Apua, Tuiran saabistit !!

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
rikupoika
"Tuplakaasari"
Viestit: 87
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 00:48
Paikkakunta: oulu

Apua, Tuiran saabistit !!

Viesti Kirjoittaja rikupoika »

Sattuuko kukaan asumaan tai tunteeko Oulun Tuiran makuunin likeltä ketään saabistia, jolla on tonnari tai ysisatanen ?
Ja jos tällä vielä sattuisi olemaan vaimo/tyttöystävä+lapsi, niin olisin tiedosta enemmän kuin kiitollinen.

Eriskummallinen kysymys, mutta minulle tällä hetkellä olisi todella tärkeä tavoittaa tämä pariskunta ja mahdollisimman pian jotenkin.

Pliis, helppiä kaikki !!!!
9000t. vm.-87
Ajattelen, siis olen..ei aina jaksa ajatella, olenko siis ?
Tuha
"Hölösuu"
Viestit: 4958
Liittynyt: La Elo 02, 2003 10:09
Paikkakunta: Säkylä

Viesti Kirjoittaja Tuha »

Minkä ihmeen takia???
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
rikupoika
"Tuplakaasari"
Viestit: 87
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 00:48
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja rikupoika »

Minua on mustamaalattu vaimolleni , että olen kävellyt jonkun vaaleahiuksisen naisen ja pienen tytön kanssa useasti tuiran makuuniin..tai olen ajanut saabilla pihalle heidän kanssaan. Nainen asuu ilmeisestikin kuitenkin siinä karkkikaupan yläpuolella ihan makuunin vieressä.

Tämän takia. :cry:
9000t. vm.-87
Ajattelen, siis olen..ei aina jaksa ajatella, olenko siis ?
Saabisti-76
"Hirsch"
Viestit: 774
Liittynyt: La Huhti 03, 2004 19:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Saabisti-76 »

Tää juttuhan kuullostaa jo vahvasti siltä kyttääjät ohjelmalta...
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
Harrimatias
"Hölösuu"
Viestit: 1148
Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Harrimatias »

Eikö vaimosi usko sua vai ?
Saab 900 2.0t Cab -97
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

Onneksi et omista punaista T*yota C*rollaa :lol:
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
rikupoika
"Tuplakaasari"
Viestit: 87
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 00:48
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja rikupoika »

Ikävä kyllä vaimo ei usko. Siksipä hainkin täältä foorumilta apua, että jos joku tuntisi kyseisen pariskunnan. :cry:
9000t. vm.-87
Ajattelen, siis olen..ei aina jaksa ajatella, olenko siis ?
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

no sä meet varmaan kyttäämään sinne Makuunin nurkille sitä Saabia? Tai pistä mamma sine kyttäämään. Voithan tietysti tivata naapurilta vai kuka se juorukello on siellä, että millon olet ollut siellä. Alibi löytyy varmasti johonkin aikaan.

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
rikupoika
"Tuplakaasari"
Viestit: 87
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 00:48
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja rikupoika »

nämä tyypit eivät enää halua sekaantua asiaan enää mitenkään. ei edes saa "silminnäkijöiden" tietoja...minulla ei taida olla muuta mahdollisuutta kuin mennä poliisille ja tehdä ilmoitus kunnianloukkauksesta. Kyllä silloin pitäisi alkaa tapahtua.
Onko minut sekoitettu johonkin toiseen vai heittävätkö muuten paskaa päälle.

vit...aaa
9000t. vm.-87
Ajattelen, siis olen..ei aina jaksa ajatella, olenko siis ?
tknummelin
"Hirsch"
Viestit: 951
Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio

Viesti Kirjoittaja tknummelin »

Kaikenlaisia vittupäisiä kyyliä sitä onkin liikkeellä 8O Tsemppiä yrittämiseen!
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
Jussi
"Hölösuu"
Viestit: 2666
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 12:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jussi »

rikupoika kirjoitti:Onko minut sekoitettu johonkin toiseen vai heittävätkö muuten paskaa päälle.

vit...aaa
Joskus kuulee itsestään uskomattomia asioita :)

Muutama vuosi takaperin kun vaimoni oli isossa (puolivuotta kepeillä) leikkauksessa liikkui tositarina että mitään leikkausta ei ole ollutkaan vaan meikäläinen on pistänyt rouvaa huolella turpiin... sinänsä jutusta ei ollut mitään vahinkoa, meheviä nauruja siitä irtosi, mutta ihmetyttää miksi kukaan viitsii keksiä sellaista juttua :)

Toinen hauska pyykkilaiturilennättimen tositarina oli kun kuulin että eräs ystäväni onkin parannuksen tehnyt perheensä hakkaaja, joka vetää Tampereella muille vastaaville tarkoitettua vertaistukiryhmää... täysin ääliömäinen juttu, kuka tahansa pystyi netistä tarkastamaan kuka tuota vertaistukiryhmää vetää ja toteamaan että on eri mies :)

Näissä jutuissa on kait yleensä kyseessä "misery loves company"-ilmiöstä. Kun elämä potkii päähän niin pitää saada elämä potkimaan päähän jotain tuttuakin niin on vertaistukea lähellä. Ei ne pahantahtoiset jutut koskaan kovin kaukaa lähde liikkeelle.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
wesku
"Hölösuu"
Viestit: 3599
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 11:38

Viesti Kirjoittaja wesku »

rikupoika kirjoitti: minulla ei taida olla muuta mahdollisuutta kuin mennä poliisille ja tehdä ilmoitus kunnianloukkauksesta. Kyllä silloin pitäisi alkaa tapahtua.
Ei todellakaan poliisia kiinnosta, paitsi ehkä jos teet ilmoituksen epäillystä blondin ja tyttären kanssa Saabilla makuunin lähistöllä liikkuvasta epävarmasti ajavasta epäillystä rattijuoposta ;)
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Kylläpäs on suhteen luotto heikolla tasolla... loppumaton suo edessä tuolla mallilla. Onnea ja menestystä.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
snuggles
"Hölösuu"
Viestit: 1140
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 07:45

Viesti Kirjoittaja snuggles »

On se kyllä melkoista, jos eukko ennemmin ylimalkaisia puskaradiojuttuja uskoo ku ukkoaan... :(
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

snuggles kirjoitti:On se kyllä melkoista, jos eukko ennemmin ylimalkaisia puskaradiojuttuja uskoo ku ukkoaan... :(
Näin on, tuhoon on suhde tuomittu :evil:
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Vastaa Viestiin