Turbo ja tyhjäkäynti käytön jälkeen
-
- "Aero"
- Viestit: 437
- Liittynyt: To Loka 14, 2004 21:32
- Paikkakunta: Mikkeli
Re: Turbo ja tyhjäkäynti käytön jälkeen
Kyllä tulee Valmettiakin tyhjäkäytettyä joskus pitkänkin tovin rankan työrupeaman jälkeen..tosin esim. kahvitauon saa Valtteri ronksottaa käynnissä koko ajan
Muukkonen
Bmw 523 Touring
Bmw 523 Touring
Re: Turbo ja tyhjäkäynti käytön jälkeen
Kyllä minä ainakin tyhjäkäytän Tonttua aina hetken ennen sammuttamista. Se ei ole enää nykyturboissa välttämätöntä, mutta jää itelle jotenkin parempi mieli
Siihenkun on tottunut.
Moottorijarrutus on sensijaan must!
Nuo automaatit kun ei paljon pienemmille pykälille vaihda jos kaasupoljinta nostaa...
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Siihenkun on tottunut.
Moottorijarrutus on sensijaan must!
Nuo automaatit kun ei paljon pienemmille pykälille vaihda jos kaasupoljinta nostaa...
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Re: Turbo ja tyhjäkäynti käytön jälkeen
En yleensä jälkikäytä kotona. Joudun nimittäin odottamaan tallin nosto-oven avautumista tarpeeksi kauan, mimmi saisi tulla asentamaan nopeamman. Tämänkin jälkeen ajan parkkiin ja nostan vielä sähköikkunan ylös auton käydessä.
Muutenkaan en koskaan polje juuri ennen sammuttamista.
Muutenkaan en koskaan polje juuri ennen sammuttamista.
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001