Eikö kukaan pohjanmaan saabisteista havainnut minua menneen viikon aikana sekoilemassa GPS:n opastamana Haapajärvi-Nivala-Ylivieska-Sievi-Kalajoki-Kokkola-Tuuri akselilla... ??
Ja autonahan oli musta CS korinen 9000 Aero.
Muuten Ot: eikä tässä ole muutenkaan mitään järkeä. Aero kulki Nivalan lentokentän suoralla GPS:n mukaan 248km/h.
Honda Accord 2.2 CTDI-i Executive X 2006
VW Polo 1.4 Firstline 2002
BMW 320i E30
Ski-Doo Renegade MX-Z 1000cc
MB W126.022 (kesäauto)
9000 2.3T 1993 (isän)
Eipä olla havaittu kun ei paikalla olla, mutta mitäs jos sekoilisit joskus vaikka vaasan potkiksiin Mielellähän me Airo bongataan
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Ciswami kirjoitti:Eikö kukaan pohjanmaan saabisteista havainnut minua menneen viikon aikana sekoilemassa GPS:n opastamana Haapajärvi-Nivala-Ylivieska-Sievi-Kalajoki-Kokkola-Tuuri akselilla... ??
Muuten Ot: eikä tässä ole muutenkaan mitään järkeä. Aero kulki Nivalan lentokentän suoralla GPS:n mukaan 248km/h.
Bongaa nyt sitten kahdesta-ja-puolestasadasta jotain..
No harmin paikka, kun ei ole tullut bongattua. Pikkusen on kiirusta pitänyt viime viikon. Nyt kun on enemmän aikaa, niin eipä tule Aerolla juuri ajeltua. Torstaina taidan kyllä oikasta vieskaan paremman puoliskon luokse. Mutta jos vastaan tulee hopea CS Aero, jossa on hieman liian valkoiset valot, niin saa morjestaa.
Ciswami kirjoitti:Eikö kukaan pohjanmaan saabisteista havainnut minua menneen viikon aikana sekoilemassa GPS:n opastamana Haapajärvi-Nivala-Ylivieska-Sievi-Kalajoki-Kokkola-Tuuri akselilla... ??