä rahalla saatiin viikonlopuksi paljon aikaan mm. tytölle talvikengät, nyt aloitan työt varaosakauppa hiljenee , olen jopa aikeessa lopettaa koko myynnin ja siirtyä myös klubistakin pois, asiasta on jo keskustelukin jäsen rekisterin pitäjän kanssa, eli ei ole hetken päähän pisto.

Koskaan aikaisemmin ei ole kukaan antanut negatiivista palautetta kaupoista , mut kertahan se on ensimmäinenkin, toivottavasti muut ovat todellakin olleet tyytyväisiä ja kenellekkään ei jäisi paha mieli meidän auttamisesta.
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kaverimme reetu

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

tomaatti kirjoitti:
Onko reetusta jolle saabistit ovat keränneet rahaa,ostaneet autoja,lahjoittaneet osia tullut hieman AHNE välittämästä HYVISTÄ TAVOISTA...
!

Montas Ecua oot pistänyt Reetun eteen.

ET YHTÄÄN
Viimeksi muokannut Firges9000, Pe Loka 28, 2005 01:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Tätä juur tarkoitin kun sanoin että eipä viitsi pahasti sanoa kun on näitä reetun säälijöitä täällä...Itkeny en ole,toin vain tietoonne asian.Ja firges kasva vähän tai jotain.. :lol:
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Re: Kaverimme reetu

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Firges9000 kirjoitti:
tomaatti kirjoitti:
Onko reetusta jolle saabistit ovat keränneet rahaa,ostaneet autoja,lahjoittaneet osia tullut hieman AHNE välittämästä HYVISTÄ TAVOISTA...
!
Tuohon sanon kuin Suomalainen mies.
Haista wittu itkupilli.
Montas Ecua oot pistänyt Reetun eteen.

ET YHTÄÄN
En varmasti pistä yhtään ekua jonkun harrastajan autoihin.kyllä köyhällä pitää olla tärkeämpää kuin kytkinlevy autossaan.Tai vittuako autoja lahjoittamaan jos ei ole rahaa edes ruokaan saatikka sitten autojen kunnossa pitoon.

v*tun ämmä.
Lukittu