Ihmettelen pikkusen... Ok; olen vittumainen ja pilkunnussija, mutta... Asenne tuntuu yleisesti olevan, että "lievät" ylinopeudet on ok, "mä olen taitava kuski, mä osaan..." Typerää sanoa, mutta mihin lyödään raja? Jos 100 alueella 115 on esim. oikein, niin entäs 116? Sehän on vaan kilometri enemmän? Mites 117... 118... jne? Ja jos joustetaan, niin kai saa sitten lievästi varastaakin? Kun oli tilaisuus... Ja lievästi pahoinpidellä, kun kaveri katsoi pahasti.. Yks menneiden vuosien tv-tähtikin vain "isällisesti koulutti" jotain toimittajaa(leukaluu murtui), mutta sehän osasikin lyödä... Millä vi..n periaatteella voidaan määritellä, että se "lievä ylinopeus" on ok joillekin kuskeille; auton merkin vai tehojen perusteella? Tiedän, että vaikutan ikävältä ja nuivalta, mutta pakkohan on olla jotkut tarkat, yleiset rajat. Ei kai voida mennä sillekään tasolle, että tulee yksilökohtaiset rajoitukset?

Olen avautunut, juntatkaa maanrakoon, toivoo Taparikollinen.
Aja millä ajat, ja Saabilla loput.
(Ajaa dieselillä on kuin panna kortsulla: turvallista ja halpaa, mutta ei kuitenkaan luonnollista)