Nakkiaihe

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Noniin, tänään vihdoin mun renkaat tuli :D En tiiä mitä häslinkii siel oli ollu ku näin kesti mut tiistaina tuli mailii et sillon ne lähti nii ei se itse matka tänne kauaa kestäny kuhan ne sai ne sielt liikkeelle :D
Joku sekaannus siel oli mut muuten vaikuttaa kyl asialliselt paikalta ! Ja säästöä tulee ihan varmasti !
pertti666
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:47
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pertti666 »

pade kirjoitti:Noniin, tänään vihdoin mun renkaat tuli :D En tiiä mitä häslinkii siel oli ollu ku näin kesti mut tiistaina tuli mailii et sillon ne lähti nii ei se itse matka tänne kauaa kestäny kuhan ne sai ne sielt liikkeelle :D
Joku sekaannus siel oli mut muuten vaikuttaa kyl asialliselt paikalta ! Ja säästöä tulee ihan varmasti !
menee offtopicin puolelle, mutta välillä sitä miettii just että miten postipaavolla voi kestää peruskirjeen toimitus välillä saman kaupunginkin sisällä 2 päivää, ja kuten esim pade sai renkaat saksasta suomeen samassa ajassa..samoin mulle kävi speedpartsin paketin kanssa: claes mailas perjantaina että vanteet lähtee, ja maanantai aamuna soitti UPS:n lähetti...on se hienoa että eurooppa yhtyy ja kansainväliset rahtifirmat toimii
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
TT
"Turbo"
Viestit: 241
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 09:49
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja TT »

Vielä vähän kommenttia NRZi renkaisiin eli ko kumit on +200hv nelivetoisessa kulkineessa eli ei tonnarissa eli osasyy hyvään kestäävyyteen voi olla, että niillä ei ole yhtään suditeltu vaikka muuten on ihan "normaalisti" ajettu.

Etuvetoisessa voi olla toinen juttu, ainakin yhdessä kaverin OG900 turbossa oli ko kumit parin kesän jälkeen täysin sileät edestä, mutta takana oli ihan kunnolla pintaa jäljellä eli kuluminen saattaa olla aika paljon autostakin kiinni.

Nyt pitäisi tonnariin etsiä ehkä 17" tarvikevanteet ja kumit, jos alkuperäisiä aluja ei mistään löydy ennen kesää eli onko kokemuksia, miten 225/45 vetelee 9000 Aeron alla vai kannattaako suosiolla pysyä alkuperäisessä rengaskoossa vaikka maksaisi vähän enemmän.

-TT
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

pade kirjoitti:Noniin, tänään vihdoin mun renkaat tuli :D En tiiä mitä häslinkii siel oli ollu ku näin kesti mut tiistaina tuli mailii et sillon ne lähti nii ei se itse matka tänne kauaa kestäny kuhan ne sai ne sielt liikkeelle :D
Joku sekaannus siel oli mut muuten vaikuttaa kyl asialliselt paikalta ! Ja säästöä tulee ihan varmasti !
Jospa ne sunkin tilauksessa ihmetteli aikansa osoitteen kanssa ja lähettivät vasta kun olivat saaneet sen jostain varmistettua :roll:

Jep, säästöä tulee että ranteita pakottaa, ainaki noissa isomman koon kumeksissa. Sen sijaan orkkiskokoset 15" renkaat ei taida ihan niin halpoja olla jotta kannattas lähteä tuolta tilaamaan. Olin kattovinani että jotkut 15" renkaat oli jopa kalliimpia kun täällä.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Mulla NRZi kesti kokonaista 40 000 kilsaa ja olivat urasyvyyksiltä 0-2 mm eli pehmoset kumit ovat
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
vuorpe
"Hirsch"
Viestit: 992
Liittynyt: Ti Loka 07, 2003 10:58
Paikkakunta: Klaukkala

Viesti Kirjoittaja vuorpe »

NG900T kirjoitti:Jee. Kumit tuli tänään... Olis muuten tulleet jo viimeviikolla mutta toimitus/laskutus osoitteessa oli epäselvää, ja siinä tuhraantui pari päivää kun en vastannut sähköpostiin ajoissa.

Informaatio pelaa ja nopea toimitus. Omasta puolestani voin nyt suositella tuota putiikkia :wink:
Kertoisitko että tuli hyvät?
Et renkaat on pyöreet ja tasapainossa.
Saabiton saabisti
#1470
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

vuorpe kirjoitti: Kertoisitko että tuli hyvät?
Et renkaat on pyöreet ja tasapainossa.
Niin, saa sitten nähdä, ei ole vielä käytössä...
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Rommitommi
"Hölösuu"
Viestit: 2715
Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
Paikkakunta: Espoo

..........

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

Ei kenelläkään sattuisi olemaan kokemuksia Marangoni Zetoista?

Ihan kivan hintasilta ainakin vaikuttaa ja saman firman rengas pärjäsi TM:n testissä ihan mainiosti, vaikka oli testin halvimpia, jos tosta nyt voi jotain päätellä :D
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
9-5tW
"Turbo"
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 21:12
Paikkakunta: Timbuktu

Viesti Kirjoittaja 9-5tW »

Laitoinpa minäkin tilauksen reifendirektiin. Älkää nyt naurako, mutta tilasin Kumhon 712 225/45 ZR17 91W -nakit.

Hintaa tuli vaivaiset 470 € koko kierros kotiovelle tuotuna (suomessa 241€ kpl) !

Kerron sitten kokemuksia kun ovat alla, mutta olivat niin sikahalvat että tein Sulo Vilenit ja ostin pelkästä kokeilunhalusta. On tullut ajeltua niin monen merkkisillä renkailla, että tästä tulee hyvä vertailukohta.
#1901 / 9-3 2.8TS v6 Aero
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Re: ..........

Viesti Kirjoittaja pade »

Rommitommi kirjoitti:Ei kenelläkään sattuisi olemaan kokemuksia Marangoni Zetoista?

Ihan kivan hintasilta ainakin vaikuttaa ja saman firman rengas pärjäsi TM:n testissä ihan mainiosti, vaikka oli testin halvimpia, jos tosta nyt voi jotain päätellä :D
Ei oo kokemusta mut kaveri joka on rengasliikkeessä duunissa sanoi et noi pitäs olla tosi asialliset ainakin hintaansa nähden !!
Kapaleino
"Hirsch"
Viestit: 742
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 18:19
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Kapaleino »

Onko kellään näistä mitään kokemuksia :?:
EAGLE VENTURA 205/60 R15 91H runout,

Olis vaan kukkarolle sopivan hintaiset renkaat. 63.70 € kappale

Voisin ostaa kyllä käytetytkin, jos jollekkin on jäänyt nurkkiin kuleksimaan vastaavan kokoisia kiekkoja.
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: ..........

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Rommitommi kirjoitti:Ei kenelläkään sattuisi olemaan kokemuksia Marangoni Zetoista?

Ihan kivan hintasilta ainakin vaikuttaa ja saman firman rengas pärjäsi TM:n testissä ihan mainiosti, vaikka oli testin halvimpia, jos tosta nyt voi jotain päätellä :D
jos seos on sama kun pari vuotta sitten, niin ko. gummi ei kestä rääkkiä. Kaverilla oli ko. renkaat meganessa ja se "suli" alle affenistolla. Kaveri ajoi autolla 2 * 5 kierrosta ja kulutuspinnasta katosi lähes puolet! Gummi oli sellaista mössöä kun auto tuli radalta.
#1730
500whp.net member
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Pistin tänään tilaukseen Goodyear Eagle F1 GS-D3 215/25/17
http://www.tirerack.com/tires/surveyresults/max.jsp testin innoittamana.
Kuva
Aluksi ajattelin tilata Saksasta 4*134,80 EUR + 4*18Eur= 611 Eur,
mutta päädyin sitten kotimaiseen ratkaisuun. Tomittaja
http://www.kymppirengas.fi, hintaa setillä 686Eur lähimpään postiin toimitettuna.

Persnettoa tuli jonkun verran, mutta toimituksen pitäisi sujua neljässä päivässä (varmistin maililla). Muuten olisin tilannut Saksasta mutta Paden kiekot oli matkalla turhan kauan ja en halunnut ottaa sitä riskiä että gummit on täällä juhannuksena ja mulla iso tatti otsassa.

Suosittelen katsomaan kymppirenkaan hinnaston, on milestäni suht kilpailukykyisiä hintoja.
#1730
500whp.net member
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Hyvähyvä !! Veikkaan et teit hyvän valinnan, oon kans kuullu vaan hyvää noista uusista F1 8)
Mä ootan vaan et saan vanteet maalaamosta nyt täl viikolla ja uudet Pirellit niiden päälle ja eiku testaamaan :)

On muuten hienot vanteet tossa kuvassa 8) :D
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Vigge kirjoitti:Pistin tänään tilaukseen Goodyear Eagle F1 GS-D3 215/25/17
http://www.tirerack.com/tires/surveyresults/max.jsp testin innoittamana.
Kuva
Aluksi ajattelin tilata Saksasta 4*134,80 EUR + 4*18Eur= 611 Eur,
mutta päädyin sitten kotimaiseen ratkaisuun. Tomittaja
http://www.kymppirengas.fi, hintaa setillä 686Eur lähimpään postiin toimitettuna.

Persnettoa tuli jonkun verran, mutta toimituksen pitäisi sujua neljässä päivässä (varmistin maililla). Muuten olisin tilannut Saksasta mutta Paden kiekot oli matkalla turhan kauan ja en halunnut ottaa sitä riskiä että gummit on täällä juhannuksena ja mulla iso tatti otsassa.

Suosittelen katsomaan kymppirenkaan hinnaston, on milestäni suht kilpailukykyisiä hintoja.

http://www.kymppirengas.com/

Toimii paremmin :wink:

Ihan hyvä hintatataso :D
Vastaa Viestiin