Yritysten autopolitiikka
Yritysten autopolitiikka
Meillä julkaistiin juuri firman uusi autopolitiikka, ja tässä sallitut merkit:
Audi, BMW, Citroen, Ford, Honda, Mazda, Mercedes Benz, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Skoda, Toyota, Volvo, Volkswagen.
Juu, ei näy Saabia ei... Syitä voi tietysti arvailla (kapea mallisto, jonka keskimääräiset CO2-päästöt korkeahkot jne). Kuitenkin tosiaan aika yllättävä veto. No puuttuuhan sieltä korealaiset, amerikkalaiset ja Saabin lisäksi joitakin muitakin niche-merkkejä, jos se yhtään lohduttaa.
Audi, BMW, Citroen, Ford, Honda, Mazda, Mercedes Benz, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Skoda, Toyota, Volvo, Volkswagen.
Juu, ei näy Saabia ei... Syitä voi tietysti arvailla (kapea mallisto, jonka keskimääräiset CO2-päästöt korkeahkot jne). Kuitenkin tosiaan aika yllättävä veto. No puuttuuhan sieltä korealaiset, amerikkalaiset ja Saabin lisäksi joitakin muitakin niche-merkkejä, jos se yhtään lohduttaa.
Re: Yritysten autopolitiikka
Mitenkähän moni muu firma harrastaa samanlaista syrjintää? Tuohon autovalikoimaan on päädytty yhdessä leasing-yhtiön kanssa, joten saattaa samansuuntaiset valikoimat olla jossakin muuallakin.
Kuitenkin Saabi voisi olla monestikin ihan suosittu työsuhdeauto, kun ei tarvitse esimerkiksi huonoa jälleenmyyntiarvoa miettiä.
Kuitenkin Saabi voisi olla monestikin ihan suosittu työsuhdeauto, kun ei tarvitse esimerkiksi huonoa jälleenmyyntiarvoa miettiä.
Re: Yritysten autopolitiikka
Leasing-yhtiön täytyy miettiä... ehkä siinä vastaus kysymykseen... vaikka enpä tiedä onko se oikeasti niin huono, mutta bisnes on bisnestä.9-3t kirjoitti:Kuitenkin Saabi voisi olla monestikin ihan suosittu työsuhdeauto, kun ei tarvitse esimerkiksi huonoa jälleenmyyntiarvoa miettiä.
Parempi vaan että Saab ei kelpaa työsuhdeautoksi
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Re: Yritysten autopolitiikka
Meilläkin tuli lista ja siellä on vain Audi,Bmw,Toyota,Volvo ja joku muu vielä.
Mutta... jos/kun työsuhdeautoa otan niin Audi A4 Avant TQ on ainoa vaihtoehto muutenkin
Mutta... jos/kun työsuhdeautoa otan niin Audi A4 Avant TQ on ainoa vaihtoehto muutenkin
Re: Yritysten autopolitiikka
Jos oikeesti leasing-yhtiö on miettiny jälleenmyyntiarvoa niin itte ihmettelen että listoille on päässy/otettu Shitikka, Rillu ja Pöhö. Tietty noilla on muutama uusi malli tullu/tulossa markkinoille joten kai siksi listattu. Opelkin on jokseenkin rajamailla. Tietysti on vaikee yleistää sillä jonkun merkin jotkut mallit on ok mutta jotkut nok, valitahan aina pitää.
Tuo nyt oli vaan minun ajatukseni asiasta, mutta kyllä "meilläkin olemme syrjintää harrastaneet..." .
VKe
Tuo nyt oli vaan minun ajatukseni asiasta, mutta kyllä "meilläkin olemme syrjintää harrastaneet..." .
VKe
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Yritysten autopolitiikka
Saabille merkkinä tietysti huono asia, mutta korostaa Saabistin yksilöllisyyttä ja antaa tietynlaista statusta - omin rahoin hankittu, ei mikään tusinaleasing Vol...
9-3 SC 2.0T XWD A6 Vector -09
Menneisyydessä: 9-3 1.9 TiDS -08, 9-3 2.0t -02, 900i -86 ... ja jotain ajoneuvoja
Menneisyydessä: 9-3 1.9 TiDS -08, 9-3 2.0t -02, 900i -86 ... ja jotain ajoneuvoja
-
- "Aero"
- Viestit: 480
- Liittynyt: Ma Loka 29, 2007 19:46
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Yritysten autopolitiikka
Aikoinaan itse suuressa teknisessä tukkuliikkeessä työskennelleenä tilanne oli seuraava: Yritys osti itse autonsa niiltä kumppaneilta jotka käyttivät vastavuoroisesti reilusti myös heidän palveluitaan. Merkkikirjoa oli,mahtuipa reilun parin sadan auton joukkoon yksi 9-3:n
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7571
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Yritysten autopolitiikka
Onneksi meillä ei ole tuollaista merkki syndikaattia.
Minulta kysytään että millaisen kärryn haluat.
Tällä hetkellä mietityttää kahden välillä....
SAAB 9-3 1.8 Linear tai Golf/Jetta 1.4TSI DSG Sportline.
Jälkimmäiset ovat huomattavasti edullisempia.
Ja jälkimmäisissä on ruuvi + fööni.
Kun tuossa NG ooppelissa sitä ei ole.
Harmi kun se SAABin uusi pikku auto ( 1.4 padalla ) ei kerkeä ilmestyä kun
tuo auton vaihto tulee eteen.
Minulta kysytään että millaisen kärryn haluat.
Tällä hetkellä mietityttää kahden välillä....
SAAB 9-3 1.8 Linear tai Golf/Jetta 1.4TSI DSG Sportline.
Jälkimmäiset ovat huomattavasti edullisempia.
Ja jälkimmäisissä on ruuvi + fööni.
Kun tuossa NG ooppelissa sitä ei ole.
Harmi kun se SAABin uusi pikku auto ( 1.4 padalla ) ei kerkeä ilmestyä kun
tuo auton vaihto tulee eteen.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: Yritysten autopolitiikka
Hehee. Kohta kaikki isi-leasingit on jollain 1.2-dieselpadalla. Sitten ne tulee valoissa suriseen viereen.
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470