Pilots Wanted kampanja
-
- "Kaasari"
- Viestit: 23
- Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 14:41
- Paikkakunta: Kotka
-
- "Hirsch"
- Viestit: 990
- Liittynyt: Ti Kesä 24, 2003 08:10
- Paikkakunta: Turku
-
- "Kaasari"
- Viestit: 44
- Liittynyt: Pe Kesä 03, 2005 09:43
- Paikkakunta: Paimio
- Viesti:
Tulin just räyskälästä. Ei hemmetti olipa tapahtuma. Niillä oli jopa riisutut ss
aerot (4-syl.), kuppipenkeillä ja painoa vähennetty 300kg . Slickseillä pysyi kun liimattu radalla. Ihan sairaan hauskaa oli.. Pääsihän siellä antaan
vakiokalustollekkin kenkää. 9-5 riisseli automaatti oli kyllä aika luuska, mutta
aerot tomaatilla suht ripeitä, varsinkin ss aero jossa ajo-ominaisuudet oli vähän eri luokkaa kuin femmassa. Täytyy sanoa että näin hauskaa ei ole ollut pitkään aikaan.
aerot (4-syl.), kuppipenkeillä ja painoa vähennetty 300kg . Slickseillä pysyi kun liimattu radalla. Ihan sairaan hauskaa oli.. Pääsihän siellä antaan
vakiokalustollekkin kenkää. 9-5 riisseli automaatti oli kyllä aika luuska, mutta
aerot tomaatilla suht ripeitä, varsinkin ss aero jossa ajo-ominaisuudet oli vähän eri luokkaa kuin femmassa. Täytyy sanoa että näin hauskaa ei ole ollut pitkään aikaan.
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Ei saa lyödä lyötyä....vjbremer kirjoitti:Tulin just räyskälästä. Ei hemmetti olipa tapahtuma. Niillä oli jopa riisutut ss
aerot (4-syl.), kuppipenkeillä ja painoa vähennetty 300kg . Slickseillä pysyi kun liimattu radalla. Ihan sairaan hauskaa oli.. Pääsihän siellä antaan
vakiokalustollekkin kenkää. 9-5 riisseli automaatti oli kyllä aika luuska, mutta
aerot tomaatilla suht ripeitä, varsinkin ss aero jossa ajo-ominaisuudet oli vähän eri luokkaa kuin femmassa. Täytyy sanoa että näin hauskaa ei ole ollut pitkään aikaan.
No ei vainen, hyvä että jotkut edes pääsi viihtymään....
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business
#1814
#1814
Täällä myös yksi päivän hymy korvissa Räyskälässä viettänyt Tuli kierrettyä rataa mm. 9-3SC TiDillä ja 9-5AeroWagonilla, 9-3SS V6t Aero jäi itseltä ajamatta, mutta kyydissä tuli käytyä ja kyllähän se todella räyhääkkästi kulki... Rata-Saabilla ajettiin ensin itse pari kierrosta ja sitten pääsi oikean kuskin kyytiin ja täytyy sanoa, että hieman mentiin mutkiin kovempaa Päivän päätteeksi yksi rata-autoista päästi savut pihalle...
Tuossa mallia naaman asennosta ja tässä vasta sovitetaan ajoasentoa:
Eski
Tuossa mallia naaman asennosta ja tässä vasta sovitetaan ajoasentoa:
Eski
Oho, ompas ollut taitava valokuvaaja asialla kun onnistunut vangitsemaan noin muikean ilmeen
Oli kyllä hieno ohjelma ja hauskaa oli. Kuoleman taudiltakin vältyttiin vaikka k-k-k-kylmää olikin.
Oli kyllä hieno ohjelma ja hauskaa oli. Kuoleman taudiltakin vältyttiin vaikka k-k-k-kylmää olikin.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Mistäs tuli toimintasavu? Turbo? Kansipahvi? Noissahan oli ihan vakio turbo.. yms, eli kovin rankoista vireistä ei ole kyse...Eski kirjoitti:Päivän päätteeksi yksi rata-autoista päästi savut pihalle...
Eski
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Jäi vähän epäselväksi. Kuskin mukaan ensin meni jarrupoljin jäykäksi ja sitten tussahti. Ainakin jarrunestesäiliö ja paisari oli tyhjentynyt ja noissahan on turbo siellä koneen takana, joten melkoiset savut tulee jo siitä, kun nuo mehut menee suoraan kuumalle ahtimelle... Väittivät, että autoissa on pitkälti Aeron vakiokone, tehoa noin 260hv.
Eski
Eski
Olipahan menoa noilla ratavehkeillä
Ajoin itse täysin ajotaitojeni limiitillä josta johtuen meinasi mennä kurveissa vähän pitkäksi
"Oikeita" kuskejahan paikalla on Markus Palttala, Topi Serjala ja Risto Virtanen joista Topin kyydissä olleena täytyy sanoa että kyllä ratin ja penkin välissä olevalla tekijällä on jossain määrin vaikutusta kierrosaikaan
Uskomatonta millä vauhdilla noita vehkeitä voi paiskata mutkiin hallitusti kun osaa sen homman.
Pari kuvat:
Ajoin itse täysin ajotaitojeni limiitillä josta johtuen meinasi mennä kurveissa vähän pitkäksi
"Oikeita" kuskejahan paikalla on Markus Palttala, Topi Serjala ja Risto Virtanen joista Topin kyydissä olleena täytyy sanoa että kyllä ratin ja penkin välissä olevalla tekijällä on jossain määrin vaikutusta kierrosaikaan
Uskomatonta millä vauhdilla noita vehkeitä voi paiskata mutkiin hallitusti kun osaa sen homman.
Pari kuvat:
Ex-Saab 93 ss 2.0t Vector -03 BSR