Gti foorumista

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Lukittu
tontur
"Ruisku"
Viestit: 120
Liittynyt: Su Heinä 17, 2005 09:51
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja tontur »

Todella hauska on ollut seurata juttua :D
Moonlight-tuningille 10 pistettä !

Yks juttu kuitenkin on tyhmänä kysyttävä, eli siinä yhdessä dynolapussa oli,aivan siinä vasemmassa reunassa, rekisteritunnuksen omainen kirjain-numero yhdistelmä. Onkohan se joku dynon tunnus vai mikä lie :oops:
9-3 1,9 TiD -08 (myyty)
9-3 2,2 Tid -99 (myyty)
9000 Aero -95 performance by Hirsch (myyty)
9000 CS 2.3T -98 (myyty)
900 2.1 16v -93 (myyty)
#2526
moonlight-tuning
"Viggen"
Viestit: 659
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
Paikkakunta: Kemiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moonlight-tuning »

Joo, se on dynon tyyppi se FLA tai mikä se nyt ikinä olikin.

Pyysin GTI:n modeilta anteeksi jos olen toiminut väärin, ja toivottavasti kukaan ei on niin pikkumainen että alkaa tollasesta sooloileen..siksi laitoin ton linkin sinne uudestaan, että saavat lukea ja kommentoida siellä..
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

moonlight-tuning kirjoitti:Joo, se on dynon tyyppi se FLA tai mikä se nyt ikinä olikin.

Pyysin GTI:n modeilta anteeksi jos olen toiminut väärin, ja toivottavasti kukaan ei on niin pikkumainen että alkaa tollasesta sooloileen..siksi laitoin ton linkin sinne uudestaan, että saavat lukea ja kommentoida siellä..
Jaa saas nähä... pikkusen jäi kaiveleen mitä se mode mulle yv:llä paiskoi.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

moonlight-tuning kirjoitti:Joo, se on dynon tyyppi se FLA tai mikä se nyt ikinä olikin.
Vissiin FLA-302.
Pyysin GTI:n modeilta anteeksi jos olen toiminut väärin, ja toivottavasti kukaan ei on niin pikkumainen että alkaa tollasesta sooloileen..siksi laitoin ton linkin sinne uudestaan, että saavat lukea ja kommentoida siellä..
Tuskin tuossa hirveää rikkomusta olet tehnyt, mutta uusi naama foorumilla ja hieman provoava aloitus = sama lopputulos kuin kohdallasi on tosiasia hyvinkin monella foorumilla. Uutena kaverina elelet juuri heidän sääntöjen /moderaattoreiden soveltamisvaran/mielivallan mukaan, eikä auta itku markkinoilla.

Luultavasti täällä saabclubin foorumillakin tulee liukas lähtö kuin talkkarille jäiseltä peltikatolta, jos joku ennestään tuntematon kaveri rupeaa kovinkin rankkaa juttua heittämään/kokeilemaan miten purukka provosoituu.. itsehän mielestäni en ole edes kovin pahoja juttuja heittänyt, mutta moderaattoreilta olen silti satikutia privana saanut.. ja jälkeenpäin rauhoituttuani(joskus meinannut keittää) mietittynä ihan asiallisista syistä.

Ja näistä minun kommenteista ei sit kukaan ota herneitä nenään.. nää on vain mielipiteitä. :)
Viimeksi muokannut Myrkky, La Heinä 01, 2006 00:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

V-M kirjoitti:
Jaa saas nähä... pikkusen jäi kaiveleen mitä se mode mulle yv:llä paiskoi.

V-M
Tulikos sieltä sitten kovinkin tulikivenkatkuista tekstiä..? Lievän närkästymisen ehkä ymmärtäisin, mutta..?
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Myrkky kirjoitti:
V-M kirjoitti:
Jaa saas nähä... pikkusen jäi kaiveleen mitä se mode mulle yv:llä paiskoi.

V-M
Tulikos sieltä sitten kovinkin tulikivenkatkuista tekstiä..? Lievän närkästymisen ehkä ymmärtäisin, mutta..?
Sovittelevaa... mutta vähättelevää (siis tieto pohjasta). Ei mitään katkua mutta vähän niinku "pidä turpas kii" malliin. :roll: Nooh jatkakoon eloaan siellä lintu kotosassa pistän palautetta sieltä omistuspohjan kautta.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Rafu
"Hölösuu"
Viestit: 1714
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 13:51
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rafu »

V-M kirjoitti:
Myrkky kirjoitti:
V-M kirjoitti:
Jaa saas nähä... pikkusen jäi kaiveleen mitä se mode mulle yv:llä paiskoi.

V-M
Sovittelevaa... mutta vähättelevää (siis tieto pohjasta). Ei mitään katkua mutta vähän niinku "pidä turpas kii" malliin. :roll: Nooh jatkakoon eloaan siellä lintu kotosassa pistän palautetta sieltä omistuspohjan kautta.

V-M
Saman olen jo minäkin tehnyt.
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

Hei, mut mää haluun kans tollasen kansikuvan tuulilasitarran :!: :!:
165 pollee lisää VAU
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
moonlight-tuning
"Viggen"
Viestit: 659
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
Paikkakunta: Kemiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moonlight-tuning »

millasen tarran ?? :?:
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

moonlight-tuning kirjoitti:millasen tarran ?? :?:
Varmaankin edellisellä sivulla komeilevaa GTI-lehden kansikuvaa tässä tarkoitetaan. Ja lähinnä sen auton hienoa tuulilasitarraa...
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

pade kirjoitti:Varmaankin edellisellä sivulla komeilevaa GTI-lehden kansikuvaa tässä tarkoitetaan. Ja lähinnä sen auton hienoa tuulilasitarraa...
Juuri sen, en vaan viittiny liittää uudestaan tuota kuvaa... :lol:
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Doomrider
"Hirsch"
Viestit: 738
Liittynyt: Ma Heinä 04, 2005 19:08
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Doomrider »

:D Piru teitä. Toi Gti magazinen kansi on kyl paras.

10pistettä ja papukaijamerkki moonlightille hienosta saabista.
#3769 - Janne Kirjavainen. 0414472687
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
Olli Kinaret
"Hirsch"
Viestit: 997
Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja Olli Kinaret »

Oli muuten uusimmassa lehdessä ehkäpä maailman rumin 440 V***o.
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
dq
"Hölösuu"
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Syys 20, 2005 01:24
Paikkakunta: Naantali

Viesti Kirjoittaja dq »

Olli Kinaret kirjoitti:Oli muuten uusimmassa lehdessä ehkäpä maailman rumin 440 V***o.
Joo itse kanssa ihmettelin että miten ihmeessä sekin oli lehteen päästetty.
härdelli
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Heinä 26, 2006 16:02

Viesti Kirjoittaja härdelli »

Tähän sopii varmaan laittaa myös Gti-foorumin moderaattorin mielipide? Ensinnäkin, kuten täälläkin moni tuntuu tietävän (vaikkei tunnusta foorumia lukevansa) on foorumillamme aika paljon alaikäisiä ja otimme eyelidin kanssa vähän tiukemman kurin käyttöön foorumin tason parantamiseksi. Kyseinen moonlight-tuningin perustama projektitopicci oli lähestulkoon malliesimerkki 13-vuotiaan tosituunarin haaveiluista joten on tottakai ymmärrettävää että monikaan ei uskonut juttua. Kyllä, minäkin tiedän että saabilla on ollut turbotekniikka aina hallussaan ja paremmalla asenteella esitettynä keskustelusta olisi varmasti kehkeytynyt asiallista. Syyt miksi topic laitettiin lukkoon löytyvät moonlight-tuningin itsensä sanomisista. Hän laittoi itse oma-aloitteisesti yksityisviestiä jossa toivoi että saa vedättää porukkaa. Miksi luulit sen olevan mahdollista? Miksi ajattelit että haluaisin kusettaa käyttäjiämme? Keskusteltuamme eyelidin kanssa hän katsoi parhaaksi laittaa topicin lukkoon josta päästiin sitten teidän välisiinne keskusteluihin joista en mitään tiedä. Syy miksi tänne jaksan aiheesta "vinettaa" on monen kummallinen asenne "muovihärpäkefoorumia" kohtaan. Esimerkiksi juuri Eyelidin autossa ei ole tähän päivään mennessä tullut ulkoisia muutoksia mutta tekniikkaan on panostettu rankasti. Otin tämän vaan esimerkkinä esille että muillakin foorumeilla osataan ja tehdään eikä vain sillä omalla (kyseisten kommenttien postaajat tuskin käyvät muilla foorumeilla?)

-Härdelli :wink:
VW T3
Opel kadett 1,6i "jallu"
Opel kadett 1,6S R.I.P.
Opel kadett 1,3S (ruosteromu) R.I.P.
Lukittu