Turvavyöleikkurit

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Svc
"Saabisti"
Viestit: 3102
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:16
Paikkakunta: Hanko

Viesti Kirjoittaja Svc »

USA:ssa on joissain osavaltioissa laki, että jos ajokortissa on valmiina merkintä elinluovutustestamentista, niin esim moottoripyöräilijän ei tarvitse käyttää kypärää.

Vyötä käyttämättömät kuskit voisivat myös tehdä elinluovutustestamentin, niin silloin ei tarvitsisi omaisten tai hoitohenkilökunnan miettiä, tarvitseeko kaveria pitää vihanneksena letkuissa. Elinluovuttajista on kuulemma aina pulaa... :twisted:
Huom! Hymiö -> :(

PS. Sympatioita tai ymmärystä vyötä käyttämättömiä ja kännissä ajavia kohtaan ei juuri nyt ole, sillä työkaverin pikkuveli ajoi juuri ennen joulua äitinsä auton metsään. Kännissä ja tietysti ilman vöitä.
Ei tule selviämään. (Tai jos jonkin ihmeen avulla selviää, niin ei ainakaan selviä ilman muiden apua enää koskaan.)

Idiootit on helppo tuomita mutta omaisia käy sääliksi. :evil:
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11
Saabistiuki
"Aero"
Viestit: 437
Liittynyt: To Loka 14, 2004 21:32
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Saabistiuki »

Suppari kirjoitti:
Saabistiuki kirjoitti:
Suppari kirjoitti:Itse en käytä vöitä.Eipähän tarvitse katkoa kalliita osia.
Niin niska ja esim. kädethän eivät tunnetusti ole niitä kalliita osia
Itse en ainakaan muista niistä mitään maksaneeni.
Se on kuin vanhassa Saabissa, että käyttöarvo on suurempi kuin myyntiarvo
Muukkonen

Bmw 523 Touring
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Saabistiuki kirjoitti:
Suppari kirjoitti:
Saabistiuki kirjoitti: Niin niska ja esim. kädethän eivät tunnetusti ole niitä kalliita osia
Itse en ainakaan muista niistä mitään maksaneeni.
Se on kuin vanhassa Saabissa, että käyttöarvo on suurempi kuin myyntiarvo
:D totta.
Ja jos nyt totta puhutaan,niin auto ei liiku jos ei sekä itsellä,että kyytiläisillä ole remmejä kiinni.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Jusau

Viesti Kirjoittaja Jusau »

Itellä on remelli aina kiinni omassa kulkineessa ja samoin on kyytiläisillä, ketkä ovat kyydissä. Normaali urputus kyytiläisiltä alkanut "jos sattuu jotain niin sattuu sit , se sattuu vaan sit mulle" Yleensä mussutus loppunut ja vyöt menneet kiinni, kun sanoo, että en halua ketään takapenkkiläistä niskaan kolarissa tai jos istuu etupenkillä niin mua ei kiinnosta kyytiläisen kohtalo, mutta tuulilasia tai kojelautaa en ala parsia kuntoon jonkun mahdollisen äkkijarrutuksen takia, vyöt on pysyneet aika hyvin kiinni.
Beagle
"Turbo"
Viestit: 230
Liittynyt: Ti Elo 02, 2005 21:48
Paikkakunta: Sonkajärvi/Iisalmi

Viesti Kirjoittaja Beagle »

Itse olen pitänyt leikkuria kyynärnojan alla olevassa kotelossa. Vöitä käytän lähestulkoon aina. Työajokeissa taas vain pitemmillä matkoilla.
Ei Saabia enää...
Volvo V70 2.5TDI
VW Passat 1.8
Jäsen: 3124
Vastaa Viestiin