Männät turbo käyttöön

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
ASTech
"Hölösuu"
Viestit: 1167
Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 17:37
Paikkakunta: Uki

Viesti Kirjoittaja ASTech »

Tuoltakin varmaan saisi kestävän paketin aikaiseksi

http://www.virtalaracing.com/
900C -86
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

2L Saapin kanget (134mm) olis n.3mm lyhemmät kuin orkkikset (137,1mm) ja laakerit passaavat kooltaan suoraan akselille (siis halkaisijakin). Joten ei niistä vollen männistä niin paljoa tarvis ottaa... teen luultavasti ainakin yhden tollasen koneen kun tuo toinen kottero tulee työn alle. Ja hyllyssä on yhdet kevennetyt saapin kanget joutilaana.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
vtp9k
"Turbo"
Viestit: 288
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 16:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja vtp9k »

V-M kirjoitti:2L Saapin kanget (134mm) olis n.3mm lyhemmät kuin orkkikset (137,1mm)...
Onko noi B202:n kankien mitat vai mistä nuo mitat ovat kotoisin?

Lyhytlohkoisen kankien mitat ovat 153 mm ja 147 mm reiän keskeltä keskelle 2 ja 2.3 litraisille koneille vastaavasti.
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Juu B ja H koneen kangista on kyse.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Vastaa Viestiin