Postilootaan pamahti tälläinen Delta-auton mainoslappunen, jossa kehoitetaan ostamaan uusi Kia Cerato ja vielä antaisivat Saab 900 autostani 1830 € hyvityksen. Kylläpäs ne pirulaiset koittaa saada kovasti Saabia minulta pois
Jos saatte samanlaisen lapun niin pistäkää ihmeessä myyntihintoja tänne
Taitaa olla teltta-auton tyyli tuo "hyvät hyvitykset" Isäukko vei sinne juuri vastikään vaihtoon ikivanhan citikan joka juuri ja juuri oli ajokunnossa niin samaa luokkaa oli vaihtohyvitys.
Sehän on selvää että se on käteisalennuksesta pois tai vastaavaa eli tuotakaan lankaa kannata ihan purematta niellä. Sitten joku kiva sitoutuminen 5v huoltoihin tai vastaavaa että se takuu säilyy edes jonkinlaisena.. ?
Joo samaa käsirahaa vastaavaa summaa tarjosivat -85 900 turbosta. Varmaan kaikille tietyn ikäisien autojen omistajille tarjottu tuota 1830€...En ollu vaihtamassa
Teltta-auto lähettää noita lappuja jatkuvasti. Tarjosivat minullekin 900 Aerosta vastaavaa hyvitystä johonkin pikkufiiattiin. En vaihtaisi Aeroa edes päikseen noihin kippoihin
Parhaimmillaan mulle on tarjottu lähemmäs 2500e, nyt tuli jälleen mullekkin Deltan lappu ja tuo 1830e oli tarjous, ja biilini siis -86 900i. Nyt ei tyrkytetty ees risteilyä koeajon kylkiäisiks niin eipä taia viittiä...
#1642, J-P Salo, sielun ja ruumiin hoitoassistentti.
Delta-auto on noita harrastanut jo pitkään, tyrkytettävä automalli vain vaihtelee. Eräs tuttavani itse asiassa meni tarjouksen perässä, vaihtoi viime kesänä '85 Honda Jazzin (ajettu jotain 70Mm) uuteen Puntoon kun sai 2k€ vaihtohyvityksen. Oliko hyvä kauppa vai ei, en osaa sanoa. Jäi vain ihmetyttämään että joku vielä 2006 ostaa uuden auton niin kepoisilla varusteilla, ei ilmastointia eikä juuri muutakaan.
BBU kirjoitti:Parhaimmillaan mulle on tarjottu lähemmäs 2500e, nyt tuli jälleen mullekkin Deltan lappu ja tuo 1830e oli tarjous, ja biilini siis -86 900i. Nyt ei tyrkytetty ees risteilyä koeajon kylkiäisiks niin eipä taia viittiä...
Maanantaina lähdetään Tallinnaan Delta-auton tarjoamana... maissakin kerkeää olemaan jopa 2 tuntia
Missäs se oli se säje, misä olivat Fiat Puntoa tarjonneet kaverille, jolla 99. Kohtuu tylyn vastineen oli tuo jannu sitten lähettäny telttaan... makiat naurut irtos tuosta.
Meltsi kirjoitti:Postilootaan pamahti tälläinen Delta-auton mainoslappunen, jossa kehoitetaan ostamaan uusi Kia Cerato ja vielä antaisivat Saab 900 autostani 1830 € hyvityksen. Kylläpäs ne pirulaiset koittaa saada kovasti Saabia minulta pois
Jos saatte samanlaisen lapun niin pistäkää ihmeessä myyntihintoja tänne
Omasta CAPESTA tuli myös sama tarjous! Kun kelit lämpiää,pitää piruuttaan käydä rätti alhaalla katsomassa Kiiaa!
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Muistaakseni mulle tarjosivat 2000 tai 2500 vanhasta tontusta, että vaihtaisin Fiiun pakuun...
Paras tähän mennessä mistä olen tietoinen oli, kun tarosivat Ford Taunuksesta myös jotain 2000 euron luokkaa vaihdossa. Kyseessä nyt sattui olemaan AC Cobra Replica, joiden hinnat taitaa olla nykyään reilusti enemmän kuin tarjottavan vaihdokin....
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S