Speedou kirjoitti:Jooh, kyllähän nuo ämmät aika hyvin katseita kääntää. Tosin omissa silmissä e34 ja pikkuhiljaa e39 M5:set alkaa olla aika mitäänsanomattomia, kuten myös e36 M3:set.
No, omalla kohdalla tuo ei pidä aivan täysin paikkaansa, siitä puuttuu M5-kyltti takaa ja edestäkin se on kulunut. Tosin kun vaimo (blondi) ajeli sillä yksin kesällä, niin sitten kuulemma herätti hiukan ihmetystä. Jos ei ole niin kiinnostunut autoista, niin tuo omakin saksanrauta on taas yksi bemari, jossa on kohtuuleveät renkaat, medium-viemäriputki takana jne. Ainiin, on niissä yksi ero normi-E34:iin; takaluukun rekisterikilven tausta on muovia ja normiautoissa se on peltiä = muun korin värinen.
Noita ///Motorsport-autoja on Suomeen tuotu jo muutamakin kappale, Nettiautossakin E34 M5 3.6 / 3.8 -vekottimia on myynnissä 9kpl vaikka nyt on surkein mahdollinen myyntiaika - kohtuullisen voi saada kohtuuhintaan. On mielenkiintoista nähdä, mitä E39 M5:lle tapahtuu kun aikaa kuluu, tuleeko niistäkin yhtä "lukuisia"? Nyt ne ainakin ovat kovasti kalliita..