Sitä mä kokoajan koitin sanoa.... mut ei muakaan noi DAFit, mut noi isot ne vähän kiinnostais..
Ne on yhtä kiinnostavia malleja kuin saabarut ja ooppelin koneet saabeis ...(ja tällä tarkoitin DAFfeja)
"ei muuta kommentoitavaa"
Viimeksi muokannut patu, Ti Joulu 05, 2006 16:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
jossei 850T5-R olisi vielä niin kovan hintainen niin semmoisen hommaisin, tietty t5 keltaisena ja harmailla titan vanteilla! hieno epätahtinen ääni tuossa vitos koneessa
Mimmi kirjoitti:Kaikissa 460:ssä ei ole Rellun/DAF:n kone, vaan esim. 2-litraiset ovat Volvon omia.
joo sen tiedän et ne on(2-litraisia niinku volvon koneita)...
Hei älkää nyt viitsikö tuota vanhaa väärinkäsitystä enää levittää..! Yritinhän jo tuossa aikaisemmin sanoa vastaan, taisi kuitenkin jäädä huomaamatta.
Tri-Lo kirjoitti:
Mimmi kirjoitti:Kaikissa 460:ssä ei ole Rellun/DAF:n kone, vaan esim. 2-litraiset ovat Volvon omia.
"Eipäs mimmi ollut oikeassa, vaikka luulee olevansa kaikki tietävä, niin täällä kuin muuallakin."
Ne on kaikki Renaultin koneita Volvon 4-sarjalaisissa.
Volvolandiassa sanottiin noin:
400-sarjaa valmistettiin useilla eri moottorivaihtoehdoilla joista suurin osa oli Renaultin koneita mutta myös Volvon modifioimia koneita käytettiin mm.2 litrainen nelipisteruisku.
9-5 Aero W -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
patu kirjoitti:
joo sen tiedän et ne on(2-litraisia niinku volvon koneita)...
Hei älkää nyt viitsikö tuota vanhaa väärinkäsitystä enää levittää..! Yritinhän jo tuossa aikaisemmin sanoa vastaan, taisi kuitenkin jäädä huomaamatta.
Tri-Lo kirjoitti:
"Eipäs mimmi ollut oikeassa, vaikka luulee olevansa kaikki tietävä, niin täällä kuin muuallakin."
Ne on kaikki Renaultin koneita Volvon 4-sarjalaisissa.
Volvolandiassa sanottiin noin:
400-sarjaa valmistettiin useilla eri moottorivaihtoehdoilla joista suurin osa oli Renaultin koneita mutta myös Volvon modifioimia koneita käytettiin mm.2 litrainen nelipisteruisku.
Volvon modifioimia niin, tasan yhtä paljon Volvon kone kuin esim. 2.2tid on Saabin. Sama lohko jne. kuin 1.7litraisissa.
Eipä nuo vanhan malliset T6 ole niin kalliita. Kallis pitää ja kalliit vakuutukset ruottissa, siksi myydään ilmaseksi. Sama homma vanhoissa mersuissa, bemareissa... joissa on iso kone. Tuossa muutama: Volvo T6 ~200 000km,Volvo T6
Itte olen ajellu 170 heppasella S80 vm.03 aikasta paljon. Ei siitä nyt niin paljon huonoa sanomista ole. Mutta, ohjaus tosiaan on semmonen tunnoton ja kyyti muutenki aika tunnotonta. 170 hepalla ei kovin verkkaasti ohitella. Tosi muovinen kojelauta on ruma.
Mä en uskalla sanoa tuohon mitään... mut poistetaan kohta saabclubin foorumilta kyl mää ton...... jos valita sais viekää mut nurkan taakse ja ampukaa
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
400-sarjan koneet ovat Rellulta, mutta oliko 360:n 2-litrainen Volvon kone? Jotenkin tuollainen muistikuva olisi. 340:n koneet eli 1,4 ja 1,7 olivat luonnollisesti Rellulta.
Juha96 kirjoitti:400-sarjan koneet ovat Rellulta, mutta oliko 360:n 2-litrainen Volvon kone? Jotenkin tuollainen muistikuva olisi. 340:n koneet eli 1,4 ja 1,7 olivat luonnollisesti Rellulta.
Aloitin tänään nuo taksihommat ja alla oli tämän vuoden mallinen S80, 2.5T-koneella ja automaattilootalla. Täytyy myöntää että herkullinen peli ajaa, vaikken yleensä noista uusista vehkeistä perustakaan
Hieman oli kontrastia kun vuoron päätyttyä piti hypätä tuon satkun rattiin
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
kristian kirjoitti:Aloitin tänään nuo taksihommat ja alla oli tämän vuoden mallinen S80, 2.5T-koneella ja automaattilootalla. Täytyy myöntää että herkullinen peli ajaa, vaikken yleensä noista uusista vehkeistä perustakaan
Hieman oli kontrastia kun vuoron päätyttyä piti hypätä tuon satkun rattiin
Ihmekos, 3:ssa/4:ssä vuosikymmenessä kuitenkin on JOTAIN tapahtunut..
Ja kyllä kelpaa ajella on SE ei auta muu ja vielä mustana... ei oo vielä edes kerennyt pyörrejälkiä tulemaan konepeltiin...
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)