Ilkivallantekijät

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Gouldenwind
"Hirsch"
Viestit: 906
Liittynyt: Ti Loka 21, 2003 11:39
Paikkakunta: PORI

Viesti Kirjoittaja Gouldenwind »

Oliko vakuutusyhtiösi kenties: ? "JOS" :?
Tapanani on ottaa viereisen auton rekkari ylös jos joudun park.johonkin väliin kännykkään on hyvä tallettaa. Oma vaivansa, mutta kätevä kaiken varalle.
Monesti mukana digikamera ja kun olisi tapaus jolloin odottelisin autossa ja vierestä pamutettaisiin autooni ottaisin kuvan kyseisestä ihmisestä jonkin nasevan sanamuodon kera: "-viikon K :evil: :evil: :evil: pää"
ym ym.
Sinä muuten joka parkkeerasin aina Saabin viereen aina sekään ei ole tae täälläpäin isolla kansallispuk.-perheellä 9000!!! ja ovet aukeavat saranoitaan myöden. Niille nyt toki turha mennä sanoon mitään :? ..
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Tyypillistä kaikki kolhut autossa ja vakuutusyhtiön korvausrumba. :evil:
9-3.1972
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Nykyään on onneks kulkineena niin vanha ja p*ska romu, että se "ei ainakaan rumenis nykyisestään edes potkimalla".. mistä tämä sanamuoto? No siitä kun tuttu automaalari vastasi sanatarkasti noin enempiä miettimättä yhden hiacen fiksiä suunnitellessaan asiakkaan kysyessä"kai siitä tulee siisti".. :lol:
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
99_GL_77
"Turbo"
Viestit: 277
Liittynyt: Ti Joulu 14, 2004 13:02
Paikkakunta: 06

Viesti Kirjoittaja 99_GL_77 »

Mitä v****a!
http://tunnustuksien.luola.net/index.php?id=46746

Saunan taakse tuollaiset ja lujaa s*****a! :twisted:
dq
"Hölösuu"
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Syys 20, 2005 01:24
Paikkakunta: Naantali

Viesti Kirjoittaja dq »

Son kyllä vähän kummallista tuo nykyaikana niin yleinen piittaamattomuus. :roll:

Paras omalle kohdalle sattunut tapaus tapahtui paikallisen Motonetin parkkipaikalla, olin tehnyt ostokset ja käynnistelin wanhaa Volkkari-pakuani. Sivusilmään pisti vasemmalta kummallisesti lähenevä Focuksen perä, vanha eläkeläispariskunta autossa ja pappa peruutteli vähän epävarman tuntuisesti..lähenee..lähenee. Jotenkin menin niin lukkoon siinä kohdassa etten edes äänimerkkiä kyennyt painamaan varoittaakseni. Kohtuullisen kovaa pamahti, minä rauhassa sammutin auton, sytytin tupakan ja hyppäsin ulos tarkastamaan vaurioita. Omaan autoon osui sopivasti takapuskurin kulmaan eikä vaurioita syntynyt, mutta Focuksen puskurissa oli selvääkin selvempi painauma. Pappa otti Focusta vähän eteenpäin, ajattelin että varmaankin laittaa sen paremmin parkkiin ja tulee selvittelemään asiaa..hirrrveä kaasutus ja kumit ulvoen karkuun! 8O Jotenkin oli niin hauska tilanne eläkeläispariskunnan paetessa paikalta että alkoi vaan naurattamaan pirusti. Tarkemmin ajatellen olis pitäny ettiä tiedot rek.nron perusteella ja soittaa perään v*ttuillakseni. :D
tami
"Hirsch"
Viestit: 810
Liittynyt: To Syys 23, 2004 22:01
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tami »

dq kirjoitti:Son kyllä vähän kummallista tuo nykyaikana niin yleinen piittaamattomuus.
Piittaamattomuus toisen omaisuudesta näyttää olevan nykyään TODELLAKIN hyvin yleistä. Omakohtaista kokemusta tästä löytyy viime kesältä kun olin ex-nopalla duuniin menossa ja koukkasin matkalla kioskille röökiä hakemaan. Parkkis oli melko tyhjä ja parkkeerasin nätisti torille, vähän matkan päähän kioskista. Takaisin autolle kävellessäni katsoin matkan päästä kun ihan nopan kupeeseen parkkeeraa ruosteenraiskaama Kadetti. Romusta nousee partasuu-ukko, läväyttäen ovensa suoraan nopan kuskinoveen niin että Saabi heilahtaa. Ei siis ihan hiljaa! Mä olin ihan äimänkäkenä että, mitä vittua!! Opelisti laskee nopan kupeen lommolle. Ukko lähtee jättäen Kadetin siihen jä poistuu ripeästi paikalta pois.
Ajattelin että, perkele, vaikka tää nyt mikään kedon kukkanen olekaan, ei tarvi Opelistin vetää ovia ihan noin levälleen. Hyppäsin autoon, jätin kuskin oven raolleen, käännyin siten kuskin penkillä sivuttain että saan hyvän asennon ja voimalla potkaisin Saabin painavan oven Opelin kupeeseen. Hyvää jälkeä.
Sairastahan tollanen kostaminen oli mutta tuntui silti hiton hyvältä! :twisted:
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Stonde
"Ruisku"
Viestit: 119
Liittynyt: Pe Loka 08, 2004 00:37

Viesti Kirjoittaja Stonde »

Itselleni kävi tuossa syksyn lopussa niin , että autokatoksen nurkalta ( juuri oman autoni vierestä) oli joku potkaissut tai ajamalla saanut irti rännin ja oli kuulemma ollut aamulla vielä puolituntia ennen kuin itse lähdin töihin siinä maassa poikittain. Siitä joku oli sitten vimmoissaan paiskannut rännin minun Saabin kylkeä pitkin, auton ja katoksen väliin, naarmuja takavilkkuun, takasivulasissa kauhea vekki, takapuskurissa valkoista maalia, etuovessa iso naarmu, kesän vanhoissa ja naarmuttomissa aluvanteissa molemmissa etu ja takavanteessa isoja kolhuja ja naarmuja ja lisäksi vielä etulokasuojassa iso naarmu. Jäljistä päätellen ei ollut ensimmäisellä heitolla mennyt vielä kunnolla katoksen ja auton väliin. :evil: kukaan ei tietenkään ollut nähnyt mitään mutta ilmoitustaululta sai lukea kyllä kaikki talon asukit ketä vitutti kuinka paljon :twisted: Sai samalla purkaa 13 vuoden vitutukset kerralla :twisted: :twisted:
# 2899

SAAB 9000 CD T16A -88, Stage2
amig0
"Ruisku"
Viestit: 126
Liittynyt: To Touko 26, 2005 14:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja amig0 »

99_GL_77 kirjoitti:Mitä v****a!
http://tunnustuksien.luola.net/index.php?id=46746

Saunan taakse tuollaiset ja lujaa s*****a! :twisted:
Toi on kyllä tosi perseestä! :evil: niskalaukaus!

Mulla kävi itäkeskuksessa niin,että olin autossa istumassa ja odotin että muija tulisi niin viereen pysäköi auto( pysäköiminen kesti about 10 min,siis nainen ratissa :lol: ).Se eukko nousi sieltä autosta ja avasi lapsillensa ovet ni kauhee kolahdus kuuluu, se ei ees kattonu taakseen vaan tyytyväisenä irrotteli lastanta vöistä ja kohta sama homma ja KLON! Sitte nousin autosta ja sanoin että "et sä v*ttu kuullu ku sä kolhit tolla ovellas muiden autoja?!" Noh neiti oli hieman nolona, ku se ei varma nähny mua siellä autossa, mut anteeks ei voinu pyytää :evil: (jälkiä ei tullu,vaikka äänen perusteella odottelin jo isoa vauriota,mut sen corollan oveen tuli joku punanen jälki) :roll:
Bob Marley - Jamming
JB
"Tuplakaasari"
Viestit: 93
Liittynyt: Ti Maalis 02, 2004 18:58
Paikkakunta: pargas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JB »

Mulla oli kuuppa kaverin latossa talven yli, keväällä oli tarkoitus aja se kotiin muutta metsätie oli liian pehmeä, niin se jäi sinne. Noin kuukausi myöhemmin veimme sinne toisen kuuppaan. Samalla starttasin mä oman auton ja kokeilin sitä, muutta kytkin ei irronut, no ei se mitään kyllä se on helppo ajaa kotiin sit myöhemmin ajattelin. Seuraavana päivä kaveri kävi latossa ja huomasi että laton lukko oli rikottu, ovi muuten siististi suljettu, molemmat autot hienosti parkeerattuja, mutta likaisia ja rikottuja. Mun vihreän kuuppan konepelti oli täysin tuhottu. Molemilla autolla oli ajettu, omalla vain vähän jumittuneen kytkimin vuoksi.

No onneksi syylisiä löydettiin ja korvaustakin saattiin. Konepelti tuhottiin kuin ne työnisvät kuuppa siisään TRAKTORILLA! Oi kun se olisi ollut kiva käydä siella samana iltana kuin ne oli siellä :twisted: Kuva
Kuva
vjbremer
"Hölösuu"
Viestit: 1307
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 22:09
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja vjbremer »

Ei perhana, sairasta menoa. :x
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
vakari
"Aero"
Viestit: 315
Liittynyt: La Loka 08, 2005 19:32
Paikkakunta: pirkanmaa

ilkivallan tekijät!

Viesti Kirjoittaja vakari »

itellä joskus joku oli pamauttanut mäkipaikkalla kuupan takaruskuria.ja mikä parasta siitä oli hajonnu kässäri ja vapaakytkin pällä niin oli kuuppa valunut päin uutta meseä päin!hahaa ja kun puskuriin ei tullu jälkeä niin vaadin kuitenkin pesun 8) mesessä ovi pahasti sisäsässä :P
Avatar
Hepis
"Aero"
Viestit: 487
Liittynyt: To Helmi 10, 2005 03:55
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hepis »

Joo-o, tätäkin meikäläisen uskollista palvelijaa taidettiin kolhia jollain muullakin kuin vain ovella...

Kuva
NG 900S 3d 2.3i -98
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Nyt kyllä tupliksen kohtalo vetää sanattomaksi. :evil: Voi jeesus mitä toimintaa. :x
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Tossa seurasin , niin ei viikkoa kärsi seisoa auton tien varressa, oli työmatkalla hylättynä kilvellinen bemu, ja muutama päivän päästä,
eräänä aamuna ohi mennessä lasit sisässä ja lamput rikki.
mikkox9x
"Ruisku"
Viestit: 121
Liittynyt: Su Heinä 23, 2006 15:04
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Ilkivallantekijät

Viesti Kirjoittaja mikkox9x »

Mikäshän mahtais olla kohtuulinen summa periä ilkivallan tekijältä luminkolan kohdistamisesta humalaspäissään Tonnarin kylkeen? 2-3 okein terävää viiltomaista lommoa joista maalia lähteny (ei pysty oikaseen) molempien ovien alueella. Sitten vähän pienempää lommoa, listaa lytyssä, maalia paikoin lähtenyt ja ikkunassa naarmua. Pakkeloimaan nuo joutus ja koko kylki pitää melkein maalata. Kuvaa ei ole tähän hätää laittaa. Autohan on jo vanha hieman rujo ja päälleppäin ruosteinen, mutta eihän toisen auto huvikseen saa rusikoida niin mitähän tuommoisista pitäs saada korvauksia, jos nyt rikollinen saadaan kiinni. Silminnäkijähavaintoja sentäs oli, mutta päähän ottaa ku sattu olemaan häläriki vielä tapahtuman aikaan pois päältä.
EX 9000 CD 2.0l turbo USA -91
EX 900i 2d 8v -89
Vastaa Viestiin