Hiukka offtopic mutta mistä helvatan tummaoptiikka valoista toi äijä puhuu tossa ilmossaan? Onkos jollakulla kuvaa tai tietoa ko. "nevöhööd" valoista?hakuba2 kirjoitti:Tossa on nyt viellä linkki tohon sulkeutuneeseen kohteeseen..
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=8907281
Huuto.net
luulen että toi myyjä tarkoitti sitä että ostaja ottaa noi 10000e:n velat itselleen ja sitten siihen päälle huudettiin lisää eli tuossa tuo 2300e. En oo varma mutta näin epäilisin...
Koska ei kukaan tyhmä tai edes hullu myy tommosta saabbia 2300:lla
Koska ei kukaan tyhmä tai edes hullu myy tommosta saabbia 2300:lla

Jos on korviaan myöten kusessa kannatta pitää suunsa kiinni.
Halvallahan tuo menee jos sen saa 10 000€ velka + 2300€ käteistä. Jos sillä sen saa niin ei varmasti kannata lähteä käräjöimään.hakuba2 kirjoitti:Juu kyl se jannu myönti virheensä ja mun voiton, ku sen kanssa puhelimessa juttelin. Se sano vaan et ei pysty myymään ku ei saa mistään kymppitonnia lainaa. Toinen ehdotus siltä oli, että mä venailisin viis vuotta, että se saa lunastettua auton ja sitten ostaisin sen 2300€:lla. En tiiä mitä ton kanssa tekis unohtaisko koko homman, vai ostaisko auton tolla kymppitonnin velalla. No aattelin kumminkin onttaa kuluttajasuoja asiamieheen yhteyttä tänään ja kysästä mitä se on mieltä. Käräjäoikeuteenkin soitin, mutta ne ei osannu sanoo oikeen juuta eikä jaata.. Voishan sitä tietysti kysästä viellä yheltä puolitutulta lakimieheltä..
Oikeus ei varmasti pakota vastapuolta myymään autoa reilulla 10%:lla sen todellisesta arvosta. Oikeudessa asiaa puidaan kuitenkin kaksilla eri faktoilla ja kyse on lähnnä siitä kummat faktat esitetään vakuuttavammin, ei siitä mikä on oikeus tai kohtuus. Pahimmassa tapauksessa saat itse näpeillesi.
Kuluttaja-asiamies ei varmaan ota kantaa asiaan kun kyseessä on yksityisten ihmisten välinen kaupanteko.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5