MP-kuljetus peräkärry
MP-kuljetus peräkärry
Peräkärryistä kun on ollut juttua vime aikoina niin kyselenpä tässä myös olisko vinkkejä sellaisen kevytkärryn suhteen joka olisi erityisesti moottoripyörän kuljetukseen optimoitu ? Melko matala ja kapea, helppo ajaa kärryyn ja kiinnittää esim, keskituella, ehkä jotkut sivutuet ym. ?
Mielestäni tuossa on ongelmana korkeus. Ajamalla pääsee kyllä lavalle mutta pois peruuttaminen on hankalampaa. Eikä välttämättä haluaisi konevoimaan luottaa lastauksessakaan. kippirakenne saattaisi olla paras.Gesture kirjoitti:Linkki vinkki
Tuossa näyttäisi olevan matala malli mutta liian järeä ja jarrullinenkin.
http://www.nettikone.com/572891
Toisaalta ihan "perus" Muulin tmv. modifiointi kippaavaksi ei varmaan olis mahdoton projekti. Vaatiikohan lavamuutos kuitenkin muutoskatsastuksen ? No vaikka vaatisi, tuskin siinä paljon vaikeuksia olisi saada läpi, akselisysteemihän säilyisi kuitenkin samanlaisena.
Tänävuonna se saattaa vielä onnistua. Ensivuonna tuskin, koska tulee ns. aisadirektiivi voimaan. Se vaatii että kaikki aisat on testattuja ja hyväksyttyjä eikä niitä saa muuttaa. Helpoin ja varmasti halvin on ottaa tavallinen kärry jossa on kippi. Muuliltakin löytyy vaihtoehto, mutta jos parempaa haluaa niin http://www.farmi.fi .
MB E 200 CDIA -02
Peugeot 406 HDI -01
Kawa ZZ-R 1100 -92
SS-K #2023, STCF#13
Peugeot 406 HDI -01
Kawa ZZ-R 1100 -92
SS-K #2023, STCF#13
Aisaksi katsotaan se osa aisasta mikä on kiinteästi kiinni rungossa. Jos on kippi niin koko putki/palkki on aisaa, mutta jos ei ole kippiä niin aisaksi katsotaan vain lavan ulkopuolinen osa. Vaikuttaa oleellisesti siihen testaukseen, siis ensivuonna merkitsevä asia.
MB E 200 CDIA -02
Peugeot 406 HDI -01
Kawa ZZ-R 1100 -92
SS-K #2023, STCF#13
Peugeot 406 HDI -01
Kawa ZZ-R 1100 -92
SS-K #2023, STCF#13
Mites olis tämän tyylinen:
http://www.nettikone.com/viewMachine.ph ... ine=571898
Tietty jos toi matala tarkoittaa kokonaiskorkeutta niin toi ei oikein toimi mutta ajosilta on matala. Melkeinhän toi menis talvisäilytyspaikkanakin.
Pohjalle vaan pattinkista "urat" jotta renkaat pysyy paikoillaan, remmeille löytynee kiinnityspaikkoja riittävästi.
http://www.nettikone.com/viewMachine.ph ... ine=571898
Tietty jos toi matala tarkoittaa kokonaiskorkeutta niin toi ei oikein toimi mutta ajosilta on matala. Melkeinhän toi menis talvisäilytyspaikkanakin.
Pohjalle vaan pattinkista "urat" jotta renkaat pysyy paikoillaan, remmeille löytynee kiinnityspaikkoja riittävästi.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Näyttäis muuten tosi hyvältä, harmi vaan että on jarrullinen ja varattu. Kantsii varmaan katsella tarkemminkin noita hevoskärryjä.tetammi kirjoitti:Mites olis tämän tyylinen:
http://www.nettikone.com/viewMachine.ph ... ine=571898
Tietty jos toi matala tarkoittaa kokonaiskorkeutta niin toi ei oikein toimi mutta ajosilta on matala. Melkeinhän toi menis talvisäilytyspaikkanakin.
Pohjalle vaan pattinkista "urat" jotta renkaat pysyy paikoillaan, remmeille löytynee kiinnityspaikkoja riittävästi.