Toverit, tarvitsisin vinkkejä käynnistää hyvässä maalissa oleva 900 -87, jota varas ei saanut ajettua pois.
Sika repi kostoksi konepellin kahvan irti, vaijerikin ehkä lähtenyt ja sen päälle repi ratin alta sähköboksista johdot irti. Oikeanpuoleissessa nipussa kuusi johtoa, vasemmassa neljä jäljelllä.
1) Onko niistä joitain kateissa käynnistämisen kannalta?
2) Ja minkäniminen ja -näköinen palikka/sokeripalan tapainen pitää saada jostain siihen väliin ennemmin tai myöhemmin?
3)Vai pitääkö auto vetää vintturilla telille? Että saan talveksi pois pahemman ilkivallan alta.
4) Jaksaako yksi/kaksi ukkoa vetää ehjällä käsivintturilla tuon painoisen turbosaabin autotrailerille?
5) Miten saa satkun konepellin auki, oli vaijeria jäljellä edes pätkä tai ei. Kahva irti kumminkin.
Olin irrottanut akun varmuuden vuoksi, kun helposti varastettavaa vuosikertaa. Olin seisottanut autoa kaksi viikkoa ajamatta, talvirengaspakon kynnyksellä.
Hätätilassa, itsenäisyyspäivän alla, torstaina pitäisi saada vietyä turvaan hoitoon.
Pliis, anybody out there?
Konepellin kahva ja sähköt revitty
Konepellin kahva ja sähköt revitty
Viimeksi muokannut temi, Ke Joulu 06, 2006 07:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei kai vaan Oulussa kyseinen auto? Kuulostaa kovin samanlaiselta vaan mitä omallekin 900T16:lle kävi varkaiden kynsissä, eli kiskoivat siellä avausvaijerin kahvan tienoilla johtoja esiin, luulivat kai että jotenkin sieltä muka saisi käyntiin. Ei kuitenkaan mikään tuollasuunnalla vaikuta käynnistymiseen, eikä pitäisi vaikuttaa turvaan ajamiseenkaan. Lähinnä tulee mieleen siellä sijaitsevista laitteista vakionopeudensäädin, tihkurele ja pyyhkijöiden rele sekä APC:n hilppeitä.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Tuoreelle saabistille melkoinen urakka tuo hilppeiden etsintä. Pitäisikö aloittaa romuttamoilta puskaradion lisäksi? Autovahinkokeskuksen tietokanta Pirkkalasta ja Espoosta ei ainakaan anna suoraa vastausta voisiko kaiken saada kerralla kolaroidusta, APC:tä ja vakionopeudensäädintäkään nyt ei valitettavasti joka satkussa.jcarlson kirjoitti:Ei kai vaan Oulussa kyseinen auto?
Ei vaan k-päistä ruuhkaisella pääkaupunkiseudulla.
Ei kuitenkaan mikään tuollasuunnalla vaikuta käynnistymiseen, eikä pitäisi vaikuttaa turvaan ajamiseenkaan. Lähinnä tulee mieleen siellä sijaitsevista laitteista vakionopeudensäädin, tihkurele ja pyyhkijöiden rele sekä APC:n hilppeitä.
Perhana kun tuli puhteita! Juuri kun olin ajamassa maalle talviteloille pressujen alle ja ehkä myydäkseni ensi kesäksi.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: Su Touko 11, 2003 22:01
- Paikkakunta: Kempele
Re: Konepellin kahva ja sähköt revitty
Sopivan paksuisen rautalangan väännät L-mutkalle, jolla sitten koetat maskin raosta vetää samasta paikkaa, mihin vaijerikin vaikuttaa.temi kirjoitti:5) Miten saa satkun konepellin auki, oli vaijeria jäljellä edes pätkä tai ei. Kahva irti kumminkin.
#1488
900c Combi Coupe -88
9⁵ Aero Wagon -03
900c Combi Coupe -88
9⁵ Aero Wagon -03
...ja sulakeboksille menevät vähän paksummat ja oleellisemmat johtoniput.jcarlson kirjoitti:Ei kai vaan Oulussa kyseinen auto? Kuulostaa kovin samanlaiselta vaan mitä omallekin 900T16:lle kävi varkaiden kynsissä, eli kiskoivat siellä avausvaijerin kahvan tienoilla johtoja esiin, luulivat kai että jotenkin sieltä muka saisi käyntiin. Ei kuitenkaan mikään tuollasuunnalla vaikuta käynnistymiseen, eikä pitäisi vaikuttaa turvaan ajamiseenkaan. Lähinnä tulee mieleen siellä sijaitsevista laitteista vakionopeudensäädin, tihkurele ja pyyhkijöiden rele sekä APC:n hilppeitä.
Kannattaa kattella ettei mitkään mahdolliset irtonaiset johdon päät pääse ottamaan yhteen (vaikka teippaa ne) ja sitten vaan kokeilee lähteekö se käyntiin.
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74