Mulla on ollut kohta kuukauden "yön särkijät" satkussa. Olen ollut tyytyväinen vaikkei valo "valkoista" kuten joissakin polttimoissa luvataan. Valokuvio on kuitenkin laajempi ja valoa riittää mystisesti myös valokuvion reunoille.
Saas nyt kuiten nähdä kuinka pitkään nuo kestää. Aikaisemmat kokemukset noista +überprosentit-polttimoista on aikasta huonot, mm. Philipsin Bluevisionit on palanu laita lukien alle kahdessa kuukaudessa. Sinänsä kornia, kun 99:ssä on ollut noita em. Philipsejä todella hyvällä menestyksellä.
Osram NightBreaker tms. vs. jälkiasennus xenonit
Re: Osram NightBreaker tms. vs. jälkiasennus xenonit
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Re: Osram NightBreaker tms. vs. jälkiasennus xenonit
Nämä "ihmepolttimot" vaativat oikein toimiakseen kunnossa olevan ympäristön kuten tavallisetkin polttimot, riittävä jännite, heijastimet ja lasit kunnolliset, kytkentävärähtelyt hallinnassa, mekaaniset värinät ja tärähtelyt sellaisia, että eivät riko kuumaa hehkulankaa.
-------------------------8<----------->8--------
#1395
#1395
Re: Osram NightBreaker tms. vs. jälkiasennus xenonit
ite olen käyttänyt yön särkijä h4 polttimoita parisen kuukautta ja nyt näkee mainiosti ajaa märällä pimeällä tiellä kun aiemmin sai tihrustaa silmiöön että näki tien reunat
sen olen huomannut , kun lamppuja myyn työkseni että H7 polttimoita kuluu paljon tiuhempaan kuin h4sia , eli samoilta ihmisiltä palaa h7 polttimoita noin 2 - 3 kkm välein mikä on mielestäni todella outoa...
sen olen huomannut , kun lamppuja myyn työkseni että H7 polttimoita kuluu paljon tiuhempaan kuin h4sia , eli samoilta ihmisiltä palaa h7 polttimoita noin 2 - 3 kkm välein mikä on mielestäni todella outoa...
96 vm. 1975
Re: Osram NightBreaker tms. vs. jälkiasennus xenonit
Taisi olla TM kun joku vuosi sitten vertaili H4 ja H7 kestävyyttä. Totesivat silloinkin H7 keston olevan alle puolet, välissä jopa vain neljäsosan H4 kestosta. Syynä lienee se, että H7 on tehty tosiaankin 12V jännitteelle, ja useimmiten lampun kannalle tulee enemmän.merlin kirjoitti:sen olen huomannut , kun lamppuja myyn työkseni että H7 polttimoita kuluu paljon tiuhempaan kuin h4sia , eli samoilta ihmisiltä palaa h7 polttimoita noin 2 - 3 kkm välein mikä on mielestäni todella outoa...
Jos saabismi on sairautta ja turbosaabismi mielisairautta, niin olkoot sitten.
Entiset: 9-5 2.2TiD Linear Wagon A -04, 9000 CD 2.0t -97, 9000 CD 2.0T -88, 90 -86
Nykyinen: 9-3 SC 1.8t -06
Entiset: 9-5 2.2TiD Linear Wagon A -04, 9000 CD 2.0t -97, 9000 CD 2.0T -88, 90 -86
Nykyinen: 9-3 SC 1.8t -06
Re: Osram NightBreaker tms. vs. jälkiasennus xenonit
jaahas , noi on noit nykyauton käkätyksiä joita en ymmärrä , aivan kuten sekin että
uudet autot kuluttaa mahottomasti öljyä
uudet autot kuluttaa mahottomasti öljyä
96 vm. 1975
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2715
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Re: Osram NightBreaker tms. vs. jälkiasennus xenonit
Itsellä ollut 100tkm kiinni xenonit, ja kerran olen polttimot vaihtanu..On kyllä huomattavasti tehokkaammat kuin halogeenit!
Tiistaina kävin auton katsastamassa, ja katsastusmies välittäny mitään xenoneista, vaikka ne huomaskin. "ai oot xenonit asentanu", johon vastasin lyhyesti "joo".
Tiistaina kävin auton katsastamassa, ja katsastusmies välittäny mitään xenoneista, vaikka ne huomaskin. "ai oot xenonit asentanu", johon vastasin lyhyesti "joo".
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Re: Osram NightBreaker tms. vs. jälkiasennus xenonit
juu , unohin mainita että kyseessä ei ollutkaan saabi vaan monet opelit , audit yms... niin ja monet volkkarit... monille olen laittanut jokatoinen vko litran longlife öljyä vaikka kilsoja ei kuitenkaan 1500 enempää9-5T kirjoitti:Ei uudet bensa Saabit kuluta yhtään öljyä mutta mikä on muutosta vanhoihin niiden ei kuulu edes vuotaa öljyä.merlin kirjoitti:jaahas , noi on noit nykyauton käkätyksiä joita en ymmärrä , aivan kuten sekin että
uudet autot kuluttaa mahottomasti öljyä
96 vm. 1975