Autokorjaamo / "Reiskahan korjaa..."

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Pilot
"Kaasari"
Viestit: 32
Liittynyt: Ke Kesä 09, 2004 10:56
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Autokorjaamo / "Reiskahan korjaa..."

Viesti Kirjoittaja Pilot »

Morjens,
Itse kullakin tulee eteen korjattavaa ja korjattavaa Saabissa, osan tekee itse, osa on sellaisia 'ammattijuttuja' ja usein vaatii hiukan erikoistyökaluja jne., niin mites olisi lista a) Korjaamoista (jotka kohtuuhintaan korjaavat ja/tai voisi suositella/suosia) b) "Reiskoista", jotka itsekin harrastavat Saabeja, ja jotka kätevästi hoitavat Saabit kuntoon (kohtuu palkkiota vastaan ... tarjoan kaljat jne.), siis "Reiskahan korjaa..."
Löytyiskö "Reiskaa" ( Anttia, Erkkiä, Juhaa, Manua, Mikaa, Mikkoa, Oskua, Ollia, Perttiä, Tapsaa tai Örkkiä jne), joka ihan oikeasti haluaisi korjata kaverin autoa olipa sitten kysymyksessä jarruremppa, vetarin suojakumin tai virtalukon vaihto tms ? Itse toisin Saabini jo huomenna kaverille, joka voisi tehdä 'asevelihintaan' urakalla edellä mainitun kaltaisia korjauksia.
Keskustelua aiheesta. Löytyykö Reiskoja ? ( Laittakaa privaviestinä, jos
verosedät ei halua tietää ...). Tai suosituksia hyvistä, edullisista korjaamoista eteläisessä Suomessa.
-Pilot-
Pilot
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Kelpaisko jo olemassaoleva Saab-korjaamotietokanta, johon korjaamoita on nimenomaan suositelleet Saabistit itse :)

http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=17160
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Kapaleino
"Hirsch"
Viestit: 742
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 18:19
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Kapaleino »

No kun ei tuonne korjaamo listaan voi oikein laittaa niitä Reiskoja eikä Perttejä mitkä omaksi ilokseen halvalla korjailee autoja, kun Suomalaiset ovat tunnetusti kateellista kansaa ja siten saattaa tieto mennä väärille ihmisille............. :evil:
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
Pilot
"Kaasari"
Viestit: 32
Liittynyt: Ke Kesä 09, 2004 10:56
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Autokorjaamo / "Reiskahan korjaa..."

Viesti Kirjoittaja Pilot »

Joo,
kiitos tuosta osoitteesta: http://www.vippet.net/saabkorjaamo.html
sitä tarkoitin ... toinen puoli aiheesta olisi 'tuntea pari Reiskaa', jotka jelppaisivat silloin tällöin ... ei varsinaisesti kilpailla korjaamotoiminnan kanssa ...
Nyt pitänee kääntyä listassa olevan korjaamon puoleen ja tarjota 'vikalistaista' autoa ... että katsastaja hyväksyisi jälleen vuodeksi
Saabin liikenteeseen ... -Kiitos.
-Pilot-
Pilot
Vastaa Viestiin