Nimenomaan, oppisivat pintaliitojupit hiukan maltillisemman ajotavan ainakinJokke A kirjoitti:
Jep, voi kunpa ottaisivat yhdellä kaasarilla varustetun og900:n taas tuotantoon vaikkapa 9-3 SS Aeron tilalle.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
No sillä saatais ainakin viimenen naula Saabin arkkuun ja voitas haudata koko merkkiJokke A kirjoitti:
Jep, voi kunpa ottaisivat yhdellä kaasarilla varustetun og900:n taas tuotantoon vaikkapa 9-3 SS Aeron tilalle.
Mulle taas käy niin, että jos näkee jotain muita merkkejä samasta ikä- ja hintaluokasta, niin tulee mieleen, että eikö olisi kannattanut ostaa vanha Saab samalla rahalla. Saisi edes hiukan autoa, vaikka kuppainen olisikin. Taitaa olla sairauttaSami kirjoitti:Tänä päivänä kun näen kuppaisen OG900:n tai 99:n, niin sääliksi vain käy. Suurin osa liikenteessä pyörivistä on meinaan sen verran luokattomassa kunnossa.
Jep, juuri tuo fiilis on se syy, miksi pihasta tulee otettua alle kerta toisensa jälkeen OG900 eikä tuota 9000TA:ta.kristian kirjoitti:"täytyy olla jotain vialla jos on ajanut uudella 9-3:lla tai 9.5:llä ja sen jälkeen jaksaa hehkuttaa OG900:sta.."
Olen ajanut 9-3 SS:ää ja 9-3 SC:tä molempia, onhan ne hyviä ajaa kuten suuri osa muistakin uusista autoista mitä olen ajanut. Mutta niistä puuttuu se fiilis mikä vanhemmissa Saabeissa on. Ei kai se mikään oletusarvo ole että pitää uusista autoista, heh
Jokainen valitkoon mitä tykkää, mutta en minäkään tule kritisoimaan sinun valintojasi.MacTurbo kirjoitti: Tämä on vaan elämää, eikä ainakaan minun valintojen takia kannata 9-3 tai 9-5 saabistien ottaa hernettä nenään. Kyllä me kaikki mahdutaan tienpäällä jonossa seisomaan