Mikäs oli se alennus joka piti saada Maptunilta...
Mikäs oli se alennus joka piti saada Maptunilta...
jos oli jonkun muun pajan boksi autossa, vai oliko se vaan huuhaata
9-5 Aero
Opel Omega 2.2 DTH
Kawasaki ZZR 1100
Opel Omega 2.2 DTH
Kawasaki ZZR 1100
Eli paljon maksaa steg1/3 ilman vaihtolooraa? Tarkottaako se steg1 kohdalla suoraan 0.4 kertaa listahinta? Steg 3:lle pikkasen enempi?? Eli paljos jäis steg3:lle hintaa jos kiikuttaa erään tietyn SP 1 lootan etiäpäin.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Aijaa...NG900T kirjoitti:Se mahti-ale myönnetään vain jos palautetaan se toisen firman koodaama purkki takaisin. Alea ei tipu jos pitää vanhan purkin.

Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
joo näin mulle kerrottiin, siis kuitenki se 10 pinnan klubiale myönnetään jos päättää pitää vanhan purkin.93t sport kirjoitti:Aijaa...NG900T kirjoitti:Se mahti-ale myönnetään vain jos palautetaan se toisen firman koodaama purkki takaisin. Alea ei tipu jos pitää vanhan purkin.![]()
![]()
Mistäs ne muuten tietäs että sulla todella on mahtialennuksiin oikeuttava toisen putkan purkki

Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
Ilmeisesti mä olen niin luotettava heppuNG900T kirjoitti: Mistäs ne muuten tietäs että sulla todella on mahtialennuksiin oikeuttava toisen putkan purkki![]()

Mun SP1 on siis Peinu: lla nyt, ja Freetu sano mulle että tee mitä lystäät SP: sin softalle kun sanoin että mieluummin myyn sen halavalla(?) jollekin niin voitan siinä pari euroa.
Luulen että normaalisti tuo "vieras" softa pitää kyllä palauttaa näytöksi.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.