mikä mättää ????

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
tomaatti
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

lordofgreed kirjoitti:
tomaatti kirjoitti:Höh,anna sen ostaa mieleisensä auto.Ei kait ketään voi pakottaa.Jääpähän tyttärellesikin parempi mieli.Ei sitten hauku saabeja pitkin kylää.
Vaan idea taitaakin olla siinä ettei tämä "tytär" ole itse ostamassa sitä autoa... Ja kyllähän näissä yleensä edetään "maksajan" ehdoilla?
Niin,sitä tässä meinasin että menkööt vaikka r-kioskille iltatöihin ja rahoittakoon oman autonsa.Jos kerran ilmaiseksi on autoa tarjottu eikä kelpaa niin mikäs siinä sitte.

Jos mulle olisi joku lahjoittanut tuonikäisenä auton niin en kait mä nyt rupeisi katsomaan lahjahevosen hampaisiin.Itse ne autot on kaikki hankittu.

Tästä vaan näkee hyvin tän lapsen lellimisen.Aina kun helpolla ja ilmaseksi saa niin vaatimustaso nousee..
ah79
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja ah79 »

tomaatti kirjoitti: Tästä vaan näkee hyvin tän lapsen lellimisen.Aina kun helpolla ja ilmaseksi saa niin vaatimustaso nousee..
Erittäin totta. Tuollaiselle pitäisi sanoa suoraan, että jollei ilmainen auto kelpaa mussuttamatta, niin tervemenoa vaikka sinne R-kioskille tai iltasiivoojaksi ja sen jälkeen voi ostaa omilla rahoillaan ihan mitä haluaaKuva. Jossain välissä elämää "kaikki-mulle-heti"-asenne kostautuu aina, koska pitkän päälle montaakaan asiaa elämässä ei saa tarjottimella nenän eteen.
turkkaki
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja turkkaki »

ei se nyt noin vakavaa ole... ei se aina ollu niin helppoa olla nuori..
hirveät katu-uskottavuus ongelmat... YKÄ:lle neuvoksi vaan sen verran, että laita tytölle se saabi.. varmaan sitte ostaa ite jonku muun, jos kukkaro antaa periksi, mutta maksajahan lahjan on tähänkin asti aina päättänyt..

ja mitä siihen saabin katu-uskottavuuteen tulee, niin nuorempanahan nuo kaikki munkin saabit haukuttiin... onhan se joo rankkaa, mutta täytyy aina välillä muistaa pitää järki kädessä ja mölyt mahassa.. kunnes sitten joskus harvoin pääsi laukomaan, että "mun autoon on nyt menny yhteensä 5000 markkaa, ja sä päätit sitten korjata tuota 10 vuotta uudempaa 15 000:lla... :roll: ...jees nyt mä ymmärrän, että miksi kannattaa olla uudempi auto!!" ja sitte sitä selitellään ja itteä naurattaa..
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
Psychocowboy
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Alkaa olemaan pienen perhekriisin alkuoireet jo tulollaan. Joko tilanteeseen on sotkettu äitikin, joka kohta alkaa painostaa isäntää jnejne :wink: :wink: . On se vaikeeta kun naisia ei voi miellyttää oli sitten nuori/vanha oma/vieras niin aina menee väärin :wink: . Tsemppiä YKÄ :D
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
YKÄ
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

Vai perhe riisi ??

Noo eukko lähti jo parivuotta sitten oli sentää "saabi" kyyvissä lähes 17v

Voi voi voi naisia menee ja ehkä tulee mutta tytär on se jonka autoilusta minä oikeisti olen huolissaan.

Uskotteko että äijä on oikeesti huolissaan kun nää nuoret lähtee kesäyönä jollain kollhvilla välille ilomatsi -lieksa hirviä on niin sakeessa että mulla on ollu ikäni niitä väisteleminen.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
turkkaki
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja turkkaki »

uskon... mua pelotti jo kyllä kovaa, kun sillonen emäntä lähti ajelemaan sillä vanha´lla bemarin raadolla...

ja kyseessä oli kumminki ex-emäntä, eikä edes kovin häävi semmonen... voin vaan kuvitella mitä se on tyttären kanssa...

sekin nainen mulle sano, että "jos saabin ostat, niin joudut ostaa mulle toisen auton, kun sillä mä en kyllä aja"... ja minä ihan itte kuitenki jouduin ajamaan sillä onnettomalla bemarilla... semmosta se on.. ja nyt k.o. nainen kattelee autoa, eikä oikein mikään muu kuulemma iske kuin saabi.. että semmosta.. laitat sille saabin nätiksi, niin hyvä on.. eikä tarvi isin jännittää kotona... öö tai siis ainakaan niin kovaa.. onko vävypojassa muuten edes yhtään rattimiehen vikaa??
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
YKÄ
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

JOO

rakentaa avo kolilfvia ??

On me likan kanssa tästä väänetty mutta ei mee jakeluun?,istuu kyllä kyyvissä kun käyn lieksasta koulusta hakemassa.
Saab liukuu nätisti 120 kmh mutta mutta se vollkkkari/niiisani on nätimpi.
PERK::::::::::::.

Tekis mieli sanoo että VITULLAKO VIHELLÄT KUN HUULI ON HALKI.
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
peinu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Tätä ei nyt pitäis sanoa valmiiksi huolissaan olevalle isäpapalle, mutta jos kerrot nuorelle parille miten tilava se tonnarin takapenkki on kaikenlaiseen aktiviteettiin, nini saattavat innostuakin. Pääset samalla isoisäksi...

Älä ota pahalla! :)

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
tomaatti
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

peinu kirjoitti:Tätä ei nyt pitäis sanoa valmiiksi huolissaan olevalle isäpapalle, mutta jos kerrot nuorelle parille miten tilava se tonnarin takapenkki on kaikenlaiseen aktiviteettiin, nini saattavat innostuakin. Pääset samalla isoisäksi...

Älä ota pahalla! :)
Kas,kun sama kävi mullakin mielessä.En vaan kehdannut sanoa kun en olisi löytänyt tarpeeksi siistejä sanoja..

Ps.Combi og-satku takapenkki kaadettuna on hyvä siihen harrastukseen..
YKÄ
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

En minä mutta pojat.....

Kyllähän tonnarin takapenkillä vaikka pieniä-ihmisiä toistenihmisten sisään ??.

Mutta ei hätää nää ajaa volkkkkarilla.

Mutta sillon kun me oltiin nuoria niin ko hommasta selviytyi vaikka satkussa.
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Suksiboksi
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja Suksiboksi »

Hahah tipahdin aika pahasti lukiessani tän. :lol: Mun mielestä tossa vaiheessa ei olisi aihetta kovinkaa suuriin valituksiin jos ilmaista autoa on tarjolla (ja nimenomaan AUTOA eikä leikkiautoa). :D Itsellänikin ollu kortti vasta kohta vuodenpäivät niin olisin ikionnellinen jos ois mulle tarjottu kärryä. :!:
Saab 900i Aut 89
YKÄ
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

HEI

Otetaan nyt huomioon ajan ankeus ja ponnistuspaikan pehmeys niin tulos on mekoone.
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
YKÄ
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

Vai alku kankeutta sanoo nudisi leirillä hän.
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Suksiboksi
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja Suksiboksi »

Aivanjoo!! :)
Saab 900i Aut 89
MikKap83
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja MikKap83 »

kaveri sai kans isukiltaan ekaksi autoksi pystykeula satkun.. manaili autoaan aina kunnes iski päällensä valtion pakollinen poikaleiri vekaralla..
siinä meni naama messingille kun bmw:t ja muut olivat pakkasilla lomille lähtiessä pelti pystyssä ja saabi lähti ku palmun alta. siinä sitten totes että ulkonäöstä ja muusta viis, käytännöllisyys ja luotettavuus kunniaan :D
9000 2.0t 96, 9-5 vector wagon 2.3tA 04
Vastaa Viestiin