En halua tietää kenellä se on ja missä päin Suomea , ainoastaan vääntö/hp/automalli -lukemat. Olen kuullut ,että Maptunin Suomen edustajalla irtoaisi yli 300 hp 9-3 :n koneesta. Olisko tehokkain??
Taitaa olla tuo 300hp kuule ihan peruslukemia mitä viritettäessä otetaan. Kukas nyt edes sen alle ylipäätään tahtoo, jos vaikkapa koneessa on vakiona 200hp, niin ei joku 20 hp lastuviri tunnu missään. Tai jos tuntuu niin, ehkä ne pari ensimäistä viikkoa. Joten 100hp lisäys on mielenrauhan/terveyden kannalta suositeltavaa!
Kuten Zebe totesi niin aika "kesy" lukema tuo 300 varsinkin jos lasketaan ng900 mukaan samaan kastiin 9-3:n kanssa. Taitaa tässä pääkaupunkiseudullakin olla jokunen, jossa lähempänä 400 . Mutta nämähän on vain isojen poikien huhupuheita......
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Huhuja oon minäkin kuullut ,mutta jos joku kertoo klubilaisen rehellisyydellä ,että naapurin autossa on varmasti... niin sitä on pidettävä luotettavana eikä pelkkänä huhuna.
Psychocowboy kirjoitti:Kuten Zebe totesi niin aika "kesy" lukema tuo 300 varsinkin jos lasketaan ng900 mukaan samaan kastiin 9-3:n kanssa. Taitaa tässä pääkaupunkiseudullakin olla jokunen, jossa lähempänä 400 . Mutta nämähän on vain isojen poikien huhupuheita......
.. Voi olla lähempänä 500hp, ei 400. Mistä noista tietää. Tossa eräs tapahtuma, jossa maptunin auto mukana.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
No onhan Suomessa useampiakin 305hv 9-5 Aero Hirschejä. Olenpa sellaisella ajanut itsekin... Reilusti tuota tehokkaampiakin löytyy, mutta kertokoon omistajat itse, jos haluavat
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Totuudesta en tiedä kun tietää kyseisen puljun, mutta jyväskylän laakkosen saab-korjaaja kertoi huoltaneensa yhtä 9-5:sta jossa oli "yli viissataa heppaa"