Asiakaspalvelua Vantaalaisittan

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
ajn
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja ajn »

Paikallinen kuluttaja-asiamies ( vai -henkilö) saattais tietää tapahtumista jotain, kannattaa kysyä jo siitäkin syystä, että jos tuolla tulee joku isompi manööveri, niin niitten kesäpyörien löytäminen ja itselle saaminen voi kestää niin kauan, että niistä ei ole kuin vanteet jäljellä... Tai sitte jää kokonaan saamatta, jos ei ole kauppakirjaa, jossa kyseiset pyörät on mainittu kauppaan kuuluvaksi ja em. tavalla toimitettavaksi todettu. Siinäkin tapauksessa voi mennä toooodella pitkään....

Mitä tulee mersun korjaamiseen tampereella, niin vänttisestä on tullut kuultua niin monta juttua, että ainakaan itte en tuota "punaista paholaista" ole sinne vienyt... 8O Heleniuksen korjaamo on huomattavasti asiakasorientoituneempi omasta kokemuksesta, mutta ei sielläkään toki henkilökunta ole mitään harmaata vehontiski-väkeä... :lol:
Ja kyllä sinne halliin mahtuu ajamaan sisään, vaikka ensimmäisellä kerralla voi uskonpuute tullakin... :roll:
-------------------------8<----------->8--------
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"

Viesti Kirjoittaja tturku »

Faijalle kävi muinoin silleen, että vaihtoivat liikkeessä huollossa ylimääräisiä osia autoon, vaikka oli erikseen sanottu, että jos on heidän mielestä tarvetta vaihtaa jotain muuta kuin mitä on sovittu, niin soittaa ensin. Lopputulos oli se että faija makso ylimääräisistä vaihdetuista osista puolet normaalihinnasta ja niiden töistä ei mitään. On vissiin jonkun hovioikeuden päätöskin olemassa vastaavasta tapauksesta.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Aaviita
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Aaviita »

Joo, kyllä sinne Heleniuksen pajalle mahtuu sisälle, ainakin siihen nosturille :D . Ei vaan, pitää kyllä sanoa, että mersut se tuntee, ei kai siellä taximiehet muuten käyttäis pirssejään.
ihottuma
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja ihottuma »

Tänään kävin sitten autoliikkeessä. Eipä ollut pulju enää suljettu, ja vanha myyjäkin oli palannut remmiin.

Oli ihan mukava, jutteli niitä näitä ja katteli vanteetkin valmiiksi. Totesi että meillä oli ollut jotain kärhämää tämän "pomon" kanssa, mutta vieläkään herran nimi ei mulle paljastunut.

Myyjällä oli kuitenkin samaan aikaan toinen asiakas joka katseli / teki kauppaa autosta, joten jouduin odottelamaan tovin.

Siinä sitten odotellassa tuli tämä "pomo" taasen paikalle, ja vilkuili niin saatanan vihasesti.

Ei kuitenkaan tullut mulle mitään juttelemaan.
Myyjä kävi sitten vaihtamassa muutaman sanan tämän "pomon" kanssa, ja tuli ilmoittamaan tuomiosta minulle : renkaita ei tipu.

Siinä ne oli näytillä ja esillä, mutta ei kuulemma saa viedä.
Kyselin myyjältä että onko nyt ihan tosissaan, koska suoraanhan siitä sitten lähtisin seriffien pakeille, mutta valitettavasti totesi myyjä.
Ymmärrän kyllä hyvin, ei varmasti ollut hänen päätöksensä, ja kaveri olis voinut mulle vanteet antaakin hyvällä tuurilla.

Noh, juttelin asiasta seriffien kanssa, mutta kuulemma ei voi mitään juuri tehdä, koska rikosta ei ole vielä tapahtunut.

Toisaalta ei osannut jeppe sanoa siihen mitään, että jos marssin ja otan renkulat kainaloon ja kävelen autoon. Mun omaisuuttahan ne on.

Noh, joka tapauksessa sinne jäi renkaat vielä toviksi. Huomenna kiihkeät puhelinkeskustelut seriffilaitoksen petosyksikön kanssa, mutta taitavat sanoa samaa.

Taidanpa siis ottaa kaverin kyytiin ja käydä hakemassa renkaat kotiin.
Saapas
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Saapas »

Uskomatonta perseilyä.. 8O
KTM SD
villero
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja villero »

ihottuma kirjoitti:Taidanpa siis ottaa kaverin kyytiin ja käydä hakemassa renkaat kotiin.
Tuo taitaa kuitenkin olla tässä tapauksessa se fiksuin vaihtoehto. Yrittäkää vielä ajoittaa visiittinne, niin että tuo k***pää tulee juuri paikalle, kun lähdette Saabilla karkuun;).

Niin ja monella isolla ukolla on kova suu, mutta tosipaikan tullen ei kyllä mitään tapahdu.
Saabisti-76
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Saabisti-76 »

Sehän on selvä seuraavien PKS-renkaanpotkijaisten kokoontumispaikka. :wink:
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
ihottuma
"Turbo"

Saabisti-76 kirjoitti:Sehän on selvä seuraavien PKS-renkaanpotkijaisten kokoontumispaikka. :wink:
Kirjaimellisesti? :P
Minuteman
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Eikös siellä autoliikkeellä voisi pitää "potkijaiset" :lol:

Edit: ehdittekin ensin :wink:
ihottuma
"Turbo"

9-5T kirjoitti:
ihottuma kirjoitti:Itse olen sieltä kuitenkin ostanut auton, jossa on oston jälkeen ollut kaikenlaista pikkujuttua (jota ei mitenkään voi laskea kuluviin osiin), sekä on edelleen, joista aion nyt varmasti reklamoida ko. liikkeen suuntaan ja kovaan ääneen.
Anteeksi on oikein että teet kaikkesi tuollaisessa tapauksessa mutta mitkä on vikoja jotka ei johdu kulumisesta lähemmäs 10 vuotta sitten loppuneen mallin kohdalla.
No mitä nyt ensimmäisenä tulee mieleen, niin ACC-yksikkö, joka ei toiminut kunnolla. Pientä sähkövikaa, mm. srs + abs on vaivaillut vilkuttelullaan, vaikka kaikki on käytön puolelta kunnossa. Keskuslukitus (tosin vika on tiedossa, eli tuo huonosti juotettuboxi) jne.

Ja reklamoidahan saa mistä tahansa, eri asia on sitten miten asiassa toimitaan. Joka tapauksessa, kun kerran musta ollaan tekemässä hankalaa asiakasta, niin kyllä multa sekin puoli onnistuu 8)
AnttiR
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

Taitaa olla ko tapaus siviilioikeudellinen rikos eli sopimuspetos. Siihen ei voi poliisilaitos auttaa vaan siviilioikeuskanteen nosto.
Tulen varmuudella kiertämään ko liikkeen kaukaa.
Toivon mukaan tapaus päättyy kohdaltasi myönteisesti.
ihottuma
"Turbo"

AnttiR kirjoitti:Taitaa olla ko tapaus siviilioikeudellinen rikos eli sopimuspetos. Siihen ei voi poliisilaitos auttaa vaan siviilioikeuskanteen nosto.
Tulen varmuudella kiertämään ko liikkeen kaukaa.
Toivon mukaan tapaus päättyy kohdaltasi myönteisesti.
Tätä mieltä oli myös päivystävä poliisi. Noh, toisaalta edelleen odotan ainoastaan tuota huomista petosyksikön neuvonpitoa, ja jos eivät pojjaat osaa sanoa juuta tai jaata siihen, että syyllistynkö itse rikokseen jos käyn vain hakemassa renkaat itse.

Renkaita siis säilytetään kontissa liikkeen pihalla, aivan portin vieressä, yleensä ovet sepposen selällään ja myyjiä on ajasta riippuen 1-2.

Jos siis ajan portin viereen, heitän renkaat kyytiin ja ajan pois, mihin syyllistyn. Oman omaisuuteni varastamiseen?
andrelinoge
"Aero"

Viesti Kirjoittaja andrelinoge »

Kyllä täytyy sanoa että onpa p*sk*amaista toimintaa. Itse kävisin pokkana hakemassa ne renkaat. Joten sano jos tarvitset gorillan mukaan, tulen mielelläni auttamaan :wink:
Skoda Favorit 1.3 GLXi -95 (KA)
ajn
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja ajn »

Aika niukasti löytyy YTJ:stakin tietoa ko. virmasta.
Saapas nähdä toimiiko linkki...
http://www.ytj.fi/Yrity2.asp?yavain=141 ... FFD0B9A4A3

Aikas outo tilanne, jos kertaalleen ostettuja renkaita ei anneta, eikä kyseinen asiasta päättävä taho voi itte kommunikoida asiakkaan kanssa.
No, tuolla YTJ:ssa on ainakin yhteystiedot, niin voi ottaa yhteyttä... :roll:
-------------------------8<----------->8--------
ihottuma
"Turbo"

Vedetäänpä köyttä hieman takaisinpäin.

Justiinsa olin puhelimessa mulle auton myyneen myyjän kanssa, ja kaveri osoittautui todella reiluksi, nimittäin lupasi että kunhan tarkistan puhelimella että pomo ei ole paikalla niin voin renkulat käydä hakemassa.

Kaveri teki mielestäni todellisen miehen työn, sillä aika harva uskaltaisi ruveta kinaamaan omistajan kanssa, ja kaveri teki sen vieläpä ihan itse ehdottaen ja homma toimi tätä kautta loistavasti.

Tietysti täytyy sanoa että palveluhan on oikeesti ihan vitusta jos kerta en meinaa alkujaankaan saada jo ostamiani renkaita, mutta toisaalta edes jotain positiivista eli tämä erittäin mukava jobbarimyyjä. Toivottavasti kaveri pistää jossain vaiheessa oman autoliikkeen niin voin käydä siellä asioimassa.
Vastaa Viestiin