Sika repi kostoksi konepellin kahvan irti, vaijerikin ehkä lähtenyt ja sen päälle repi ratin alta sähköboksista johdot irti. Oikeanpuoleissessa nipussa kuusi johtoa, vasemmassa neljä jäljelllä.
1) Onko niistä joitain kateissa käynnistämisen kannalta?
2) Ja minkäniminen ja -näköinen palikka/sokeripalan tapainen pitää saada jostain siihen väliin ennemmin tai myöhemmin?
3)Vai pitääkö auto vetää vintturilla telille? Että saan talveksi pois pahemman ilkivallan alta.
4) Jaksaako yksi/kaksi ukkoa vetää ehjällä käsivintturilla tuon painoisen turbosaabin autotrailerille?
5) Miten saa satkun konepellin auki, oli vaijeria jäljellä edes pätkä tai ei. Kahva irti kumminkin.
Olin irrottanut akun varmuuden vuoksi, kun helposti varastettavaa vuosikertaa. Olin seisottanut autoa kaksi viikkoa ajamatta, talvirengaspakon kynnyksellä.
Hätätilassa, itsenäisyyspäivän alla, torstaina pitäisi saada vietyä turvaan hoitoon.
Pliis, anybody out there?


