lämpöä saabille

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
jouskari
"Tuplakaasari"
Viestit: 66
Liittynyt: Ma Joulu 11, 2006 19:46
Paikkakunta: espoo

lämpöä saabille

Viesti Kirjoittaja jouskari »

saksasta tuotuun tonnariturboon on kaikki lohko/sisätilahilut olemassa.löytyiskö ohjeita/kautta kuvia miten ja mistä pitää mennä läpi ja mihin kannattaa ruuvata töpseli,ettei tuu isompia vahinkoja.malli on 9000 cs,1998 2.0t.osoitteita löytyy tarvittaessa.
api
"Aero"
Viestit: 365
Liittynyt: Ti Loka 31, 2006 23:02
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja api »

Vänkärin puolelta jalkatilasta purat sisustukset veks silleen et saat mattoo vähän etuosasta raotettuu ja löydät sellasen noin kämmenen kokosen kirkkaan pellin rievun, jonka läpi ainakin musta on ollut mukava porailla läpivientiä sisätilan lämppärin piuhalle. Pellinkappale on ilmeisesti valmius vääränpuoleisen liikenteen maihin menevien saapien rattiakselille? Ei siistartte paahtaa rööriä korin läpi... dömpselin voi sit juntata mihin vaan! Mulla se on siel jossain silleen et ei näy...toppauksien alla. En oo ruuvannut sitä kiinteäksi.

Onks vastus lohkossa kiinni jo? Kotikonstein lohkon tulppa SAATTAA olla aika timmissä kiinni, ellei ole perstaskussa spessutyökaluu sitä varten ja siltikin voi olla tiukassa. Enneks joku jo sanoo et "mul oli löysällä" ni painotan et SAATTAA olla! 8)

Kuvia ei oo ainakaan mulla.
Yamaha FZ1-N -08
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Ei tartte edes porailla mitään, eikä mattoja liikutella.

Apukuskin puolella tosiaankin, mutta ohan yläreunassa, missä ilmastoinnin alumiiniputket menee konetilasta sisuksiin. Siitä ilmastointiputken vierestä alkaa valuttamaan alas päin, niin sormen päillä löytää panssarikaapelin hanskalokeron takaa. Sen verran niitä jalkatilan yläreunan pahveja saa raotettua, että johdon pää tulee esiin. Tokihan sinne jalkatilaan pitää sukeltaa pää alaspäin ja jalat niskatuelle :)

lohkolämppärihän laitetaan kaikkein kuskinpuoleisimman pakkaspropun kohdalle. Turbollisessa värkissä on ahtaa tilat, joten vaatii aikaa, tupakkia, kekseliäisyyttä ja pinnaa. Johto sitten suoraan kello kolmeen jne.

Tästäkin aiheesta löytyy kyllä haulla varmaan kymmeniä keskusteluita.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Vastaa Viestiin