Itsekkin mietin tuota että kannattaisi varmaan markkinoida tuota ulkomaille. Varmasti joku keräilijä olisi kiinnostunut ja maksaisi todella hurjan summan. Tuollaista ei totisesti toista ole ja tuskin tulee.ng900aero kirjoitti:No luulisi tosiaan, alkuperäinen hinta liian pieni. Aika vaikea tuota on varmaan saada kaupaksi Suomessa, jollekin ulkomaiselle keräilijälle menisi varmaan helpommin.9-5T kirjoitti: Täytyy yrittää jättää soittamatta ettei tule tehtyä "tyhmyyksiä" luulisi hinnan nousevan reilusti yli alkuperäisen pyynnin vaikka tehdastakuutakaan tuskin enään saa.
Tuosta voi pyytää ihan mitä haluaa koska toista samanlaista ei ole myytävänä.
Keskustelua myynnissä olevasta 52km ajetusta 96:sta.
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
Taisi forumilla olla vuosi sitten jotain juttua tuosta samasta autosta, eikös sillloin kyseinen liike mennyt konkkaan tjmsp ja siksi auto oli myynnissä?Eski kirjoitti:Eli auto ei ole enää liikkeen omaisuutta, vaan yksityisen. Kuvat eivät käsittääkseni ole ihan tuoreita, mutta kilometrimäärä pitää paikkansa ja auto ei ole ikinä ollut rekisteröity. AKE:n mukaan auton saa museorekisteröityä, mutta normaali rekisteröinti ei onnistu... Taisi unohtua ilmoituksesta, että auto löytyy Mikkelistä.
Eski
Kuka ilmoittaa tuosta Jay Lenolle, sillä taisi ollakin jokin vanha kajakki jo entuudestaan?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- "Viggen"
- Viestit: 690
- Liittynyt: Ti Maalis 16, 2004 11:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
onkos kukaan edes kysynyt mitä tuosta on pyynti... vai arvuutellaanko sitä edelleen keskenämme..
tuo on ollut iät ajat näyteikkuna autona ja vaihtanut liikettä konkkien ja muiden myötä..
luulisi omistajan pistävän ton museokilpiin niin olisi vielä helpompi myydä
tosin toi 26v seisonta vaatii jonkin verran huoltamista, kumi osat ym..
tuo on ollut iät ajat näyteikkuna autona ja vaihtanut liikettä konkkien ja muiden myötä..
luulisi omistajan pistävän ton museokilpiin niin olisi vielä helpompi myydä
tosin toi 26v seisonta vaatii jonkin verran huoltamista, kumi osat ym..
Tästä on ollut juttua aikaisemmin.
Historiasta sen verran, että kutvonen lähti tälle kierrokselle Savonlinnasta kun sikäläinen autoliike meni nurin. Klubin kesätapaamisessa vuonna 94 vai oliko 95 mukana olleet pääsivät ihailemaan tätä ja muutamaa muuta vanhaa Saabia. Muistele, että tää juhlamallissa oli kolhuja kyljessä ja muistelen myös ,että Vesa tarkisti että oli runkonumero oikea. Sieltä muuten lähti myös maailmalle myös lyhytnokkainen kutvonen vm-62 (maitokahvin ruskeajonka entisöintiin sittemmin ainkain Tikanmäki on osallistunut ja auto lienee jossain Lappeenranta-Imatra seudulla kun viimeksi tein havainnon. Samoin siellä oli punainen 95 vm-67 (V4). Tämän myöhemmistä vaiheista ei ole minulla tietoa. Liike kun meni konkkaan ei näitä autoja tarjottu klubin kautta myyntiin. Kuvastaa kait jotain myyjästä.
Tämä juhlamalli putkahti esiin uudestaan muistaakseni vuosituhannen vaihteessa ja silloin tilanne oli se, että sitä ei saanut Suomessa rekisteriin koska ensirekisteröintiä ei ollut Suomessa tehty koskaan. Jos säännöt nyt muuttunut hyvä niin, mutta miksi nykyinen omistaja ei tee tätä rekisteröintiä. Helpottaisi myyntiä huomattavasti. Voi olla että kiertoteitse se onnistuu, mutta kuka viitsii ryhtyä moiseen vaivaan. Tosin meitä "hulluja" on nykyään tuhansia täällä Suomessa. Petri on oikeassa, että aikamoisen läpikäynnin siinä joutuu tekemään jokatapauksessa kun noin pitkään seissyt.
Vai onko niin, että hinnasta myyjä on ihan pihalla eikä tiedä sitä ja tekee markkinatutkimusta joutessaan
Matti
Historiasta sen verran, että kutvonen lähti tälle kierrokselle Savonlinnasta kun sikäläinen autoliike meni nurin. Klubin kesätapaamisessa vuonna 94 vai oliko 95 mukana olleet pääsivät ihailemaan tätä ja muutamaa muuta vanhaa Saabia. Muistele, että tää juhlamallissa oli kolhuja kyljessä ja muistelen myös ,että Vesa tarkisti että oli runkonumero oikea. Sieltä muuten lähti myös maailmalle myös lyhytnokkainen kutvonen vm-62 (maitokahvin ruskeajonka entisöintiin sittemmin ainkain Tikanmäki on osallistunut ja auto lienee jossain Lappeenranta-Imatra seudulla kun viimeksi tein havainnon. Samoin siellä oli punainen 95 vm-67 (V4). Tämän myöhemmistä vaiheista ei ole minulla tietoa. Liike kun meni konkkaan ei näitä autoja tarjottu klubin kautta myyntiin. Kuvastaa kait jotain myyjästä.
Tämä juhlamalli putkahti esiin uudestaan muistaakseni vuosituhannen vaihteessa ja silloin tilanne oli se, että sitä ei saanut Suomessa rekisteriin koska ensirekisteröintiä ei ollut Suomessa tehty koskaan. Jos säännöt nyt muuttunut hyvä niin, mutta miksi nykyinen omistaja ei tee tätä rekisteröintiä. Helpottaisi myyntiä huomattavasti. Voi olla että kiertoteitse se onnistuu, mutta kuka viitsii ryhtyä moiseen vaivaan. Tosin meitä "hulluja" on nykyään tuhansia täällä Suomessa. Petri on oikeassa, että aikamoisen läpikäynnin siinä joutuu tekemään jokatapauksessa kun noin pitkään seissyt.
Vai onko niin, että hinnasta myyjä on ihan pihalla eikä tiedä sitä ja tekee markkinatutkimusta joutessaan
Matti
-
- "Kaasari"
- Viestit: 42
- Liittynyt: Ke Touko 17, 2006 20:30
- Paikkakunta: Maalahti
Re: antaahan se
Minä hain viime kuussa Ruotsista -69 ysiysin eikä kukaan puhunut mitään siitä, että olisi pitänyt katsastaa ensin ja vasta sitten museokatsastaa... Tein juuri päinvastoin; ensin museotarkastus, sitten katsastus ja hyvin onnistui...mestari kirjoitti: joskus olen kuullut sanottavan että auton pitää olla ensin katsastettu ennenkuin museorekisteröintiin pääsee eli museotarkastusta aletaan edes tehdä.
jos laki on muuttunut viime aikoina, men ja tiedä.
joka tietää paremmin voi kertoa eli sellainen kaveri joka on ensin museoinut autonsa ja sitten vasta katsastanut voi kertoa varmaan onko se mahdollista.
Kaikki käy ja ellei käy niin hinataan!