heh tarjoavat saabilla esikatsastusta 20e
tilaamalla esikatsastuksen voit välttää autosi hylkäämisen varsinaisessa katsastuksessa. heh jälkinäyttö 17e konttorilla ja tuskin rupeevat hitsaamaan pyöräkoteloita kuntoon....
heh saabilta tuli postia
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
heh saabilta tuli postia
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: heh saabilta tuli postia
Eivät tietenkään niistähän saat kustannusarvion jo esikatsastuksen yhteydessänalleolut kirjoitti:...tuskin rupeevat hitsaamaan pyöräkoteloita kuntoon....

Mä sain keväällä tuollaisen tarjouksen ja käytin og-satkuni tarkastuksessa Herttoniemen LänsiAutossa. Mun mielestäni hinta oli edukas, koska siihen sisältyi pakokaasumittaus, joka yksistään olisi maksanut konttorilla kympin vähintään. Tarkkaan kävivät satkun läpi.
Ja hiukan aiheen vierestä: Varsinkin kaasari- tai muulla säädettävällä vehkeellä on mielestäni kannattavaa teettää päästömittaus muualla kuin konttorilla, saa päästöt samantien ruuvattua kuntoon jos pelkästä säätöjutusta on kysymys.
Ja hiukan aiheen vierestä: Varsinkin kaasari- tai muulla säädettävällä vehkeellä on mielestäni kannattavaa teettää päästömittaus muualla kuin konttorilla, saa päästöt samantien ruuvattua kuntoon jos pelkästä säätöjutusta on kysymys.
9-3, 9-5, 9-5, 96 V4, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Re: heh saabilta tuli postia
Mulle tuli kans, ja naureskelin tuota samaa. Välillä kun saa tuon uusintakatsastuksenkin "kampanjahintaan" 0€.nalleolut kirjoitti:heh tarjoavat saabilla esikatsastusta 20e
tilaamalla esikatsastuksen voit välttää autosi hylkäämisen varsinaisessa katsastuksessa. heh jälkinäyttö 17e konttorilla ja tuskin rupeevat hitsaamaan pyöräkoteloita kuntoon....
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."