onko kellä tietoa että onko noissa LH-ruiskujen ohjausbokseissa muuta eroa kun se promm-lastu? meinaan vaan että onko eri loppunumeroilla olevissa bokseissa muu elektroniikka samaa poisluettuna ohjelmatiedot jotka on sillä promm-lastulla? Jetronic ja LH boksien välillä varmaan ainakin on jo enemmän eroa...?
eli miksi kysyn: voiko noita iivarimallin bokseja muokata sopimaan turbomalleihin. mulla kun olis pari ylimääräistä iivarimallin LH2.2 boksia
kysymys/ihmettelyä Bosch LH-ruiskujen ohjausbokseista
-
- "Aero"
- Viestit: 358
- Liittynyt: Pe Tammi 20, 2006 20:23
kysymys/ihmettelyä Bosch LH-ruiskujen ohjausbokseista
900 T16 "Turbonaattori" (PR...kele...)
Re: kysymys/ihmettelyä Bosch LH-ruiskujen ohjausbokseista
Kyllä niissä jotain eroja on ainakin muistin määrässä. (EPROM:in koossa siis)Turbonaattori kirjoitti:onko kellä tietoa että onko noissa LH-ruiskujen ohjausbokseissa muuta eroa kun se promm-lastu? meinaan vaan että onko eri loppunumeroilla olevissa bokseissa muu elektroniikka samaa poisluettuna ohjelmatiedot jotka on sillä promm-lastulla? Jetronic ja LH boksien välillä varmaan ainakin on jo enemmän eroa...?
eli miksi kysyn: voiko noita iivarimallin bokseja muokata sopimaan turbomalleihin. mulla kun olis pari ylimääräistä iivarimallin LH2.2 boksia
Tarkennatko vähän? Mihin vertaat? LH-Jetronicia?Jetronic ja LH boksien välillä varmaan ainakin on jo enemmän eroa...?
LH-Jet 2.2 ja 2.4 ovat täysin erilaisia. L, LE ja LU-Jetronicit olivat analogisia kun LH:t ovat digitaalisia. K-Jetronic on täysin mekaaninen (ei boksia) KE-Jetronicissa on hieman elektroniikkaa mukana.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11
Citroën C5 2.0 HDi -11
Re: kysymys/ihmettelyä Bosch LH-ruiskujen ohjausbokseista
On eroja ecun elektroniikassa paljonkin eri vuosimallien ja loppunumeroiden välillä, ja voi olla samalla ecun numerolla mutta eri softaversiollakin. Tämä jo pelkästään LH 2.2:n kohdalla, 2.4 ja 2.4.2 ovat hyvinkin erilaisia.
Lambdattoman ja katittoman LH 2.2:n ecua en ole tutkinut mutta melko varmasti eroja löytyy turbomalliin. Katillinen ja lambdallinen LH 2.2 on selvästi erilainen kuin vanhat turbomallien purkit, niin softalta kuin hw:ltaankin.
Lambdattoman ja katittoman LH 2.2:n ecua en ole tutkinut mutta melko varmasti eroja löytyy turbomalliin. Katillinen ja lambdallinen LH 2.2 on selvästi erilainen kuin vanhat turbomallien purkit, niin softalta kuin hw:ltaankin.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
-
- "Aero"
- Viestit: 358
- Liittynyt: Pe Tammi 20, 2006 20:23
Re: kysymys/ihmettelyä Bosch LH-ruiskujen ohjausbokseista
Tarkennatko vähän? Mihin vertaat? LH-Jetronicia?Jetronic ja LH boksien välillä varmaan ainakin on jo enemmän eroa...?
LH-Jet 2.2 ja 2.4 ovat täysin erilaisia. L, LE ja LU-Jetronicit olivat analogisia kun LH:t ovat digitaalisia. K-Jetronic on täysin mekaaninen (ei boksia) KE-Jetronicissa on hieman elektroniikkaa mukana.[/quote]
ookoo, tämä selvittää jo tilannetta. halusin siis selvittää
- esim. LH 2.2. järjestelmän boksien (eri loppunumeroilla olevien) keskenäisiä eroja
- eroja esim. LH 2.2 ja 2.4. boksien välillä
- HW ja SW eroja yleisemminkin
käytännössä tilanne siis se että mulla on muutama ylimääräinen LH-ruiskun boksi jotka on tarkoitettu 9000i:hin ja eajattelin että saisko joku osaava noista modaamalla tehtyä (itselleen) turbokoneeseen sopivan .
900 T16 "Turbonaattori" (PR...kele...)